Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
TW!! Viiltelimpä taas ihan vaan "huvin vuoksi"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 99319" data-attributes="member: 1348"><p>Mä oon aina vihannu sitä et sanotaan et joku viiltelee vaan huomion takii. Koska niinku.. jos joudut hakee huomiota viiltelemällä niin sillon sulla ei todellakaan oo kaikki hyvin. Ja harva viiltelijä haluu/uskaltaa näyttää niitä kenellekään. Ja ne jotka uskaltaa nii hienoa. Ehkä ne saa nopeemmin apua sitten.</p><p></p><p>Mä muistan et mietin joskus ku alotin viiltelemään et en ansaitse apua koska en oo satuttani itteeni tarpeeks. Nyt ku mun molemmat kädet on täynnä arpia (siis ihan ranteista olkapäihin asti "väärältä puolelta" koska halusin olla varma etten viillä valtimoon ku en tosiaan viillelly koska oisin muka halunnu kuolla) nii oon alkanu miettiä et mitä vittua. Et jo siin vaihees ku ees miettii et haluu satuttaa itteensä nii tarttee ja ansaitsee apua. Vähän oikeesti vituttaa et mun piti "pilata" mun kädet et koin et ansaitsen apuu ku olisin ansainnu sitä muutenki. Ja niin ansaitset säki!</p><p></p><p></p><p>Ja mitä tähän tulee niin pakko sanoo et en mäkään tykkää viiltelystyä monesta syystä. En tykkää siitä et se sattuu. Ja en tykkää miten kauan niil haavoil kestää parantuu. Tai siitä et miten sotkusta se on (ja miten tarvii pelätä et meneeks lakanat vereen ja sit jos menee nii hirvee jynssäys). Ja et miten kipeetä niien haavojen hoitaminenki tekee. Tai sitä et pitää piilotella niit sit muilta vaik ne tietäski et viilelet (ku ei haluu tuoreita haavoi ainakaa esitellä). Tai miten ei voi oikee mennä uimaan tai saunoo sinä aikana ku on haavoja.. Mut pidän siitä et saan "rankastua" itteeni "tarpeeks hyvin" ja ku nään ku se veri valuu.</p><p></p><p>Jos joku viiltelijä väittää ettei muka tykkää viiltelystä niin se valehtelee. Koska jostainhan niien on siinä tykättävä et ne tekee sitä. Edes siitä et saa "rankastua" itteensä. Tai sit siit adrenaliiniryöpystä. Olkoonki et ei tykkäis siit kivusta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 99319, member: 1348"] Mä oon aina vihannu sitä et sanotaan et joku viiltelee vaan huomion takii. Koska niinku.. jos joudut hakee huomiota viiltelemällä niin sillon sulla ei todellakaan oo kaikki hyvin. Ja harva viiltelijä haluu/uskaltaa näyttää niitä kenellekään. Ja ne jotka uskaltaa nii hienoa. Ehkä ne saa nopeemmin apua sitten. Mä muistan et mietin joskus ku alotin viiltelemään et en ansaitse apua koska en oo satuttani itteeni tarpeeks. Nyt ku mun molemmat kädet on täynnä arpia (siis ihan ranteista olkapäihin asti "väärältä puolelta" koska halusin olla varma etten viillä valtimoon ku en tosiaan viillelly koska oisin muka halunnu kuolla) nii oon alkanu miettiä et mitä vittua. Et jo siin vaihees ku ees miettii et haluu satuttaa itteensä nii tarttee ja ansaitsee apua. Vähän oikeesti vituttaa et mun piti "pilata" mun kädet et koin et ansaitsen apuu ku olisin ansainnu sitä muutenki. Ja niin ansaitset säki! Ja mitä tähän tulee niin pakko sanoo et en mäkään tykkää viiltelystyä monesta syystä. En tykkää siitä et se sattuu. Ja en tykkää miten kauan niil haavoil kestää parantuu. Tai siitä et miten sotkusta se on (ja miten tarvii pelätä et meneeks lakanat vereen ja sit jos menee nii hirvee jynssäys). Ja et miten kipeetä niien haavojen hoitaminenki tekee. Tai sitä et pitää piilotella niit sit muilta vaik ne tietäski et viilelet (ku ei haluu tuoreita haavoi ainakaa esitellä). Tai miten ei voi oikee mennä uimaan tai saunoo sinä aikana ku on haavoja.. Mut pidän siitä et saan "rankastua" itteeni "tarpeeks hyvin" ja ku nään ku se veri valuu. Jos joku viiltelijä väittää ettei muka tykkää viiltelystä niin se valehtelee. Koska jostainhan niien on siinä tykättävä et ne tekee sitä. Edes siitä et saa "rankastua" itteensä. Tai sit siit adrenaliiniryöpystä. Olkoonki et ei tykkäis siit kivusta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
TW!! Viiltelimpä taas ihan vaan "huvin vuoksi"
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja