En millään usko, että olisit huono kaikessa, mutta samaistun tekstiisi ihmisenä, joka itsekin itkee jatkuvasti huonoina aikoina, yliajattelee liikaa ja masentuu, jos joku asia edes tuntuu menevän pieleen. Suosittelen juttelemaan kumppanin kanssa, ehkä se voisi helpottaa. Tsemppiä sinne. ❤️
En millään usko, että olisit huono kaikessa, mutta samaistun tekstiisi ihmisenä, joka itsekin itkee jatkuvasti huonoina aikoina, yliajattelee liikaa ja masentuu, jos joku asia edes tuntuu menevän pieleen. Suosittelen juttelemaan kumppanin kanssa, ehkä se voisi helpottaa. Tsemppiä sinne. ❤️
Oon samanlainen, mutta mies on pysynyt vuosia vierellä silti. Oon kyllä myös hillinnyt tunteitani, pikkuhiljaa sitä oppii ennakoimaan että millon menee liian lujaa. Huonommuuden tunne on kyllä yleensä vain tunne omassa päässä, eikä totta.
Kuulostaa ihan multa, mutta oon silti ihan hyvä koska kuitenkin yritän parhaani. Tosin ärsytän itseäni kun pyydän anteeksi asioita mille en voi mitään varsinaisesti.
Anteeksi, unohdin näköjään vastata. :c
Toivottavasti olet saanut puhuttua ja olosi on helpompi! Uskon, että jos reaktio on huono, jotain on pielessä. Ymmärtäväisyys on mielestäni todella tärkeää. ❤️
Anteeksi, unohdin näköjään vastata. :c
Toivottavasti olet saanut puhuttua ja olosi on helpompi! Uskon, että jos reaktio on huono, jotain on pielessä. Ymmärtäväisyys on mielestäni todella tärkeää. ❤️