Mielenterveys TW!! Viiltelimpä taas ihan vaan "huvin vuoksi"

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Tai kun ei mulla paha olo ollu.
Kai ihan normaali ehkä vähän normaalista alaspäin mutta ei "tarpeeksi paha". Sanoisin että kouluasteikolla ehkä 7+ tai 7½
Tuntuu huomionhaulta...ja en tiiä

Jostain syystä mua rauhoittaa on kiva kattella sitä veren tihkumista ja kun ei se tunnu pahalta. Oon vähän "miks ei"- vaiheessa
Voisin olla tekemättä, mutta jostain syystä nyt sitten taas tuli. Toki liebe kertoi vähän huolestuttavaa asioita mut jooh...en mä nyt tiiä ei tää kai siitäkään
Tuntuu turhalle ja huomionhaulle ja oon paha ihminen kun teen tätä "huvikseen", ei mulla oo oikeutta. Ei mulla oo tarpeeksi paha olo ei mulla ole. Silti mä öh vaan "tykkään" siitä. Haluan haluta sitä. Haluan pystyä siihen. Haluan nähdä sen kirkkaanpunaisen veren. Haluan tuntea ne haavat. Mut ei mulla oo oikeutta. Mä haen vaan huomiota ja se on paha...ähh rutto kun joo lol
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Äh ku nää tuntuu vaan niin väärille syille...paha irvikisu paha...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Ehkäpä sinulla ei ole väärä syy, vaan sinulla on (olen tosissani) seksuaalinen fetissi itsensä vahingoittamiseen. Se ei ole edes kovin harvinaista.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ehkäpä sinulla ei ole väärä syy, vaan sinulla on (olen tosissani) seksuaalinen fetissi itsensä vahingoittamiseen. Se ei ole edes kovin harvinaista.
En mä tästä mitään seksuaalisia keksejä saa kuitenkaan
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Kyllähän sitä viiltelystä saa tietyl taval mielihyvää. Iteki kaipaan välillä sitä adrenalin rushia minkä siit saa.. sanoisin et se on vähän ku "extreme urheilua". Olin iteki siis joskus koukus siihen et viiltelee ihan vaa ku siit tulee hyvä olo vaik ei oiskaa mitään paskaa sillä hetkellä. En kyl silti suosittele... "Sirkusfriikkinä" on kurja olla..
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Miten mun kuvailu poikkeaa muista?
Tää on kyl tosi perus viiltelijän kuvailu. :D Iteli tykkäsin kattoo kuin paljon verta tihkuu ja jännitti aina miten syvään uskals viiltää ja sit oli tosi tyytyväinen olo ku sai viillettyy syvään ja jos sai monta ja... sit jos siit viillost tuli huono nii tuli tosi paska fiilis..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Kyllähän sitä viiltelystä saa tietyl taval mielihyvää. Iteki kaipaan välillä sitä adrenalin rushia minkä siit saa.. sanoisin et se on vähän ku "extreme urheilua". Olin iteki siis joskus koukus siihen et viiltelee ihan vaa ku siit tulee hyvä olo vaik ei oiskaa mitään paskaa sillä hetkellä. En kyl silti suosittele... "Sirkusfriikkinä" on kurja olla..
TW
Ähh niinhän siitä saa...nykyään joskus se että on iso ahdistuksen tai vihan/aggression "kupla" niin Ai että sen "kuplan" puhkaiseminen puukolla tekee hyvää...
Mutta äää kun en mä tiiä ku ei siitä enää tälleen normi tilassa ees tuu niin kovin hyvä olo tai joo ja en tiiä ku kai tää on vaan säälinhakua...en mä näitä "esittele" se ajatus riittää:D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Miten mun kuvailu poikkeaa muista?
Yksikään töissäni tapaamani nuori ei ole sanonut, että tietoisesti tekee pahaa jotta näkee veren virtaavan. Eikä Demissäkään, tai Ylilaudalla kukaan ole kuvaillut tuota noin. Jokainen, joka kertonut viiltelystään ei ole sanonut "tykkäävänsä siitä" joten tämä on minulle uutta ja tarvitsen aikaa miettiä ja tutkia asiaa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Tää on kyl tosi perus viiltelijän kuvailu. :D Iteli tykkäsin kattoo kuin paljon verta tihkuu ja jännitti aina miten syvään uskals viiltää ja sit oli tosi tyytyväinen olo ku sai viillettyy syvään ja jos sai monta ja... sit jos siit viillost tuli huono nii tuli tosi paska fiilis..
No näinpä mulla on tässä vähän määrä korvaa laadun. Jos on syvä niin yksi on riittänyt. Toisaalta en muista ole saanut "tarpeeksi syviä" joten joka kerta tulee useampi...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Yksikään töissäni tapaamani nuori ei ole sanonut, että tietoisesti tekee pahaa jotta näkee veren virtaavan. Eikä Demissäkään, tai Ylilaudalla kukaan ole kuvaillut tuota noin. Jokainen, joka kertonut viiltelystään ei ole sanonut "tykkäävänsä siitä" joten tämä on minulle uutta ja tarvitsen aikaa miettiä ja tutkia asiaa.
Ahaa aivan joo noh siitäpä vaan tutkimaan...meitsi löysin vaan netistä miten ällöttävää ja halveksuttavaa huomion takia viiltely on...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Ahaa aivan joo noh siitäpä vaan tutkimaan...meitsi löysin vaan netistä miten ällöttävää ja halveksuttavaa huomion takia viiltely on...
Hei, ei minun tarvitse auttaa sinua jos et halua. Tämä nyt vain sattuu kiehtomaan minua.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Nytkin haluttais tehdä tonne alemmas ranteeseen viilto kun yleensä ne on tuolla samalla muutaman sentin alueella kaikki päällekkäin
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Oikeasti älä, kaikki mitä sinä teet ja olet, muokkaa sinusta ihmisen. Tämä saattaa kuulostaa kliseiseltä, mutta näin minut kasvatettiin ja mielestäni se on niin hyvin, että jaan tätä vanhempieni elämänviisautta muille.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Oikeasti älä, kaikki mitä sinä teet ja olet, muokkaa sinusta ihmisen. Tämä saattaa kuulostaa kliseiseltä, mutta näin minut kasvatettiin ja mielestäni se on niin hyvin, että jaan tätä vanhempieni elämänviisautta muille.
Noh joo kai tää on peruja siitä kun ala-asteella tuli n vuoden/puoli en muista itkettää joka ilta kun oli kummallinen olo että olen tehnyt jotain väärin ja pyysin aina pienintäkin virhettä anteeksi ja tuli hirveän syyllinen olo
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Noh joo kai tää on peruja siitä kun ala-asteella tuli n vuoden/puoli en muista itkettää joka ilta kun oli kummallinen olo että olen tehnyt jotain väärin ja pyysin aina pienintäkin virhettä anteeksi ja tuli hirveän syyllinen olo
Tietysti sitä tulee tehtyä väärin, mutta monesti ihmiset purkavat omaa oloaan heikoimpiin. Sinä kuitenkin teit ne, ja olet yhä siinä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Mulla on välillä kans tuota "miksi ei"-viiltelyä. Joskus tullee vaa tunne et nyt pittää viillellä vaikka ei oiskaa erityisen paha olo. Kai se on jonkunlainen addiktio D: Itellä usein tullee tunne et jos en viiltele nii kukaan jonka pittäis auttaa mua mun ongelmissa ei ota mua tosissaan ja se alakaa usein sit ahistaa mua. Et tavallaan seki vähän niinku lietsoo mua satuttaa itteeni
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mulla on välillä kans tuota "miksi ei"-viiltelyä. Joskus tullee vaa tunne et nyt pittää viillellä vaikka ei oiskaa erityisen paha olo. Kai se on jonkunlainen addiktio D: Itellä usein tullee tunne et jos en viiltele nii kukaan jonka pittäis auttaa mua mun ongelmissa ei ota mua tosissaan ja se alakaa usein sit ahistaa mua. Et tavallaan seki vähän niinku lietsoo mua satuttaa itteeni
Okei no "kiva" kuulla että mä en oo ihan kamala ihminen ja vien niiltä joilla on oikeesti ongelmia jotain ja joo ja joo:D
Ja joo toikin on totta mullakin tää tärkeä tyyppi alko pitää tätä jonain vasta ku olin kertonu aloittaneen viiltelyn.
Ja joo olihan se nyt koomista lukea sitä miten ällöttävää ja olen huomiohuora kun joo ni teki mieli itkeä(ei tullu mitään:D) ja sit teki mieli viiltää ja No tota siinä nyt jo on ristiriita:D
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Okei no "kiva" kuulla että mä en oo ihan kamala ihminen ja vien niiltä joilla on oikeesti ongelmia jotain ja joo ja joo:D
Ja joo toikin on totta mullakin tää tärkeä tyyppi alko pitää tätä jonain vasta ku olin kertonu aloittaneen viiltelyn.
Ja joo olihan se nyt koomista lukea sitä miten ällöttävää ja olen huomiohuora kun joo ni teki mieli itkeä(ei tullu mitään:D) ja sit teki mieli viiltää ja No tota siinä nyt jo on ristiriita:D
Mä oon aina vihannu sitä et sanotaan et joku viiltelee vaan huomion takii. Koska niinku.. jos joudut hakee huomiota viiltelemällä niin sillon sulla ei todellakaan oo kaikki hyvin. Ja harva viiltelijä haluu/uskaltaa näyttää niitä kenellekään. Ja ne jotka uskaltaa nii hienoa. Ehkä ne saa nopeemmin apua sitten.

