Aihe vapaa tyhmin Vilma merkintä/viesti mitä ootte saanu

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Eihän tää sillee oo paha, mut meillä kun opet on normaalisti tosi rentoja ja tää oli eka kerta(joka yleensö annetaan viel anteeksi) mut sain siis "myöhästyminen alle 15min
(4min)"

Niinku anteeksi mitä minä voin sille, että linja-auto oli ajoissa ja poljin kouluun n. 5km sen takii ja oon siis ihan peruskoulussa, että kiitos kiitos
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Wilmaa alettiin käyttämään vasta kun olin lukiossa, joten ei koskaan tullut mitään merkintöjä sinne.

Joskus ala-asteella sain reissuvihkoon merkinnän, kun kiipesin puuhun välitunnilla ja hyppäsin sieltä kaverini päälle. Se oli vain hauska pränkki, mutta opettajani mielestä se oli huonoa käytöstä...
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Ei mitään erityisen hurjaa tai oikeastaan tyhmääkään, mutta muutaman kerran on pistetty poissaolijaksi vaikka olin tunnilla. Jos opettaja oli ripeä poissaolomerkintöjen kanssa sain samalla tunnilla viestin, että en ollut paikalla :'D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ei miulle oo kai ikinä tullu mitään sellasta että oisin vaikka tehny jotain oikeesti pahaa tai tyhmää, mutta muistan kun ala-asteella ope laitto miulle merkinnän siitä etten menny välkällä ulos, vaan sen takia että oottelin miun kavereita ja heillä kesti kauan D: Vaikka tuon kerroinkin niin ei hyväksyny selitystä. Se ope oli kyllä muutenkin yks narsisti ja aivan sekopää, nöyryytti mua luokan edessä (kerran oikeesti _todella_ pahasti, niin että olin todella vihanen ja itkunen) ja sillä oli aina jotain erityisesti mua vastaan, vaikken koskaan ollu mitenkään vaikea oppilas. Inhosin ja jännitin sitä niin paljon ettei tosikaan, oli oikein sellanen armeijatyylinen ja kovaääninen. En ymmärrä miksei rehtori potki sitä pihalle, kun tätä on jatkunu jo monen vuoden ajan ja vanhemmiltakin on tullu palautetta. Ja tää sankari muuten haukku kerran yhtä miun luokkalaista kusipääks(?), koska hän ei osannu tehä jotakin tehtävää D:: Niinkun MITÄ? Joo anteeks avautuminen, tää ei enää liity aiheeseen mitenkään mutta miulla vaan menee tunteisiin se idiootti. Kotona jouduin jo ihan tarpeeks jännittämään ja pelkäämään, niin oli oikein mukavaa, kun ei edes koulussa päässy sitä pakoon D:
 
Viimeksi muokattu:

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,887
Reaktioarvo
1,407
En nyt muista että mikä on ollu kaikkein typerin merkintä, mutta varmaan joskus ekalla luokalla on tullu joku merkintä että oon heilunu kaverin kanssa keppien kanssa välitunnilla, muut merkinnät onkin sitten ollu jo paljon pahempia.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Backstory: Opettaja piti nimenhuutoa, ja mun nimeni kohdalla vastasin, että "en ole."
En tiedä oliko se sitten niin tyhmä, ettei se tajunnut minun olevan siellä, vai muuten vain, mutta hetken päästä kilahti puhelimeen "Selvittämätön poissaolo"

Naurettiin hetken aikaa kaverien kesken, ja sitten sanoin sille opettajalle, että kyllä mä täällä olen, ota se merkintä pois.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Jaa a, mulle ei koskaan tuu mittää negatiivisia tai outoja merkintöjä

Paitsi että ala-asteella luokanopettaja laitto mulle varmaan kolomesti (varmaan vahingossa) merkinnän et olin "kilpailu–/lomamatkalla" yhden oppitunnin ajan ja siltä tunnilta oli sit tullu tyyliin et kotitehtävät tehty hyvin tai erityisen hyvää työskentelyä :DD
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Että ku haluaisin kertoa parista ystävälle ja eräälle toiselle henkilölle tulleesta wilmamerkinnästä.. Yksi tällainen huvittava merkintä on itsellänikin, mutta tunnistamisvaara on näissä liian suuri D:

Nämä jotka uskallan kertoa on aika perus
"Muu hyväksyttävää poissaolo" Olin kyseisellä tunnilla, lähdin etukäteen sovitusti vasta tunnin jälkeen
"Plussaa" En ollut tunnilla ollenkaan :DD
"Kiitos"
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Mulla ei ole mitään erityisiä wilmamerkintöjä ja se tavallaan harmittaa mua. Olisi kiva muistella edes jotain, mutta toisaalta on varmaan hyvä, etten ole tehnyt mitään muuta kuin istunut tunnilla. Varmaankin mun kaikista mielenkiintoisin wilmamerkintä on "Lähti kotiin, huonovointinen." Olin saanut jonkun ahdistuskohtauksen. ':D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En oo koskaan oikeastaan saanut mitään tyhmää tai edes negatiivista wilmamerkintää, olen ollut sen verran kunnolla aina. (Aka hölmöilyni ovat olleet niin hyvin peiteltyjä ettei ole käynyt ilmi.)

Yhden mielenkiintoisen viestin olen kyllä saanut. Eräs entinen opettajani laittoi kerran viestiä koko luokalle, että on pois koska on saanut jonkun angiinan jälkitaudin. Ihan kuin se meille kuuluisi. Varmaan laittoi saman viestin jokaiselle opettamalleen ryhmälle.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Meillä oli lukiossa yks ilmastonmuutokseen liittyvä tapahtuma, joka pidettiin paikallisessa ammattikorkeakoulussa. Meidän piti päivän aikana mennä kahesti ilmoittautumaan koulumme apulaisrehtorille paikallaolijoiksi, ja tein tietysti samoin. No, ei kulunut päivän tai pari, kun olin saanut kyseisestä päivästä SELVITTÄMÄTTÖMÄN POISSAOLOMERKINNÄN Wilmaan! Äiti kerto sit tästä mun luokanvalvojalle, ja onneksi tämä uskoi mua ja poisti merkinnän multa. :)

Ja toinen on myös lukiosta. Olin kirjottamassa abisyksynä englantia, ja tietenkin ilmoitin opettajille olevani kirjoituksissa. Yksi ope oli sit antanut mulle selvittämättömän poissaolomerkinnän, vaikka kuittasi mulle nähneensä ilmoitusviestini. Kerroin sit opelle, että olin kirjoituksissa kyseisenä päivänä, johon hän vastasi: "Hyvä pointti, mutta olisit voinut muuttaa poissaolon koulun toiminnaksi itse". :'D Oppilaat ei siis voi itse vaihtaa selvittämättöni poissaolojaan kouluntoimintaan liittyviksi aktiviteeteiksi, niin ihmetytti toi open toiminta. Onneksi hän kuitenkin poissaolon vaihtoi mulla oikeanlaiseksi, mutta on kyl jännä, ettei toi ope tiiä, ettei ylppäreihin liittyviä poissaoloja voi opiskelija itse tehdä Wilmaan. :D Oli hän siis tolloin jo ainakin parisen vuotta tuolla koulussa opettanut.
 
Ylös Pohja