Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Uh kuinka rakastan kriisejä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 110487" data-attributes="member: 34"><p>Mut ok toisaalta even love doesnt matter koska en tiedä oonko edes elossa tai koskaa ollukaan koska en tiedä onks tää todellista.</p><p></p><p><em>What if nothing exists and were all in someones dream</em></p><p></p><p>Mut sit taas nii hmm.</p><p></p><p>En tiiä mua vaan jotenkin suututti kun juttelin yhen ammattilaisen kanssa liittyen ihastuksiin kaikkee ja sit se suhtautu sen verran kevyesti siihen et olin vaa sillee mitä vittua eksä oikeesti tajua :D et miten vakava asia tää on.</p><p></p><p>Jaa.</p><p></p><p>No mut pakko varmaan elää harhoissa ja ajatella että kyllä me viel joskus ollaan yhessä lmao. Ei tässä oo niinku mitään mitä voin tehdä koska jos en elä harhoissa niin tuun harkitsee itsemurhaa jossain vaiheessa joten mun on pakko uskoo siihen et saan olla sen kaa lmao mun on vaan uskottava sokeesti koska muuten saatan seota.</p><p></p><p>Tai no siis sekoon joka tapauksessa mut niiku</p><p></p><p>Tai oikeestaan uskon että oon seonnu kaikesta tästä jo pienenä koska olin silloinkin niin kova aattelee kaikkee filosofista ja uskon että suurin osa kaikesta mun kärsimyksestä tulee ehkä siitä. Että oon liian älykäs :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 110487, member: 34"] Mut ok toisaalta even love doesnt matter koska en tiedä oonko edes elossa tai koskaa ollukaan koska en tiedä onks tää todellista. [I]What if nothing exists and were all in someones dream[/I] Mut sit taas nii hmm. En tiiä mua vaan jotenkin suututti kun juttelin yhen ammattilaisen kanssa liittyen ihastuksiin kaikkee ja sit se suhtautu sen verran kevyesti siihen et olin vaa sillee mitä vittua eksä oikeesti tajua :D et miten vakava asia tää on. Jaa. No mut pakko varmaan elää harhoissa ja ajatella että kyllä me viel joskus ollaan yhessä lmao. Ei tässä oo niinku mitään mitä voin tehdä koska jos en elä harhoissa niin tuun harkitsee itsemurhaa jossain vaiheessa joten mun on pakko uskoo siihen et saan olla sen kaa lmao mun on vaan uskottava sokeesti koska muuten saatan seota. Tai no siis sekoon joka tapauksessa mut niiku Tai oikeestaan uskon että oon seonnu kaikesta tästä jo pienenä koska olin silloinkin niin kova aattelee kaikkee filosofista ja uskon että suurin osa kaikesta mun kärsimyksestä tulee ehkä siitä. Että oon liian älykäs :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Uh kuinka rakastan kriisejä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja