Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuntuu että oon erkaantumassa mun ystävästä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 169093" data-attributes="member: 167"><p>Joo sitä mäkin. :/ Ja että se on siis aina ollut tommonen, että sen kanssa on vaikeeta sopia mitään tms. ja peruu viime tipassa, jos on jotain muuta. Ja nää meidän näkemiset on viimesen vuoden ajan aina vaan harventuneet ja aluks aattelin just, että varmaan kun sillä on paljon kaikkea ja yritin just ymmärtää, mutta sitten aloin kuulla, kuinka kuitenkin muiden kavereiden kanssa hengaa ja esim. sillon puolvuotta sitten kun tavattiin viimeks (btw tää kaveri muuten asuu jonkun kilometrin päässä musta eli tapaaminen olis oikeesti tosi helppoa ja vois tavata vaan lyhyenki aikaa niinku ollaan usein tavattukki vaan lyhyen aikaa) niin hän sanoi että pitää vaan sopia, että tapaa ja että hänelläkin on yhen hänen kaverinsa kanssa, joka asuu toisessa kaupungissa semmonen, että ne on sopineet, että tapaa ainakin joka kuukausi ja tapaa ainakin sen verran. Niin tuntu pahalta, kun ei oo meidän kaa sit voimut tommosta sopimusta tehdä. :/</p><p></p><p>Ja se mun kaverin viesti meni siis täysin lainattuna näin: "Okei mut tarkoitus ei oo. Mulla vaikee aika elämässä, ymmärrät tai et. Perheen kanssa pahoja ongelmia yms"</p><p></p><p>Olin siis ennen tätä puhunut esim. siitä kuinka ignooraa joskus ja tapaamisten sopiminen on vaikeaa ja on itsekin sanonut, että se on vain tekosyy ettei ehdi nähdä tms. En tiiä, miten mulle pitäs tää asia sille selittää, kun tuntuu että se ottaa ton tosi hyökkäävästi, tai jotain vaikka halusin vaan kysyä, miksei enää halua hengata meidän kaa. Muutenkin joskus aiemmin, kun kerroin siitä, että tuntuu pahalta (silloin kyllä saatoin itekin sanoa tän asian vähän ärtyneesti kun mua ärsytti) se että aina peruu tapaamiset yms. niin sen vastaus oli just tyly (selitti siitä että hänelle tulee usein tosi nopealla varotusajalla jotain menoa mutta itse en kyllä sitten menis siihen toiseen menoon jos oisin jo aiemmin sopinut jotain ellei oo sit joku tosi tärkee juttu) ja sai mut tuntemaan itse syyllisyyttä siitä asiasta, kun otin ton esille. :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 169093, member: 167"] Joo sitä mäkin. :/ Ja että se on siis aina ollut tommonen, että sen kanssa on vaikeeta sopia mitään tms. ja peruu viime tipassa, jos on jotain muuta. Ja nää meidän näkemiset on viimesen vuoden ajan aina vaan harventuneet ja aluks aattelin just, että varmaan kun sillä on paljon kaikkea ja yritin just ymmärtää, mutta sitten aloin kuulla, kuinka kuitenkin muiden kavereiden kanssa hengaa ja esim. sillon puolvuotta sitten kun tavattiin viimeks (btw tää kaveri muuten asuu jonkun kilometrin päässä musta eli tapaaminen olis oikeesti tosi helppoa ja vois tavata vaan lyhyenki aikaa niinku ollaan usein tavattukki vaan lyhyen aikaa) niin hän sanoi että pitää vaan sopia, että tapaa ja että hänelläkin on yhen hänen kaverinsa kanssa, joka asuu toisessa kaupungissa semmonen, että ne on sopineet, että tapaa ainakin joka kuukausi ja tapaa ainakin sen verran. Niin tuntu pahalta, kun ei oo meidän kaa sit voimut tommosta sopimusta tehdä. :/ Ja se mun kaverin viesti meni siis täysin lainattuna näin: "Okei mut tarkoitus ei oo. Mulla vaikee aika elämässä, ymmärrät tai et. Perheen kanssa pahoja ongelmia yms" Olin siis ennen tätä puhunut esim. siitä kuinka ignooraa joskus ja tapaamisten sopiminen on vaikeaa ja on itsekin sanonut, että se on vain tekosyy ettei ehdi nähdä tms. En tiiä, miten mulle pitäs tää asia sille selittää, kun tuntuu että se ottaa ton tosi hyökkäävästi, tai jotain vaikka halusin vaan kysyä, miksei enää halua hengata meidän kaa. Muutenkin joskus aiemmin, kun kerroin siitä, että tuntuu pahalta (silloin kyllä saatoin itekin sanoa tän asian vähän ärtyneesti kun mua ärsytti) se että aina peruu tapaamiset yms. niin sen vastaus oli just tyly (selitti siitä että hänelle tulee usein tosi nopealla varotusajalla jotain menoa mutta itse en kyllä sitten menis siihen toiseen menoon jos oisin jo aiemmin sopinut jotain ellei oo sit joku tosi tärkee juttu) ja sai mut tuntemaan itse syyllisyyttä siitä asiasta, kun otin ton esille. :/ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuntuu että oon erkaantumassa mun ystävästä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja