Syvälliset Tuntuu että oon maailman huonoin tyttöystävä

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Itken aina, yliajattelen ja harmistun turhista asioista, oon huono kaikessa ja masennun jos joku asia menee pieleen.

Oon huono :(
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
En millään usko, että olisit huono kaikessa, mutta samaistun tekstiisi ihmisenä, joka itsekin itkee jatkuvasti huonoina aikoina, yliajattelee liikaa ja masentuu, jos joku asia edes tuntuu menevän pieleen. Suosittelen juttelemaan kumppanin kanssa, ehkä se voisi helpottaa. Tsemppiä sinne. ❤️
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
En millään usko, että olisit huono kaikessa, mutta samaistun tekstiisi ihmisenä, joka itsekin itkee jatkuvasti huonoina aikoina, yliajattelee liikaa ja masentuu, jos joku asia edes tuntuu menevän pieleen. Suosittelen juttelemaan kumppanin kanssa, ehkä se voisi helpottaa. Tsemppiä sinne. ❤️
Haluaisin jutellakin, mutta jotenkin pelottaa reaktio ;_;
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Oon samanlainen, mutta mies on pysynyt vuosia vierellä silti. Oon kyllä myös hillinnyt tunteitani, pikkuhiljaa sitä oppii ennakoimaan että millon menee liian lujaa. Huonommuuden tunne on kyllä yleensä vain tunne omassa päässä, eikä totta.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Kuulostaa ihan multa, mutta oon silti ihan hyvä koska kuitenkin yritän parhaani. Tosin ärsytän itseäni kun pyydän anteeksi asioita mille en voi mitään varsinaisesti.
 
Ylös Pohja