Mä muistan et mietin joskus ku alotin viiltelemään et en ansaitse apua koska en oo satuttani itteeni tarpeeks. Nyt ku mun molemmat kädet on täynnä arpia (siis ihan ranteista olkapäihin asti "väärältä puolelta" koska halusin olla varma etten viillä valtimoon ku en tosiaan viillelly koska oisin muka halunnu kuolla) nii oon alkanu miettiä et mitä vittua. Et jo siin vaihees ku ees miettii et haluu satuttaa itteensä nii tarttee ja ansaitsee apua. Vähän oikeesti vituttaa et mun piti "pilata" mun kädet et koin et ansaitsen apuu ku olisin ansainnu sitä muutenki. Ja niin ansaitset säki!

Yksikään töissäni tapaamani nuori ei ole sanonut, että tietoisesti tekee pahaa jotta näkee veren virtaavan. Eikä Demissäkään, tai Ylilaudalla kukaan ole kuvaillut tuota noin. Jokainen, joka kertonut viiltelystään ei ole sanonut "tykkäävänsä siitä" joten tämä on minulle uutta ja tarvitsen aikaa miettiä ja tutkia asiaa.
Ja mitä tähän tulee niin pakko sanoo et en mäkään tykkää viiltelystyä monesta syystä. En tykkää siitä et se sattuu. Ja en tykkää miten kauan niil haavoil kestää parantuu. Tai siitä et miten sotkusta se on (ja miten tarvii pelätä et meneeks lakanat vereen ja sit jos menee nii hirvee jynssäys). Ja et miten kipeetä niien haavojen hoitaminenki tekee. Tai sitä et pitää piilotella niit sit muilta vaik ne tietäski et viilelet (ku ei haluu tuoreita haavoi ainakaa esitellä). Tai miten ei voi oikee mennä uimaan tai saunoo sinä aikana ku on haavoja.. Mut pidän siitä et saan "rankastua" itteeni "tarpeeks hyvin" ja ku nään ku se veri valuu.

Jos joku viiltelijä väittää ettei muka tykkää viiltelystä niin se valehtelee. Koska jostainhan niien on siinä tykättävä et ne tekee sitä. Edes siitä et saa "rankastua" itteensä. Tai sit siit adrenaliiniryöpystä. Olkoonki et ei tykkäis siit kivusta.
 
Ylös Pohja