Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(tw ja sv) koin tänään seksuaalista ahdistelua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 83673" data-attributes="member: 176"><p>TÄMÄ. jo pelkkä ehdottelu ja muu paska on sairasta jos toinen ei sitä halua. mutta parasta saalista on nuoret kellä on ongelmia. mulla on kans liikaakin kokemusta tästä. aikuiset äijät houkuttelee riippuvaisen teinitytön luokseen ja tekee mitä haluaa, joku tuli kyselemään josko myisin käytetyt pikkuhousut sille kun olin 15, kun olin 17v niin kaksi aikuista miestä sai houkuteltua mut päihteillä erään puiston luokse keskellä yötä. siellä ne käski mun ottaa housut alas ja kääntyä koska halus persettä. anto vielä 20€ (siis oikeasti???). olin ihan kauhuissani ja otin housut pois, mut sitten jostain sain rohkeutta juosta karkuun asemalle (sen rahan kanssa tietenkin). soitin kaverille ja ne kerto asemalla olleille poliiseille. poliisit sano ettei ne voi tehdä mitään. on liian usein käytetty toisen ongelmia esm. riippuvuus tai jos on hatkalla kotoa. juuri vähän aika sitten muutama muksu pummi tupakkaa, kieltäydyin ja kun tulin ulos kaupasta niin ne jutteli jollekin limaselle vanhalle miehelle jolla oli bisse kädessä. kerroin asiasta kaupan henkilökunnalle. </p><p></p><p>sen ainakin oon oppinut että mikään ei ole ilmaista ja ihmisiä ei kiinnosta pätkän vitun vertaa jos sulle sattuu jotain.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 83673, member: 176"] TÄMÄ. jo pelkkä ehdottelu ja muu paska on sairasta jos toinen ei sitä halua. mutta parasta saalista on nuoret kellä on ongelmia. mulla on kans liikaakin kokemusta tästä. aikuiset äijät houkuttelee riippuvaisen teinitytön luokseen ja tekee mitä haluaa, joku tuli kyselemään josko myisin käytetyt pikkuhousut sille kun olin 15, kun olin 17v niin kaksi aikuista miestä sai houkuteltua mut päihteillä erään puiston luokse keskellä yötä. siellä ne käski mun ottaa housut alas ja kääntyä koska halus persettä. anto vielä 20€ (siis oikeasti???). olin ihan kauhuissani ja otin housut pois, mut sitten jostain sain rohkeutta juosta karkuun asemalle (sen rahan kanssa tietenkin). soitin kaverille ja ne kerto asemalla olleille poliiseille. poliisit sano ettei ne voi tehdä mitään. on liian usein käytetty toisen ongelmia esm. riippuvuus tai jos on hatkalla kotoa. juuri vähän aika sitten muutama muksu pummi tupakkaa, kieltäydyin ja kun tulin ulos kaupasta niin ne jutteli jollekin limaselle vanhalle miehelle jolla oli bisse kädessä. kerroin asiasta kaupan henkilökunnalle. sen ainakin oon oppinut että mikään ei ole ilmaista ja ihmisiä ei kiinnosta pätkän vitun vertaa jos sulle sattuu jotain. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(tw ja sv) koin tänään seksuaalista ahdistelua
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja