Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Unohtumattomat unet?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="immortalem" data-source="post: 35551" data-attributes="member: 367"><p>Näen unia suhteellisen harvoin, mutta silloin kun niitä näen, tulee joko aivan järjetöntä tai aivan helvetin sairasta settiä, eli jäävät mieleen aika tehokkaasti. Laitan kaksi esimerkkiä, jos olet tosi herkkä en suosittele lukemaan tota tokaa. :D</p><p></p><p><strong>1) Järjetön:</strong> Olin Bring Me The Horizonin keikalla kaverini kanssa. Jostain syystä mulla oli mukanani kuulakärkikynä, jota naksuttelin koko ajan. Hetken päästä luokseni käveli joku aivan järkyttävän kokoinen bodari ja kysyi "mitäs täällä piikitetään?" Kuten perus sosiaalisesti vammainen itseni, menin ihan lukkoon ja änkytin siinä vastaukseksi jotain kuulakärkikynästä. No tää äijä vetäisi sitten esiin sellaisen jäätävän ämpärillisen kokaiinia. Menin vielä enemmän lukkoon ja jostain syystä primitiivisten vaistojeni ohjaamana löin täysin voimin nyrkillä sitä ämpäriä ja se lensi suoraan tämän koksuäijän naamalle. Hän sitten suuttui tästä ja uhkasi hakata minut ja kaverini.</p><p></p><p>Huusin apua ja muu yleisö saattoi sanan lavalle asti, jolloin konsertti keskeytettiin. Itse Oliver Sykes käveli lavalta meidän luoksemme, jutteli kanssani jotain ja loppujen lopuksi veti kokkelisankaria turpaan. Murjottu koksuäijä pääsi vartijoiden saattamana selliin lattian alle. Lattia oli sellaista kanahäkkimäistä materiaalia, ja tän äijän selli oli suoraan minun ja kaverini istumapaikkojen alla. Keikka jatkui ja jostain syystä tää kokkeliukkeli soitti rumpuja siellä lattian alla, samalla tuijottaen minua murhaavalla katseella.</p><p></p><p>Uni loppui siihen, kun bändi vaihtui yhtäkkiä BMTH:sta My Chemical Romanceen ja rupesin huutoitkemään.</p><p></p><p></p><p><strong>2) Sairas:</strong> Menin metsään retkelle yksinään. Jossain vaiheessa huomasin, että minua seuraa joku tuntematon lapsi. Päätin olla huomioimatta sitä ja illan hämärtyessä ihan normaalisti pystytin telttani ja menin koisimaan. Lapsen jätin ulos yksinään, koska ei kiinnosta tuntemattomat lapset. Yöllä heräsin johonkin mystiseen ääneen, mutta en jaksanut välittää vaan käänsin kylkeäni ja jatkoin nukkumista.</p><p></p><p>Aamulla heräsin ja hääräsin jotain siellä teltassa yksinäni, kuten normaalin reissumiehen rutiineihin kuuluu. Jossain vaiheessa päätin jatkaa seikkailuani ja lähdin ulos teltasta: yllätyksekseni vastassani oli lapsen vaatteiden riekaleita, aivan järkyttävästi verta sekä kudosklimppejä aina aivoista suolenpätkiin. Tulin siihen tulokseen, että sudet olivat hyökänneet lapsosen kimppuun yöllä ja tehneet siitä selvää. Mietteeni tästä olivat tasoa "jaahas", purin siis rauhassa telttani sen kummemmin välittämättä asiasta ja jatkoin matkaa syvemmälle metsään.</p><p></p><p>Noin puoli päivää käveltyäni metsässä tuli vastaan hylätty vauva. Mietteet taas tasoa "jaahas", mutta jostain syystä jäin hetkeksi hengailemaan siihen vauvan ympäristöön. Yhtäkkiä paikalle ilmestyi joku extreme gorefetissi-puliveivari: hän kaivoi taskustaan puukon, leikkasi vauvan pään auki kalloa myöden, otti vauvan aivot talteen ja lähti rauhallisesti kävellen pois. Katsottuani tämän tapahtuman tarkastelin hetken vauvan ruumista (erityisesti kiinnittäen huomiota lasittuneisiin silmiin, en tiedä miksi) ja totesin että "jaahas". Jatkoin matkaa.</p><p></p><p>Unen lopuksi saavuin kotiin, ei mitään erityistä. Aamulla herätessä mietteet olivat kyllä kaikkea muuta kuin pelkkä "jaahas". :DDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="immortalem, post: 35551, member: 367"] Näen unia suhteellisen harvoin, mutta silloin kun niitä näen, tulee joko aivan järjetöntä tai aivan helvetin sairasta settiä, eli jäävät mieleen aika tehokkaasti. Laitan kaksi esimerkkiä, jos olet tosi herkkä en suosittele lukemaan tota tokaa. :D [B]1) Järjetön:[/B] Olin Bring Me The Horizonin keikalla kaverini kanssa. Jostain syystä mulla oli mukanani kuulakärkikynä, jota naksuttelin koko ajan. Hetken päästä luokseni käveli joku aivan järkyttävän kokoinen bodari ja kysyi "mitäs täällä piikitetään?" Kuten perus sosiaalisesti vammainen itseni, menin ihan lukkoon ja änkytin siinä vastaukseksi jotain kuulakärkikynästä. No tää äijä vetäisi sitten esiin sellaisen jäätävän ämpärillisen kokaiinia. Menin vielä enemmän lukkoon ja jostain syystä primitiivisten vaistojeni ohjaamana löin täysin voimin nyrkillä sitä ämpäriä ja se lensi suoraan tämän koksuäijän naamalle. Hän sitten suuttui tästä ja uhkasi hakata minut ja kaverini. Huusin apua ja muu yleisö saattoi sanan lavalle asti, jolloin konsertti keskeytettiin. Itse Oliver Sykes käveli lavalta meidän luoksemme, jutteli kanssani jotain ja loppujen lopuksi veti kokkelisankaria turpaan. Murjottu koksuäijä pääsi vartijoiden saattamana selliin lattian alle. Lattia oli sellaista kanahäkkimäistä materiaalia, ja tän äijän selli oli suoraan minun ja kaverini istumapaikkojen alla. Keikka jatkui ja jostain syystä tää kokkeliukkeli soitti rumpuja siellä lattian alla, samalla tuijottaen minua murhaavalla katseella. Uni loppui siihen, kun bändi vaihtui yhtäkkiä BMTH:sta My Chemical Romanceen ja rupesin huutoitkemään. [B]2) Sairas:[/B] Menin metsään retkelle yksinään. Jossain vaiheessa huomasin, että minua seuraa joku tuntematon lapsi. Päätin olla huomioimatta sitä ja illan hämärtyessä ihan normaalisti pystytin telttani ja menin koisimaan. Lapsen jätin ulos yksinään, koska ei kiinnosta tuntemattomat lapset. Yöllä heräsin johonkin mystiseen ääneen, mutta en jaksanut välittää vaan käänsin kylkeäni ja jatkoin nukkumista. Aamulla heräsin ja hääräsin jotain siellä teltassa yksinäni, kuten normaalin reissumiehen rutiineihin kuuluu. Jossain vaiheessa päätin jatkaa seikkailuani ja lähdin ulos teltasta: yllätyksekseni vastassani oli lapsen vaatteiden riekaleita, aivan järkyttävästi verta sekä kudosklimppejä aina aivoista suolenpätkiin. Tulin siihen tulokseen, että sudet olivat hyökänneet lapsosen kimppuun yöllä ja tehneet siitä selvää. Mietteeni tästä olivat tasoa "jaahas", purin siis rauhassa telttani sen kummemmin välittämättä asiasta ja jatkoin matkaa syvemmälle metsään. Noin puoli päivää käveltyäni metsässä tuli vastaan hylätty vauva. Mietteet taas tasoa "jaahas", mutta jostain syystä jäin hetkeksi hengailemaan siihen vauvan ympäristöön. Yhtäkkiä paikalle ilmestyi joku extreme gorefetissi-puliveivari: hän kaivoi taskustaan puukon, leikkasi vauvan pään auki kalloa myöden, otti vauvan aivot talteen ja lähti rauhallisesti kävellen pois. Katsottuani tämän tapahtuman tarkastelin hetken vauvan ruumista (erityisesti kiinnittäen huomiota lasittuneisiin silmiin, en tiedä miksi) ja totesin että "jaahas". Jatkoin matkaa. Unen lopuksi saavuin kotiin, ei mitään erityistä. Aamulla herätessä mietteet olivat kyllä kaikkea muuta kuin pelkkä "jaahas". :DDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Unohtumattomat unet?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja