Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuntuu että oon erkaantumassa mun ystävästä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 169282" data-attributes="member: 167"><p>Siis munki kaveri on alkanut olemaan just tämmösten tyyppejen kaveri! Ei ne varmaan muuten oo mitenkään epämääräsiä vaan perus teinejä ja kuulemma tyyliin koko niiden luokka juo, mutta muistan kun päästiin yläasteelta ja puhuttiin meidän uusista luokista niin hän ei itse olisi todellakaan juonut ja yhtäkkiä paljastuikin, että oli muiden kavereiden kanssa ollut pari kertaa kännissä ja kokeillut vapea yms. Ja mäkin oon häntä pyytänyt tapahtumiin ja aluksi saattaakin olla innoissaan lähtemässä, mutta sitten seuraavana päivänä häneltä meneekin moti koko asiaan. :/ Sillon kun tavataan niin hän kyllä on välittävä, kuunteleva tms. mutta tavataan niin harvoin, eikä ikinä ota oma-aloitteisesti yhteyttä muhun.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 169282, member: 167"] Siis munki kaveri on alkanut olemaan just tämmösten tyyppejen kaveri! Ei ne varmaan muuten oo mitenkään epämääräsiä vaan perus teinejä ja kuulemma tyyliin koko niiden luokka juo, mutta muistan kun päästiin yläasteelta ja puhuttiin meidän uusista luokista niin hän ei itse olisi todellakaan juonut ja yhtäkkiä paljastuikin, että oli muiden kavereiden kanssa ollut pari kertaa kännissä ja kokeillut vapea yms. Ja mäkin oon häntä pyytänyt tapahtumiin ja aluksi saattaakin olla innoissaan lähtemässä, mutta sitten seuraavana päivänä häneltä meneekin moti koko asiaan. :/ Sillon kun tavataan niin hän kyllä on välittävä, kuunteleva tms. mutta tavataan niin harvoin, eikä ikinä ota oma-aloitteisesti yhteyttä muhun. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuntuu että oon erkaantumassa mun ystävästä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja