Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
tyhmin Vilma merkintä/viesti mitä ootte saanu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 67862" data-attributes="member: 386"><p>Ei miulle oo kai ikinä tullu mitään sellasta että oisin vaikka tehny jotain oikeesti pahaa tai tyhmää, mutta muistan kun ala-asteella ope laitto miulle merkinnän siitä etten menny välkällä ulos, vaan sen takia että oottelin miun kavereita ja heillä kesti kauan D: Vaikka tuon kerroinkin niin ei hyväksyny selitystä. Se ope oli kyllä muutenkin yks narsisti ja aivan sekopää, nöyryytti mua luokan edessä (kerran oikeesti _todella_ pahasti, niin että olin todella vihanen ja itkunen) ja sillä oli aina jotain erityisesti mua vastaan, vaikken koskaan ollu mitenkään vaikea oppilas. Inhosin ja jännitin sitä niin paljon ettei tosikaan, oli oikein sellanen armeijatyylinen ja kovaääninen. En ymmärrä miksei rehtori potki sitä pihalle, kun tätä on jatkunu jo monen vuoden ajan ja vanhemmiltakin on tullu palautetta. Ja tää sankari muuten haukku kerran yhtä miun luokkalaista kusipääks(?), koska hän ei osannu tehä jotakin tehtävää D:: Niinkun MITÄ? Joo anteeks avautuminen, tää ei enää liity aiheeseen mitenkään mutta miulla vaan menee tunteisiin se idiootti. Kotona jouduin jo ihan tarpeeks jännittämään ja pelkäämään, niin oli oikein mukavaa, kun ei edes koulussa päässy sitä pakoon D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 67862, member: 386"] Ei miulle oo kai ikinä tullu mitään sellasta että oisin vaikka tehny jotain oikeesti pahaa tai tyhmää, mutta muistan kun ala-asteella ope laitto miulle merkinnän siitä etten menny välkällä ulos, vaan sen takia että oottelin miun kavereita ja heillä kesti kauan D: Vaikka tuon kerroinkin niin ei hyväksyny selitystä. Se ope oli kyllä muutenkin yks narsisti ja aivan sekopää, nöyryytti mua luokan edessä (kerran oikeesti _todella_ pahasti, niin että olin todella vihanen ja itkunen) ja sillä oli aina jotain erityisesti mua vastaan, vaikken koskaan ollu mitenkään vaikea oppilas. Inhosin ja jännitin sitä niin paljon ettei tosikaan, oli oikein sellanen armeijatyylinen ja kovaääninen. En ymmärrä miksei rehtori potki sitä pihalle, kun tätä on jatkunu jo monen vuoden ajan ja vanhemmiltakin on tullu palautetta. Ja tää sankari muuten haukku kerran yhtä miun luokkalaista kusipääks(?), koska hän ei osannu tehä jotakin tehtävää D:: Niinkun MITÄ? Joo anteeks avautuminen, tää ei enää liity aiheeseen mitenkään mutta miulla vaan menee tunteisiin se idiootti. Kotona jouduin jo ihan tarpeeks jännittämään ja pelkäämään, niin oli oikein mukavaa, kun ei edes koulussa päässy sitä pakoon D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
tyhmin Vilma merkintä/viesti mitä ootte saanu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja