Aihe vapaa Uh kuinka rakastan kriisejä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Erityisesti eksistentiaalisia kriisejä

Ehkä tää menis syvällisiin mutta ei jaksa

Kiljun sisäisesti lmao luin reinkarnaatiosta yms ja se antoi mulle eksistentiaalisen kriisin potenssiin vähintään kaks koska tää ei oo ees normi eksistentiaalinen kriisi vaan tosiaan vahvempi kuin yleensä ehkä.

Sitten se yks reinkarnaatio keissi ainakin kuulosti niin uskottavalta etten TOD tiedä pitäiskö oikeesti jopa uskoa

Ja muutenki i don't care about anything koska en tiedä enää mitään :-------D se tunne kun kaikki tieto pyyhkiytyy pois koska et tiedä onko mikään totta mitä sulle on kerrottu

Hehehehehehehe

Also tää biisi ja video saa mulle eksistentiaalisen kriisin myös:
Hihihihi

Mutta kuulemma ihmiset jotka ajattelee tosi paljon filosofisia juttuja on muita älykkäämpiä joten thanks i know i'm intelligent.

Nyt oon jumissa siinä kohtaa että en tiedä onko mun ihastuksilla kehenkään mitään merkitystä tässä kaikkeudessa koska samaan aikaan niillä ei oo ollenkaan merkitystä mutta toisaalta luulen että niillä on helvetisti merkitystä.

Lmao oikeasti rakkaus on vähän semmosta että se merkitsee enemmän kuin mikään tai se on niin iso asia mutta sitten oikeestaan millään ei oo mitään merkitystä koska onko mitään edes olemassa + en tuu koskaan olee tiettyjen ihmisten kanssa joita rakastan niin maan helvetisti mut onks sillä väliä koska samalla sillä on väliä ja samalla ei oo. Mut sit mun mieli yrittää vaa suojella mua ja olla silleen lol kaikki menee hyvin ja samalla tiedän että kaikki ei mene hyvin ja also idk koska onko muistot todellisia + miten oon pärjänny elämässäni ennen ilman ihmisiä joita ilman en pärjää ENÄÄ ja yms

Paljon mietittävää ja se menee mun päässä luuppina kunnes en voi muuta kun olla silleen rääääääääääh

Miten niin merkittävällä asialla voi loppujen lopuksi olla niin vähän merkitystä vai onko sillä sittenkin enemmän merkitystä kuin mitä tiedänkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Mutta yks asia mistä voi olla suhteellisen varma niin life is living hell mut niinku idk

Itse asiassa ei en oo varma mistään koska mitä on edes totuus tai todellisuus

Ja onko todellisuuksia useampia 💀
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Luin otsikon "Uh kuinka rakastan kissoja" ja kun luin keskustelun, pettymys oli suuri.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Ja oonko MINÄ muka sama ihminen kuin lapsena hölö hölö tää tyyppi on joku ihan eri lmao. En tiedä miten mutta on vaan. Oikeastaan tuntuu että joka ikinen sekunti oon eri ihminen kuin hetki sitten. Niin sit en usko et on olemassa minuutta tai sitten on tai en tiiä mut en kuitenkaan tavallaan koe olevani yksi ihminen mut sit tavallaan kuitenkin koen olevani yksi ja sama ihminen aina. Mut silti en. Ja muistot on niin hataria. Siis muistan vahvasti esim sen kodin missä asuin viimeksi ennen tätä kotia mutta silti kaikkea alkaa kyseenalastaa ja se on silti hataraa ja en tiiä muuttuuko muistot ja en todellakaan oo voinu olla se sama ihminen kuin nyt periaatteessa enkä oo tienny periaatteessa mitään siitä mitä tällä hetkellä tapahtuu mun elämässä mut-

Nojoo, yritän vaan kirjottaa jotain auki mutta oikeesti en edes osaa kirjottaa tät auki :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Luin otsikon "Uh kuinka rakastan kissoja" ja kun luin keskustelun, pettymys oli suuri.
Ohops :D no, rakastan mä kissojakin. Mut joo, munki pettymys on suuri, siitä että joudun kokemaan tätä eksistentiaalista kriisiä ja vieläpä suuren osan ajasta ainakin nykyään xDDDdddddddddgsdkdkdkdl
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Oikeesti stressi on sataprosenttista tällä hetkellä XDDDDDDDDDDDDD AHAHAHAHAAAAA en tuu koskaan elämässäni olee taeilin kaa ahahhhhhhahhshahhahshsjskskslosslslsllswkwkwjjwkwkwkwkwkwkwlwosksjejejejekekekkekeke

Tää ajaa mut johonkin alkoholismiin tai johonkin varmaan eventually huutista lolololol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
No one dies from loveee
Guess i'll be the first

Mua vaan suututtaa miten kevyesti rakkauteen suhtaudutaan tyyliin "lol get over it" kun se on merkityksellisintä mitä on olemassa edes

Ja ihmiset käyttäytyy niinkun sydänsuru ois muka joku ohimenevä asia. Tai siis tarkotan et okei on helppo kuvitella yks päivä ilman ihmistä jota rakastaa. Silleen jep, pystyn olemaan yhen päivän helposti ilman jotain tyyppiä jota kohtaan mulla on tunteita. Mut sit kun aattelee ikuisuutta ilman sitä ihmistä niin se onkin jo aika sietämätön ajatus. Eikä kukaan ilmeisesti ymmärrä sitä miten paljon se voi rikkoo mua että tiedän että oon ikuisuuden ilman sitä ihmistä jota rakastan. Ihmiset ei vaa aattele sitä ku ne yrittää move on mut ikuisuus on oikeasti ikuisuus ja sen ajatteleminen että jotain asiaa ei vaan koskaan tapahdu, ikinä, on.... No, se on sama kun sua literally kidutettais.

Sitä ajattelee: "alright. En saa huita tässä elämässä. Todennäköisesti ei tässä elämässä, vaikka eihän siitä varma voi olla. Mut ehkä seuraavassa elämässä"

Mut onko edes seuraavaa elämää. Ja jos ei ole, niin kiva :) enpä sitten saanu ainoassa elämässäni mitään tai en ainakaan huita ja believe me tästä kestää varmaan koko elämä toipua. Mut jos on seuraava elämä niin idk miten siitäkin sit ajattelis

Lols oon niin syvällä eksistentiaalisessa kriisissä lmaooooo nothing matters
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Mut ok toisaalta even love doesnt matter koska en tiedä oonko edes elossa tai koskaa ollukaan koska en tiedä onks tää todellista.

What if nothing exists and were all in someones dream

Mut sit taas nii hmm.

En tiiä mua vaan jotenkin suututti kun juttelin yhen ammattilaisen kanssa liittyen ihastuksiin kaikkee ja sit se suhtautu sen verran kevyesti siihen et olin vaa sillee mitä vittua eksä oikeesti tajua :D et miten vakava asia tää on.

Jaa.

No mut pakko varmaan elää harhoissa ja ajatella että kyllä me viel joskus ollaan yhessä lmao. Ei tässä oo niinku mitään mitä voin tehdä koska jos en elä harhoissa niin tuun harkitsee itsemurhaa jossain vaiheessa joten mun on pakko uskoo siihen et saan olla sen kaa lmao mun on vaan uskottava sokeesti koska muuten saatan seota.

Tai no siis sekoon joka tapauksessa mut niiku

Tai oikeestaan uskon että oon seonnu kaikesta tästä jo pienenä koska olin silloinkin niin kova aattelee kaikkee filosofista ja uskon että suurin osa kaikesta mun kärsimyksestä tulee ehkä siitä. Että oon liian älykäs :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Et tosiaa ainut mitä KOSKAA voin tehdä on vaa kuunnella musaa ja purkaa tunteita sillä tavalla. Velloa niissä kinda. Ei oo koskaan, ikinä, mitään muuta mitä voin tehdä. Ikuisuus ilman eräitä on aika pitkä aika. Ei koskaan. Ikinä.

Mut jostain syystä jotkut käyttäytyy niinku se ois "ei mikään big deal"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Ja mitäköhän musta jää jäljelle kun kuolen.

Kasa rakkauteen liittyviä tekstejä? Fine then.

Actually, kasa ONNETTOMAAN rakkauteen liittyviä tekstejä. Eikä ketään tuu koskaan kiinnostamaan xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Ja silti jollain on pokkaa olla silleen "ei mitään hätää :) kaikki on hyvin" kun taas todellisuudessa ei oo mahdollista että asiat olis "hyvin" lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Oon vaan nyt viime aikoina ollu kiinni siinä ajatuksessa että olis joku parempi paikka missä saisin kaiken minkä halusinkin mut tuskinpa ja ne haluumiset ei merkitse kohta enää mitään, mun elämä on ohi pian eikä mikään käyny toteen xd

Oikeestaan en tiiä enkä välitä mistään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Uskomatonta ajatella että mun rakkaus huihin (tai kehenkään?) ei merkitse mitään oikeasti xD ja en tiedä mitä tapahtuu mutta sitten kun mun kaikkia ihastuksia alkaa kuolla toinen toisensa perään niin tuun sekoomaan päästäni.

Oon miettiny sitä paljon jo pitkään. Että ei varmaan tarvi ihmetellä miks en saa edes nukuttua. Oon jo tosi pitkään kuvitellut mielessäni että tuntuu että tuun sekoomaan ja tekee itsarin jonkun mun ihastuksen kuoleman yhteydessä. Ei ois ihan mikään huono veikkaus sekään. Koska ku järki lähtee ni sitten se lähtee xd oikeestaan pelkään sitä että mul napsahtaa ja teen itsarin. Vaikka en haluais niin silti mulla saattaa vaan napsahtaa.
 
Ylös Pohja