Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Uh kuinka rakastan kriisejä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 110486" data-attributes="member: 34"><p>No one dies from loveee</p><p>Guess i'll be the first</p><p></p><p>Mua vaan suututtaa miten kevyesti rakkauteen suhtaudutaan tyyliin "lol get over it" kun se on merkityksellisintä mitä on olemassa edes</p><p></p><p>Ja ihmiset käyttäytyy niinkun sydänsuru ois muka joku ohimenevä asia. Tai siis tarkotan et okei on helppo kuvitella yks päivä ilman ihmistä jota rakastaa. Silleen jep, pystyn olemaan yhen päivän helposti ilman jotain tyyppiä jota kohtaan mulla on tunteita. Mut sit kun aattelee ikuisuutta ilman sitä ihmistä niin se onkin jo aika sietämätön ajatus. Eikä kukaan ilmeisesti ymmärrä sitä miten paljon se voi rikkoo mua että tiedän että oon ikuisuuden ilman sitä ihmistä jota rakastan. Ihmiset ei vaa aattele sitä ku ne yrittää move on mut ikuisuus on oikeasti ikuisuus ja sen ajatteleminen että jotain asiaa ei vaan koskaan tapahdu, ikinä, on.... No, se on sama kun sua literally kidutettais.</p><p></p><p>Sitä ajattelee: "alright. En saa huita tässä elämässä. Todennäköisesti ei tässä elämässä, vaikka eihän siitä varma voi olla. Mut ehkä seuraavassa elämässä"</p><p></p><p>Mut onko edes seuraavaa elämää. Ja jos ei ole, niin kiva :) enpä sitten saanu ainoassa elämässäni mitään tai en ainakaan huita ja believe me tästä kestää varmaan koko elämä toipua. Mut jos on seuraava elämä niin idk miten siitäkin sit ajattelis</p><p></p><p>Lols oon niin syvällä eksistentiaalisessa kriisissä lmaooooo nothing matters</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 110486, member: 34"] No one dies from loveee Guess i'll be the first Mua vaan suututtaa miten kevyesti rakkauteen suhtaudutaan tyyliin "lol get over it" kun se on merkityksellisintä mitä on olemassa edes Ja ihmiset käyttäytyy niinkun sydänsuru ois muka joku ohimenevä asia. Tai siis tarkotan et okei on helppo kuvitella yks päivä ilman ihmistä jota rakastaa. Silleen jep, pystyn olemaan yhen päivän helposti ilman jotain tyyppiä jota kohtaan mulla on tunteita. Mut sit kun aattelee ikuisuutta ilman sitä ihmistä niin se onkin jo aika sietämätön ajatus. Eikä kukaan ilmeisesti ymmärrä sitä miten paljon se voi rikkoo mua että tiedän että oon ikuisuuden ilman sitä ihmistä jota rakastan. Ihmiset ei vaa aattele sitä ku ne yrittää move on mut ikuisuus on oikeasti ikuisuus ja sen ajatteleminen että jotain asiaa ei vaan koskaan tapahdu, ikinä, on.... No, se on sama kun sua literally kidutettais. Sitä ajattelee: "alright. En saa huita tässä elämässä. Todennäköisesti ei tässä elämässä, vaikka eihän siitä varma voi olla. Mut ehkä seuraavassa elämässä" Mut onko edes seuraavaa elämää. Ja jos ei ole, niin kiva :) enpä sitten saanu ainoassa elämässäni mitään tai en ainakaan huita ja believe me tästä kestää varmaan koko elämä toipua. Mut jos on seuraava elämä niin idk miten siitäkin sit ajattelis Lols oon niin syvällä eksistentiaalisessa kriisissä lmaooooo nothing matters [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Uh kuinka rakastan kriisejä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja