Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Uh kuinka rakastan kriisejä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 110478" data-attributes="member: 34"><p><em>Erityisesti eksistentiaalisia kriisejä</em></p><p></p><p>Ehkä tää menis syvällisiin mutta ei jaksa</p><p></p><p>Kiljun sisäisesti lmao luin reinkarnaatiosta yms ja se antoi mulle eksistentiaalisen kriisin potenssiin vähintään kaks koska tää ei oo ees normi eksistentiaalinen kriisi vaan tosiaan vahvempi kuin yleensä ehkä.</p><p></p><p>Sitten se yks reinkarnaatio keissi ainakin kuulosti niin uskottavalta etten TOD tiedä pitäiskö oikeesti jopa uskoa</p><p></p><p>Ja muutenki i don't care about anything koska en tiedä enää mitään :-------D se tunne kun kaikki tieto pyyhkiytyy pois koska et tiedä onko mikään totta mitä sulle on kerrottu</p><p></p><p>Hehehehehehehe</p><p></p><p>Also tää biisi ja video saa mulle eksistentiaalisen kriisin myös: [MEDIA=youtube]fiH9edd25Bc[/MEDIA]</p><p></p><p>Hihihihi</p><p></p><p>Mutta kuulemma ihmiset jotka ajattelee tosi paljon filosofisia juttuja on muita älykkäämpiä joten thanks i know i'm intelligent.</p><p></p><p>Nyt oon jumissa siinä kohtaa että en tiedä onko mun ihastuksilla kehenkään mitään merkitystä tässä kaikkeudessa koska samaan aikaan niillä ei oo ollenkaan merkitystä mutta toisaalta luulen että niillä on helvetisti merkitystä.</p><p></p><p>Lmao oikeasti rakkaus on vähän semmosta että se merkitsee enemmän kuin mikään tai se on niin iso asia mutta sitten oikeestaan millään ei oo mitään merkitystä koska onko mitään edes olemassa + en tuu koskaan olee tiettyjen ihmisten kanssa joita rakastan niin maan helvetisti mut onks sillä väliä koska samalla sillä on väliä ja samalla ei oo. Mut sit mun mieli yrittää vaa suojella mua ja olla silleen lol kaikki menee hyvin ja samalla tiedän että kaikki ei mene hyvin ja also idk koska onko muistot todellisia + miten oon pärjänny elämässäni ennen ilman ihmisiä joita ilman en pärjää ENÄÄ ja yms</p><p></p><p>Paljon mietittävää ja se menee mun päässä luuppina kunnes en voi muuta kun olla silleen rääääääääääh</p><p></p><p>Miten niin merkittävällä asialla voi loppujen lopuksi olla niin vähän merkitystä vai onko sillä sittenkin enemmän merkitystä kuin mitä tiedänkään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 110478, member: 34"] [I]Erityisesti eksistentiaalisia kriisejä[/I] Ehkä tää menis syvällisiin mutta ei jaksa Kiljun sisäisesti lmao luin reinkarnaatiosta yms ja se antoi mulle eksistentiaalisen kriisin potenssiin vähintään kaks koska tää ei oo ees normi eksistentiaalinen kriisi vaan tosiaan vahvempi kuin yleensä ehkä. Sitten se yks reinkarnaatio keissi ainakin kuulosti niin uskottavalta etten TOD tiedä pitäiskö oikeesti jopa uskoa Ja muutenki i don't care about anything koska en tiedä enää mitään :-------D se tunne kun kaikki tieto pyyhkiytyy pois koska et tiedä onko mikään totta mitä sulle on kerrottu Hehehehehehehe Also tää biisi ja video saa mulle eksistentiaalisen kriisin myös: [MEDIA=youtube]fiH9edd25Bc[/MEDIA] Hihihihi Mutta kuulemma ihmiset jotka ajattelee tosi paljon filosofisia juttuja on muita älykkäämpiä joten thanks i know i'm intelligent. Nyt oon jumissa siinä kohtaa että en tiedä onko mun ihastuksilla kehenkään mitään merkitystä tässä kaikkeudessa koska samaan aikaan niillä ei oo ollenkaan merkitystä mutta toisaalta luulen että niillä on helvetisti merkitystä. Lmao oikeasti rakkaus on vähän semmosta että se merkitsee enemmän kuin mikään tai se on niin iso asia mutta sitten oikeestaan millään ei oo mitään merkitystä koska onko mitään edes olemassa + en tuu koskaan olee tiettyjen ihmisten kanssa joita rakastan niin maan helvetisti mut onks sillä väliä koska samalla sillä on väliä ja samalla ei oo. Mut sit mun mieli yrittää vaa suojella mua ja olla silleen lol kaikki menee hyvin ja samalla tiedän että kaikki ei mene hyvin ja also idk koska onko muistot todellisia + miten oon pärjänny elämässäni ennen ilman ihmisiä joita ilman en pärjää ENÄÄ ja yms Paljon mietittävää ja se menee mun päässä luuppina kunnes en voi muuta kun olla silleen rääääääääääh Miten niin merkittävällä asialla voi loppujen lopuksi olla niin vähän merkitystä vai onko sillä sittenkin enemmän merkitystä kuin mitä tiedänkään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Uh kuinka rakastan kriisejä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja