Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(tw ja sv) koin tänään seksuaalista ahdistelua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 82609" data-attributes="member: 386"><p>jep D: uskon että tommoset asiat tosiaan vaikuttaa paljon, että hyväksyykö vaikka tuntemattomat somessa, asuuko mimmosella alueella, käykö baareissa ynnä muuta. itellä se on just lähinnä ollu sellasta netissä tapahtuvaa ja myös ällöttävää tuijotusta, enkä jotenki ollu ees aatellu, että omalle kohalle vois sattuu noinkin ikävästi. mutta näköjään olosuhteista, ajankohdasta, paikasta yms. riippumatta sitä voi käydä missä vaan ja kelle vaan D: luulen että jos asus jossain isommassa kaupungissa ja just liikkus myöhään jossain baareissa (niissä en kyllä käy ollenkaan, kun miekin oon alaikänen), niin varmastikin sitä häirintää tulis enemmän.</p><p></p><p>itse asiassa nyt kun sanoit nii oot kyllä oikeessa, hieman outoa että hän päätti ahdistella just sillon ku oli vähän porukkaa D: vaikka toisaalta jos on niin vähän porukkaa ettei ketään oo siinä lähistöllä, niin sillon ahistelija hyötyy sitä. ja jos muistan oikein niin siinä ei tosiaan juuri ollu porukkaa, paitsi kaupassa muutama henkilö ja käytävällä se isoäiti ja hänen lapsenlapsi. ja kiitos D: <3 miekin oon kyllä ylpee siitä, että vaikken siinä enempää pystyny sanomaan tai tekemään, niin tein kuitenki selväks sen etten oo kiinnostunu ja ettei se ole ok.</p><p></p><p>oli tuo silti varmasti ikävää D: onneks se mies maltto kuitenkin lopettaa, ettei esim. lähteny seuraamaan tai jatkanu puhumista enää. englanti aiheuttaa miullekin välillä ahdistusta, jo pelkästään se ajatus että pitäs puhua ulkomaalaselle englantia saa miut ahistumaan D:</p><p>miekin ehottomasti puuttusin ahisteluun jos oisin jossain kaupassa myyjänä, koska en vois antaa itelleni anteeks jos miulla ois mahollisuus puuttua mutta en puuttus D:</p><p></p><p>samaa mieltä tuosta pukeutumisasiasta. miksei ketään ikinä kiinnosta miesten pukeutuminen eikä kukaan ala vänkäämään miehille mitään, mutta naiset on sitten jotenkin eri asia? Ja ois kyllä mielenkiintosta jos sitä tutkittas jotenkin, mutta kuten sanoit, niin eihän se siltikään oikeuta ahdistelemaan vaikka joku kulkis alasti. itse asiassa emma karasjoki julkas instaan tosi hyvän jutun tästä aiheesta ja hän sai tämmösen tosi hyvän kommentin joltain, ja oon niin samaa mieltä tästä: [ATTACH=full]3741[/ATTACH]</p><p></p><p>tässä se emman julkaisu, joka on myös super hyvä:</p><p></p><p>[MEDIA=instagram]CWDjGRWtXqt[/MEDIA]</p><p></p><p>kiitos tsempeistä vielä <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 82609, member: 386"] jep D: uskon että tommoset asiat tosiaan vaikuttaa paljon, että hyväksyykö vaikka tuntemattomat somessa, asuuko mimmosella alueella, käykö baareissa ynnä muuta. itellä se on just lähinnä ollu sellasta netissä tapahtuvaa ja myös ällöttävää tuijotusta, enkä jotenki ollu ees aatellu, että omalle kohalle vois sattuu noinkin ikävästi. mutta näköjään olosuhteista, ajankohdasta, paikasta yms. riippumatta sitä voi käydä missä vaan ja kelle vaan D: luulen että jos asus jossain isommassa kaupungissa ja just liikkus myöhään jossain baareissa (niissä en kyllä käy ollenkaan, kun miekin oon alaikänen), niin varmastikin sitä häirintää tulis enemmän. itse asiassa nyt kun sanoit nii oot kyllä oikeessa, hieman outoa että hän päätti ahdistella just sillon ku oli vähän porukkaa D: vaikka toisaalta jos on niin vähän porukkaa ettei ketään oo siinä lähistöllä, niin sillon ahistelija hyötyy sitä. ja jos muistan oikein niin siinä ei tosiaan juuri ollu porukkaa, paitsi kaupassa muutama henkilö ja käytävällä se isoäiti ja hänen lapsenlapsi. ja kiitos D: <3 miekin oon kyllä ylpee siitä, että vaikken siinä enempää pystyny sanomaan tai tekemään, niin tein kuitenki selväks sen etten oo kiinnostunu ja ettei se ole ok. oli tuo silti varmasti ikävää D: onneks se mies maltto kuitenkin lopettaa, ettei esim. lähteny seuraamaan tai jatkanu puhumista enää. englanti aiheuttaa miullekin välillä ahdistusta, jo pelkästään se ajatus että pitäs puhua ulkomaalaselle englantia saa miut ahistumaan D: miekin ehottomasti puuttusin ahisteluun jos oisin jossain kaupassa myyjänä, koska en vois antaa itelleni anteeks jos miulla ois mahollisuus puuttua mutta en puuttus D: samaa mieltä tuosta pukeutumisasiasta. miksei ketään ikinä kiinnosta miesten pukeutuminen eikä kukaan ala vänkäämään miehille mitään, mutta naiset on sitten jotenkin eri asia? Ja ois kyllä mielenkiintosta jos sitä tutkittas jotenkin, mutta kuten sanoit, niin eihän se siltikään oikeuta ahdistelemaan vaikka joku kulkis alasti. itse asiassa emma karasjoki julkas instaan tosi hyvän jutun tästä aiheesta ja hän sai tämmösen tosi hyvän kommentin joltain, ja oon niin samaa mieltä tästä: [ATTACH type="full" alt="Screenshot_20211110-152738_Instagram.jpg"]3741[/ATTACH] tässä se emman julkaisu, joka on myös super hyvä: [MEDIA=instagram]CWDjGRWtXqt[/MEDIA] kiitos tsempeistä vielä <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(tw ja sv) koin tänään seksuaalista ahdistelua
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja