Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(tw ja sv) koin tänään seksuaalista ahdistelua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 81861" data-attributes="member: 386"><p>hallelujah että tää kaikki oli hyvin sanottu, kiitos🙏🏻💗</p><p></p><p>olihan se aika kauheeta D: toisaalta kun oon saanu limasten ukkojen pervoja katseita ja suoraa tuijotusta jostain 13-vuotiaasta lähtien, on kerran vihellelty (vielä miun äidin läsnä ollessa!! ja kyseessä oli kokonainen kaveriporukka - muistan, kun varmaan 4 tyyppiä vihels samaan aikaan ja kyttäs mua päästä varpaisiin D::) ja netissä on tullu vaikka mitä, niin tuntuu ikävältä sanoo tälleen, mutta siihen on tavallaan tottunu D: tuo tilanne tosin oli järkyttävä ja pahin kaikista sen takia, että se oli niin konkreettinen ja tuli suoraan päin naamaa.</p><p></p><p>eihän sen koskaan pitäs olla niin, että tottuu seksuaaliseen häirintään.</p><p>mua jotenki kyrpii se, miten sukupuolittunu ongelma tää on: suurin osa ahdistelijoista on miehiä ja suurin osa uhreista naisia. vituttaa se, että koska sie oot nainen, niin sua saa kohdella miten sattuu ja sua esineellistetään, kontrolloidaan ja nöyryytetään paljon herkemmin ku miestä. ja kaiken lisäks mieki oon kokenu tätä esiteinistä lähtien, joten... mikä teitä ahdistelijoita vaivaa, kun ette voi jättää edes lapsia ja nuoria rauhaan?! painukaa uuniin.</p><p></p><p>oon samaa mieltä kaikesta muustakin mitä sanoit.</p><p>ehdottomasti noihin tilanteisiin pitäs aina puuttua ja myöskin väkivalta on miusta jopa ihan sallittavaa, jos tilanne menee sellaseks, että se sitä vaatii.</p><p>en normaalisti oo väkivallan puolella, mutta oisin oikeesti vaikka valmis saamaan syytteen pahoinpitelystä, jos käyttäsin sitä jossain tommosessa tilanteessa.</p><p>oishan se toki perseestä, mikäli poliisit näkis miut syyllisenä ja se ahdistelija pääsis ku koira veräjästä, mutta kuitenkin.</p><p></p><p>en ois muuten maininnu mitään tuosta pukeutumisesta (koska tosiaan se ei missään nimessä oikeuta ahdisteluun, olipa se kuinka paljastavaa tahansa), mutta sanoin siks että tällä miehellä saattaa olla sellanen pölyttyny ajatusmaailma, et tietynlainen pukeutuminen oikeuttas johonki tommoseen.</p><p>halusin tuoda alotusviestissäni esille, että tämmösestä "saan ahdistella naista koska hänellä on paljastavat vaatteet" -ajatusmaailmasta se ei ainakaan voinu johtua, koska en ollu pukeutunu niin. en tiiä saatko miun pointista kiinni D:</p><p></p><p>ja joo, muistan kanssa lukeneeni tuosta, että eräs henkilö kerto kokeneensa ahdistelua, vaikka oli toppavaatteissa... jos joku haluaa raiskata tai ahdistella niin kyllä se muuten tekee sen, vaikka ois millasta vaatetta päällä.</p><p>ja on se miusta selvää uhrin syyllistämistä, jos hänelle aletaan vänkäämään, että "mitäs pukeuduit tuohon mekkoon, oisit laittanu jotain peittävämpää niin tuota ei ois tapahtunu " tai "mitäs flirttailit, ihan oikein että se koitti raiskata"... pitää oikeesti olla päästään vinksahtanu, jos aattelee noin.</p><p></p><p>anteeks kauhee romaani ja avautuminen ja kaikki, mutta oli ihan pakko D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 81861, member: 386"] hallelujah että tää kaikki oli hyvin sanottu, kiitos🙏🏻💗 olihan se aika kauheeta D: toisaalta kun oon saanu limasten ukkojen pervoja katseita ja suoraa tuijotusta jostain 13-vuotiaasta lähtien, on kerran vihellelty (vielä miun äidin läsnä ollessa!! ja kyseessä oli kokonainen kaveriporukka - muistan, kun varmaan 4 tyyppiä vihels samaan aikaan ja kyttäs mua päästä varpaisiin D::) ja netissä on tullu vaikka mitä, niin tuntuu ikävältä sanoo tälleen, mutta siihen on tavallaan tottunu D: tuo tilanne tosin oli järkyttävä ja pahin kaikista sen takia, että se oli niin konkreettinen ja tuli suoraan päin naamaa. eihän sen koskaan pitäs olla niin, että tottuu seksuaaliseen häirintään. mua jotenki kyrpii se, miten sukupuolittunu ongelma tää on: suurin osa ahdistelijoista on miehiä ja suurin osa uhreista naisia. vituttaa se, että koska sie oot nainen, niin sua saa kohdella miten sattuu ja sua esineellistetään, kontrolloidaan ja nöyryytetään paljon herkemmin ku miestä. ja kaiken lisäks mieki oon kokenu tätä esiteinistä lähtien, joten... mikä teitä ahdistelijoita vaivaa, kun ette voi jättää edes lapsia ja nuoria rauhaan?! painukaa uuniin. oon samaa mieltä kaikesta muustakin mitä sanoit. ehdottomasti noihin tilanteisiin pitäs aina puuttua ja myöskin väkivalta on miusta jopa ihan sallittavaa, jos tilanne menee sellaseks, että se sitä vaatii. en normaalisti oo väkivallan puolella, mutta oisin oikeesti vaikka valmis saamaan syytteen pahoinpitelystä, jos käyttäsin sitä jossain tommosessa tilanteessa. oishan se toki perseestä, mikäli poliisit näkis miut syyllisenä ja se ahdistelija pääsis ku koira veräjästä, mutta kuitenkin. en ois muuten maininnu mitään tuosta pukeutumisesta (koska tosiaan se ei missään nimessä oikeuta ahdisteluun, olipa se kuinka paljastavaa tahansa), mutta sanoin siks että tällä miehellä saattaa olla sellanen pölyttyny ajatusmaailma, et tietynlainen pukeutuminen oikeuttas johonki tommoseen. halusin tuoda alotusviestissäni esille, että tämmösestä "saan ahdistella naista koska hänellä on paljastavat vaatteet" -ajatusmaailmasta se ei ainakaan voinu johtua, koska en ollu pukeutunu niin. en tiiä saatko miun pointista kiinni D: ja joo, muistan kanssa lukeneeni tuosta, että eräs henkilö kerto kokeneensa ahdistelua, vaikka oli toppavaatteissa... jos joku haluaa raiskata tai ahdistella niin kyllä se muuten tekee sen, vaikka ois millasta vaatetta päällä. ja on se miusta selvää uhrin syyllistämistä, jos hänelle aletaan vänkäämään, että "mitäs pukeuduit tuohon mekkoon, oisit laittanu jotain peittävämpää niin tuota ei ois tapahtunu " tai "mitäs flirttailit, ihan oikein että se koitti raiskata"... pitää oikeesti olla päästään vinksahtanu, jos aattelee noin. anteeks kauhee romaani ja avautuminen ja kaikki, mutta oli ihan pakko D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(tw ja sv) koin tänään seksuaalista ahdistelua
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja