Paranemisii! Onhan kipeenä olo ikävää, mutta sentään paranet noin pian ja pääset valokuvaukseen. Oon kateellinen sulle, ku ite aina kun oon kipee niin sairastan yli viikon, eikä se oo yhtään kivaa ja jään muista jälkeen. Nyt en oo onneks ollut kipee pitkään aikaan, viimeks etäkoulussa vaikken ees poistunut sillon kotoa, mutta mulla onki isompi perhe. :D Ja etäkoulu oli mulla siis joskus keväällä viimeks mut en oo täysin varma oliks se se etäkoulu. Mut etenki ku kasilla ja ja seiskalla(varmaan myös ala-asteella mut sitä en muista niin hyvin) tulin kipeeks ihan sika usein, et kun katoin, milloin olin sinä vuonna kipee niin huomasin, et olin joka kuukaus sen viikon kipeenä ainaki paitsi joulukuussa(johtuu osittain varmaan joululomasta) mut sit tammikuussa taisinki olla kipee kahesti. Nii kylhän siinä menettää ihan selkeen määrän opetuksesta. Tiedä sitten johtuuko mun harvemmat kipeytymiset nykyään siitä, että mulla on parempi vastustuskyky vai siitä, että ollaan tarkempia hygienian suhteen koronan takii. Epäilen jälkimmäistä, koska koronalla ja mun sairastumisilla on vahva yhteys.