Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
UMK ja Euroviisut
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 106892" data-attributes="member: 34"><p>Hmm tää on kyllä vaikea tehtävä etenkin kun ei meinaa tietenkään tällä hetkellä just tulla mieleen mitään</p><p>Ja sit se että mikä lasketaan balladiks. No, tuon running scared viisun lisäksi oon kuunnellut jonkin verran ainakin</p><p></p><p>Ott lepland - kuula</p><p>Tornike kipiani - you</p><p>Calm after the storm</p><p>Goodbye to yesterday</p><p>Arcade</p><p>Tixin fallen angel (sellanen biisi joka jostain syystä vaan tappaa mua enkä ymmärrä miksi, mutta tuntuu että se heti osu mussa johonkin pahaan kohtaan :D en todellakaan tiedä)</p><p>Keelatud maa</p><p>L'essenziale</p><p>Molitva</p><p>Moj svijet</p><p>When were old (mut nykyään se yhdistyy vaan tiettyihin ahdistaviin aikoihin mun päässä ja oon vaan ihan silleen äh mitä apua :D et ei oo tullu kuunneltuu sitä nytten viime aikoina)</p><p>Agnete - icebreaker (ei oo sitäkään kuunneltu hetkeen mut aikoinaan oli paljon kuuntelussa, mut onkse balladi? En oikeesti tiiä mut jsjskskdl)</p><p>Grande amore??</p><p>Ja sit se hiton life will be better in spring on ollu kovassa kuuntelussa varmaan sillon ku oon ollu 12-13 ja toki sen jälkeenkin välillä :S en edes muista oliko se finaalissa, minä vuonna ja mikä maa :D mut joku Euroviisubiisi se must oli. Saatto olla 2010 tai 2011 tai jotain sinnepäin.</p><p></p><p>Tossa nyt ainakin jotain mitä on tullu kuunneltuu, emt :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 106892, member: 34"] Hmm tää on kyllä vaikea tehtävä etenkin kun ei meinaa tietenkään tällä hetkellä just tulla mieleen mitään Ja sit se että mikä lasketaan balladiks. No, tuon running scared viisun lisäksi oon kuunnellut jonkin verran ainakin Ott lepland - kuula Tornike kipiani - you Calm after the storm Goodbye to yesterday Arcade Tixin fallen angel (sellanen biisi joka jostain syystä vaan tappaa mua enkä ymmärrä miksi, mutta tuntuu että se heti osu mussa johonkin pahaan kohtaan :D en todellakaan tiedä) Keelatud maa L'essenziale Molitva Moj svijet When were old (mut nykyään se yhdistyy vaan tiettyihin ahdistaviin aikoihin mun päässä ja oon vaan ihan silleen äh mitä apua :D et ei oo tullu kuunneltuu sitä nytten viime aikoina) Agnete - icebreaker (ei oo sitäkään kuunneltu hetkeen mut aikoinaan oli paljon kuuntelussa, mut onkse balladi? En oikeesti tiiä mut jsjskskdl) Grande amore?? Ja sit se hiton life will be better in spring on ollu kovassa kuuntelussa varmaan sillon ku oon ollu 12-13 ja toki sen jälkeenkin välillä :S en edes muista oliko se finaalissa, minä vuonna ja mikä maa :D mut joku Euroviisubiisi se must oli. Saatto olla 2010 tai 2011 tai jotain sinnepäin. Tossa nyt ainakin jotain mitä on tullu kuunneltuu, emt :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
UMK ja Euroviisut
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja