Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(tw ja sv) koin tänään seksuaalista ahdistelua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 81817" data-attributes="member: 289"><p>kamalaa, että toi tapahtui sinulle ;__; mut <em>thank god</em> pääsit tosta tyypistä eroon, hyi helvetti tommosia ihmisiä. onneksi sul ei sattunu mitää pahempaa - mutta kaikki ahdistelukokemukset ynnä muut on valid, vaikka "mitään suurempaa" ei tapahtuisi.</p><p></p><p>se on ikävä tosiasia, et ahdisteluun ei vielkään uskalla kaikki puuttua tai sit jotkut ei mukamas vaan ymmärrä, et sellasta tapahtuu. voi olla, että se isoäiti lapsenlapsineen ei huomannut tai sit voi olla, että esim. se vanhempi nainen aatteli, et hän ei halua sotkee sitä lasta siihen tai ihan mitä vaan, mut oli miten oli niin pointtini on: surullista, et kukaan ei auttanut ja jouduit käymään ton yksin läpi D: oon pahoillani siitä. emme voi tietää syitä ja minä siis vaan spekuloin niitä, en yritä puolustella vaan mun tapa on aina ihmetellä asioita ääneen. kannustan kaikkia puuttumaan ahdisteluun, mikäli vain mahdollista. saatatte pelastaa jonkun ihmisen hengen, oikeesti.</p><p></p><p>se on myös ikävä tosiasia, että kokee asiakseen sanoa, että mitä oli sillä hetkellä päällä. D: toki saa kertoa, mut se on harmillista, et se ns. pitää kertoa - koska jotkut ei "ymmärrä" miten voi tulla ahdistelluksi normivaatteissa... niin epäileville tuomaksille tiedoksi: yksi ihminen demissä kertoi, että hänet raiskattiin talvella, kun hänellä oli <em>toppavaatteet</em> päällä. miettikääs sitä. ahdistelijoita ja raiskaajia oikeesti harvoin kiinnostaa kohteen vaatteet, varsinkin raiskaajien kohdalla ihan tosi juttu. </p><p></p><p>äijä roskiin ja roskis uuniin, BYEEEEEE bitch!! maailma on parempi paikka ilman tollasia ihmisiä - i said what i said. se, joka kokee toiselta ihmiseltä tuollaista vääryyttä - mitä tahansa seksuaalista väkivaltaa - ei ole koskaan syyllinen siihen. juuri kuten sanoit, tällä limanuljaskalla ei ollut mitään oikeutta sanomisiinsa tai tekoihinsa. haista äijä ja kaikki muut ahdistelijapaskat ja raiskaajasaatanuudet vittu, toivottavast ihan vitun iso rekka ajaa teijän kaikkien päältä tai joku heittää teijät rotkoon. i said what i said, jälleen!</p><p></p><p>ja sit viimeiseksi ihan tiedoksi kaikille: esim. mä en ole väkivallan kannalla, <em><strong>mutta</strong></em> itsepuolustuksen suhteen joo. jos joku ahdistelee teitä, ei ymmärrä sanaa ei ja varsinkin jos on uhkaava, te saatte potkaista tai lyödä tai ihan mitä vaan. sillon se on musta täysin sallittua. toisaalt ikävä kyllä laki voi joskus ajatella, että siinä se, joka puolustautuu, tekee isomman rikoksen... mut puolustakaa itseänne, jos vaan pystytte! sekään ei haittaa, jos ette itse pysty. </p><p></p><p>niin ja, kiitos halauksesta D: tulee tarpeeseen. minä lähetän myös kaikille tsemppihalit, mikäli se auttaa D: emme ole yksin tai ei meidän ainakaan tarvitse olla - onneksi!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 81817, member: 289"] kamalaa, että toi tapahtui sinulle ;__; mut [I]thank god[/I] pääsit tosta tyypistä eroon, hyi helvetti tommosia ihmisiä. onneksi sul ei sattunu mitää pahempaa - mutta kaikki ahdistelukokemukset ynnä muut on valid, vaikka "mitään suurempaa" ei tapahtuisi. se on ikävä tosiasia, et ahdisteluun ei vielkään uskalla kaikki puuttua tai sit jotkut ei mukamas vaan ymmärrä, et sellasta tapahtuu. voi olla, että se isoäiti lapsenlapsineen ei huomannut tai sit voi olla, että esim. se vanhempi nainen aatteli, et hän ei halua sotkee sitä lasta siihen tai ihan mitä vaan, mut oli miten oli niin pointtini on: surullista, et kukaan ei auttanut ja jouduit käymään ton yksin läpi D: oon pahoillani siitä. emme voi tietää syitä ja minä siis vaan spekuloin niitä, en yritä puolustella vaan mun tapa on aina ihmetellä asioita ääneen. kannustan kaikkia puuttumaan ahdisteluun, mikäli vain mahdollista. saatatte pelastaa jonkun ihmisen hengen, oikeesti. se on myös ikävä tosiasia, että kokee asiakseen sanoa, että mitä oli sillä hetkellä päällä. D: toki saa kertoa, mut se on harmillista, et se ns. pitää kertoa - koska jotkut ei "ymmärrä" miten voi tulla ahdistelluksi normivaatteissa... niin epäileville tuomaksille tiedoksi: yksi ihminen demissä kertoi, että hänet raiskattiin talvella, kun hänellä oli [I]toppavaatteet[/I] päällä. miettikääs sitä. ahdistelijoita ja raiskaajia oikeesti harvoin kiinnostaa kohteen vaatteet, varsinkin raiskaajien kohdalla ihan tosi juttu. äijä roskiin ja roskis uuniin, BYEEEEEE bitch!! maailma on parempi paikka ilman tollasia ihmisiä - i said what i said. se, joka kokee toiselta ihmiseltä tuollaista vääryyttä - mitä tahansa seksuaalista väkivaltaa - ei ole koskaan syyllinen siihen. juuri kuten sanoit, tällä limanuljaskalla ei ollut mitään oikeutta sanomisiinsa tai tekoihinsa. haista äijä ja kaikki muut ahdistelijapaskat ja raiskaajasaatanuudet vittu, toivottavast ihan vitun iso rekka ajaa teijän kaikkien päältä tai joku heittää teijät rotkoon. i said what i said, jälleen! ja sit viimeiseksi ihan tiedoksi kaikille: esim. mä en ole väkivallan kannalla, [I][B]mutta[/B][/I] itsepuolustuksen suhteen joo. jos joku ahdistelee teitä, ei ymmärrä sanaa ei ja varsinkin jos on uhkaava, te saatte potkaista tai lyödä tai ihan mitä vaan. sillon se on musta täysin sallittua. toisaalt ikävä kyllä laki voi joskus ajatella, että siinä se, joka puolustautuu, tekee isomman rikoksen... mut puolustakaa itseänne, jos vaan pystytte! sekään ei haittaa, jos ette itse pysty. niin ja, kiitos halauksesta D: tulee tarpeeseen. minä lähetän myös kaikille tsemppihalit, mikäli se auttaa D: emme ole yksin tai ei meidän ainakaan tarvitse olla - onneksi! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(tw ja sv) koin tänään seksuaalista ahdistelua
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja