Mielenterveys (TW) Seison taas ihan reunalla...

Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Ja rehellisesti sanottuna tekis mieli vaan luovuttaa ja lopettaa tää. En kestä tätä. Ahdistaa taas ihan hirveesti tää koulutilanne ja kaikki muukin. Kotonakin on alkanu menee huonommin, mutta sille en voi mitään. Panikoin näitä kokeita joihin en vaan oo kyenny lukemaan. Huomenna on yks, josta en luultavasti tuu ees pääsee läpi. Sen takii musta tuntuu että oon surkein ja turhin ihminen. Siitä on niin kauan kun oon viimeks tuntenu itteni ees vähän tärkeeks. En vaan uskalla kertoa opettajille tai opolle etten pysty tähän, joten painan vaan menemään. Luultavasti lopetan vasta kun romahdan lopullisesti, se tosin taitaa olla jo lähellä. En oo moneen viikkoon satuttanu itteeni, mutta nyt tuntuu siltä etten kestä enää ilman. Vaikka kuinka yritän en saa mitään aikaseks. Mä vaan tärisen ja itken ja yritän jotenkin selvitä. Mutta en tiiä kauan vielä jaksan tätä...
Anteeks tästä avautumisesta, pitäs varmaan vaan pohdiskella näitä yksin eikä kirjotella tänne...
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Älä missään nimessä jää yksin ajatustesi kanssa! Pystyisitkö mennä puhumaan kouluterveydenhoitajalle tai -psykologille? Ja jos on oikein paha tilanne, niin voit lähteä päivystykseen. Mun mielestä sä vaikutat ainakin varasijan perusteella tosi kivalta tyypiltä, tsemppiä <3
 
Ylös Pohja