Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
UMK ja Euroviisut
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 135747" data-attributes="member: 34"><p>Jonkin verran youtubesta tsekkaillut ja mellon katoin tänään. Aikas paljon meikäläistä miellyttäviä biisejä kyllä. Erikseen täytyy mainita että jaahas, Marco edustaa näköjään Italiaa taas ja jälleen kerran (in my opinion) täydellisellä kappaleella :D mutta voi pojat miten axelin gorgeous osui meikäläiseen lujaa, varmaan siksi kun käsittelee henkilökohtaista aihetta mulle. Tykkäsin kyl muistakin mellon biiseist tänää, enkä uskonutkaan että gorgeous välttämättä pääsisi jatkoon mutta in a way se tais olla mun fave. Mariettekin erottui kyl, ehkä sit #2 mulle? Mutta joo on, aikas paljon hyviä biisejä. Ootas mikäs se oli kans mistä tuli sellane kunnon bilefiilis, ah niin, Belgian gustaph :DD emt vaikutti symppikseltä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 135747, member: 34"] Jonkin verran youtubesta tsekkaillut ja mellon katoin tänään. Aikas paljon meikäläistä miellyttäviä biisejä kyllä. Erikseen täytyy mainita että jaahas, Marco edustaa näköjään Italiaa taas ja jälleen kerran (in my opinion) täydellisellä kappaleella :D mutta voi pojat miten axelin gorgeous osui meikäläiseen lujaa, varmaan siksi kun käsittelee henkilökohtaista aihetta mulle. Tykkäsin kyl muistakin mellon biiseist tänää, enkä uskonutkaan että gorgeous välttämättä pääsisi jatkoon mutta in a way se tais olla mun fave. Mariettekin erottui kyl, ehkä sit #2 mulle? Mutta joo on, aikas paljon hyviä biisejä. Ootas mikäs se oli kans mistä tuli sellane kunnon bilefiilis, ah niin, Belgian gustaph :DD emt vaikutti symppikseltä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
UMK ja Euroviisut
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja