Suhteet uusia mietteitä erosta ja tulevasta

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
eilen tapasin kolme uutta ihmistä (24v nainen M, 27v mies J ja 21v mies A). J ja A olivat laittaneet jodeliin keskustelun _läpällä_, että ettivät 18-85v naista pelaamaan lautapelejä. noh, miepä olin ainoo hullu joka siihen lähti. rakastan lautapelejä, tutustumista uusiin ihmisiin ja...kaipasin muuta ajateltavaa. koska olin tosissaan ja saivat peliseuraa, niin J sitten kysy hänen työkaverii M mukaan, jotta miulle tulis turvallisempi olo toisen naisen läsnäolosta (sano tän ihan tapaamisen lopussa - se oli tosi kivasti ajateltu).

mentiin baariin pelaamaan yhtä super hauskaa pelii. J oli ollu alusta alkaen erittäin sosiaalinen ja aika räväkkä, kun puolestaan A oli aika hiljanen. päättelin hänen olevan ujo ja J siitä jotain myöhemmin vitsaili, että kun...puhuminen ihmisten kaa ei oo A:n vahvuuksia.

jossain vaiheessa J kysy miun ja M mielipidettä A:sta otettuihin kuviin, jotka tulis hänen tinder profiiliin. siinä vaiheessa aloin entisestään kattoo häntä sillä silmällä, kun tiesin hänen olevan vapailla markkinoilla... kyllä A minuu katto (yhessä vaiheessa kun katoin häntä, niin hän otti katseen pois - veikkaisin ujoutta), mutta en tiiä kattoko sillä silmällä.

käytiin yhessä vaiheessa kattoo yks metsäreitti (ei yhtään murhaleffa aineksia), jonka jälkeen heitettiin eka M kotiin ja sitten miut. kävästiin matkan varrella tosin kaupassa (J kävi ostamassa rahkaa). mie ja A oltiin kahestaan autossa, mikä oli vähän awkward, kun...A ei oo kauheen puhelias (ei ainakaan alkuun). rohkenin kumminkin kysyy hänen snäppii, jonka hän anto.

kun pääsin kotiin, niin...laitoin hälle viestii ja juteltiin aika pitkään. ja nyt tänään ollaan juteltu aikalailla koko päivä (pitkin päivää). oon laittanu sen merkille, että hän vastaa erittäin nopeesti (tietenkään ei automaattisesti tarkota mitään, mutta vois olettaa hänen olevan kiinnostunu tutustuu).

NYT ITSE ASIAAN!

miulla on huono omatunto siitä, että oon kiinnostunu juttelee A:n kaa sillä tavalla, että jotain (ihan mitä vaan) vois tapahtuu tulevaisuudessa...
mie vannoin antavani R:lle aikaa (toisaalta hän vanno, ettei oo jättämässä minuu. ...mutta se oli edelleen oikee ratkasu). mie kysyin onko meillä mahollisuus tulevaisuudessa, ja meillä saattaa olla se mahollisuus (toisaalta hän myös sano, ettei miun kannattais toivoo liikaa, kun se ei tosiaan oo täysin varmaa).

rupesin kumminkin miettii, että... no kukaan ei oo varma miten paljon hän tarvii aikaa. vuoskin on aika pitkä aika siihen nähen, että vaikka myö yritettäis esim. vuoden päästä uudelleen, niin voi olla ettei tykätä enää toisistamme sillä tavalla. voi olla, että kasvetaan erillemme. mie oon muutenkin siinä iässä, että tuun muuttuu ja kasvaa suhteellisen paljon.

ja siinä vaiheessa, kun R sanoo olevansa valmis suhteeseen, niin entä jos se ahistus tulee takas ja joudutaan taas erota? entä jos miulla on koko aikanen ahistus siitä, että millon hänen ahistus tulee takas ja se erkaannuttais meitä? entä jos hän ei oo koskaan täysin valmis parisuhteeseen tai se tapahtuu useitten vuosien jälkeen, jolloin varsinkin ollaan kasvettu erillemme? entä jos hän yksinkertasesti antaa ilmi, ettei oo mahollisuutta ja siinä vaiheessa niin moni ihminen ois menny ohi, kun oon roikkunu hänen perässä?

juttelin tästä asiasta koulussa yhen miun hyvän ystävän kaa ja...häntä pelottaa se, että tuun sivuuttaa jonkun potentiaalisen sen takii, että vatvon sitä ajan antamista. kumminkin kerettiin seurustella vasta kuukaus, että ois muutenkin niin helppo päästää irti (vs jos oltais seurustelu vaikka puol vuotta tai vuos).

mie en tuu tekee mitään kuukauteen... nyt tän kuukauden mie annan R:n olla (tottakai tuun kuulumisia kyselee), mie tuun jatkaa A:lle juttelemista ja...chillailen vaan. tottakai tuun vähän kuulustelee, jos R osais sanoo paljonko aikaa tarvii (tuskin ja eikä se tarkkaa ois, mutta...esim. meneekö suunnilleen vuos, puol vuotta, pari kuukautta...).

kumminkin tuun tietyn ajan päästä myös antaa muille mahollisuuksia... mitään sovelluksia en tuu lataa, etten tarkotuksella eti ketään (en ettimällä eti). mutta jos se potentiaalinen tulee vastaan (kuten tässä tapauksessa A) ja...kaikki palaset sattuis loksahtaa kohalleen, niin...en voi pakittaa sen takia, koska saattaa olla mahollisuus toisen kaa tai sitten saattaa olla olematta.

tässä tilanteessa mie oon antanu kaikkeni R suhteen... enkä voi sitä aikaa ikuisuuksiin antaa, koska on otettava noi tietyt realiteetit huomioon. mie haluun olla onnellinen ja mie haluun, että R on onnellinen. aika sen nyt saa näyttää, että mitä tulee käymään...

tuntuu vaan pahalta ajatella, etten seurustelis R kaa, mutta...totta puhuen mitä enemmän oon jutellu A:n kaa, niin sitä vähemmän pahalta se on alkanu tuntuu... A on saanu miun ajatukset kivasti muualle. ...ja nytkin koko ajan katon puhelinta sen varalta, jos häneltä on tullu viestii...

mutta kuitenkin R on miulle äärettömän tärkee ja rakas...

ja siinä on myös toki se, että...nyt on tavallaan helppo jäähä R kaa kavereiks. entä jos meillä on mahollisuus yrittää taas, mutta ero tulee jälleen ja sitten se ois lopullista. en tiiä meniskö siinä samalla kaveruus vai ei (ja kun ei oo sitä toivonkipinää, mitä nyt oli eron alkupäivinä).

tuun tosiaan antaa sen kuukauden aikaa. chillailen nyt vaan ja katon mitä tulee tapahtuu. kyllä se kohtalo näyttää, että kuka on miun todellinen sielunkumppani.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei sun tarvi potee huonoo omaatuntoo siitä että oot kiinnostunu juttelee muillekki, varsinki ku ette nyt R:n kanssa ole enää virallisesti yhdessä (ainakin näin olen käsittäny)
Ei sun tarvi pittää kettää varalla eikä kenenkään tarvi pittää sua varalla. Katot vaan miten tilanne etenee jos on edetäkseen
 
Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
93
Reaktioarvo
49
katot kuukauden miten kaikki sujuu, mut aika samaa mieltä oon edellisten vastaajien kanssa. älä pode pahaa omatuntoa vaan elä elämääsi.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
kiitos kaikille vastaajille <3 annan pienen updaten, mikä kävi ihan äskettäin...

kysyin R:n kuulumisia, mitä oon tässä aiempinakin päivinä. vastasin hänen kuulumisiin ja kerroin omista, että tänään miulla oli koulukuvaukset. mainitsin, että jos ne onnistu, niin hän tulee näkee ne jälkeenpäin, johon vastas "uuu noni kiva" ja semmonen "herkkuemoji", jolla on kieli ulkona.
sen jälkeen kerroin hälle, että eräässä lävistämössä kaikki lävärit on 25e, niin mietin ottaa joko toisen kulmakorun tai jonkun korvaan. sillä aikaa kun olin kirjottanu sitä snäppii, hän oli laittanu miulle ja kysyny onko miulla huulessa uus koru (olin vaihtanu tapista hevosenkenkään).
hän vastas tuohon lävistys pohdintaan, "Mmm no tee mitä haluut (hymyilevä emoji sädekehän kera). söpö oot mite päi vaa"

miun ei todellakaan pitäis tuntee huonoo omatuntoo siitä, että oon jutellu toisen tyypin kaa kiinnostuneesti ja etten oo valmiina antaa R:lle ikuisuuksiin aikaa, mutta silti tuntuu vähän pahalta, kun...en tiiä mitä hän aattelee. että luottaako hän siihen, että oon antamassa kaiken ajan ja että hän sais miut varmuudella takas (tottakai miekin haluun hänet takas, mutten voi jäähä roikkuu).

kyllä vaikuttaa, että hän on yhä kiinnostunu miusta... tai eihän se kiinnostus katoo minnekään yhenäkkii... uskoisin, että jos hän haluis kadottaa sen kiinnostuksen minuu kohtaan ja haluis, että mie kadottaisin sen kiinnostuksen häntä kohtaan, niin ei hän laittais noin läheisesti (miten ois oikeesti voinu laittaa suhteen aikanakin)

kunhan nään hänen kaa...mahollisesti kuukauden päästä, niin miun pitää puhuu hälle siitä ajasta (että osaako yhtään arvioida miten paljon aikaa tarviis) ja...etten voi oottaa häntä ikuisuuksiin ja laittaa kaikkee hänen varalle (että jos joku tupsahtaa eteen, niin en voi pakittaa sen epävarman mahollisuuden takia).
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Katot nyt miten menee joko R:n kanssa tai sen toisen kanssa. Kuukausi tosin on aika lyhyt aika näkemisen suhteen, että onko tilanne muuttunut R:llä mihin suuntaan,mut tsemppiä sulle azgeda.
niin mie annan ajan näyttää D: kyllä se universumi tietää kuka on se oikee...
ja kuukaus on erittäin lyhyt aika, enkä siis tarkottanu sitä, että...kuukauden päästä R:n pitäis antaa tarkka arvio siitä, millon ois valmis suhteeseen ja mitä tulee tapahtuu, vaan... no jos hän osais heittää jonkun arvion (puhutaanko esim. useista kuukausista vai vuosista) ja ennen kaikkee toi kuukaus on miulle (tai että nyt keskityn itteeni ja kuukauden jälkeen hengaan R:n kaa vapaa-ajalla, mikäli hän on siihen valmis, ja... no pidän myös sydämen avoinna muille... en rupee ettimällä ettii ketään, mutta jos sattuu jonkun kaa loksahtaa, esim. sen A:n, niin en pakita).
 
Ylös Pohja