Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Unohtumattomat unet?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi100" data-source="post: 35687" data-attributes="member: 100"><p>Oon nähny molempia näistä unista kaks kertaa..</p><p>1. Oon päiväkodin pihalla (en muista olinko päiväkotilainen vai vähän isompi) ja ensin se on ihan perus uni ja sitten yhtäkkiä heittäydyn selälleni maahan ja sitten pystyn lentämään :D</p><p></p><p>2. Mun veljen kummitäti (sanotaan vaikka pirjo) on meillä ja iskä ei oo kotona. Mie, mun äiti, veli ja Pirjo istutaan lattialla. (Muistaakseni avattiin joitain lahjoja tyyliin) Sitten Pirjo lähtee kotiin ja me mennään yläkertaan makoilemaan sängylle (joka oli unessa yläkerran olohuoneessa :D) sit joku koputtaa takaoveen ja en ees ihmetelly miks joku koputtais sinne. Aattelen että se on Pirjo joka ois unohtanu jotain. Sit avaan oven ja äiti ja veli on yläkerrassa. Oven takana on kaks mustavaatteista miestä joilla on pyssyt. Säikähän ja juoksen suihkuun piiloon (kun tulee takaovesta sisälle niin tulee kodinhoitohuoneeseen ja sieltä pääsee suihkuun). Sitten kun alan laittaan ovea kiinni ne miehet näkee minne menin ja tulee sinne suihkuun. Sitten niillä onki vesipyssyt ja mie herään :D</p><p></p><p>Oon nähny parikertaa sellasta unta että meen yläasteelle eri kouluun ja harhailen siellä ku siellä on helvetisti portaita ja käytäviä ja ovia :D sitten ku lopulta pääsen ulos nii siinä onki yhtäkkiä viis pientä koulua ja en ees tiiä missä niistä mun pitäis olla D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi100, post: 35687, member: 100"] Oon nähny molempia näistä unista kaks kertaa.. 1. Oon päiväkodin pihalla (en muista olinko päiväkotilainen vai vähän isompi) ja ensin se on ihan perus uni ja sitten yhtäkkiä heittäydyn selälleni maahan ja sitten pystyn lentämään :D 2. Mun veljen kummitäti (sanotaan vaikka pirjo) on meillä ja iskä ei oo kotona. Mie, mun äiti, veli ja Pirjo istutaan lattialla. (Muistaakseni avattiin joitain lahjoja tyyliin) Sitten Pirjo lähtee kotiin ja me mennään yläkertaan makoilemaan sängylle (joka oli unessa yläkerran olohuoneessa :D) sit joku koputtaa takaoveen ja en ees ihmetelly miks joku koputtais sinne. Aattelen että se on Pirjo joka ois unohtanu jotain. Sit avaan oven ja äiti ja veli on yläkerrassa. Oven takana on kaks mustavaatteista miestä joilla on pyssyt. Säikähän ja juoksen suihkuun piiloon (kun tulee takaovesta sisälle niin tulee kodinhoitohuoneeseen ja sieltä pääsee suihkuun). Sitten kun alan laittaan ovea kiinni ne miehet näkee minne menin ja tulee sinne suihkuun. Sitten niillä onki vesipyssyt ja mie herään :D Oon nähny parikertaa sellasta unta että meen yläasteelle eri kouluun ja harhailen siellä ku siellä on helvetisti portaita ja käytäviä ja ovia :D sitten ku lopulta pääsen ulos nii siinä onki yhtäkkiä viis pientä koulua ja en ees tiiä missä niistä mun pitäis olla D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Unohtumattomat unet?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja