Seurustelu Uutisia naapurista

torttu-kisse

kissunen
Liittynyt
23.6.2022
Viestejä
36
Reaktioarvo
39
Kerroin jo joskus käyneeni naapurikissaa katsomassa, silloin lähdin sähisten karkuun väärinkäsityksen jälkeen... Nyt on käynyt niin, että kissa tuli eräänä kylmänä iltana minun luokseni pahoittelemaan tekojaan ja... No, suoraansanottuna ihastuin ja muutaman viikon seurusteltuamme muutimme isäntäni navetan ullakolle. Käymme joskus syömässä ja kylmimpiä öitä viettämässä isännän luona talossa, mutta muuten olemme umpirakastuneita!! Aika kuluu kuherrellessa ja saalistaessa, kissarakkaani pitää eritoten lintujen jahtaamisesta, kun taas itse keskityn hiiriin ja päästäisiin. Auringossa makaamme kietoutuneina toisiimme, karvat lomittain keskenään, katselemme lehmiä alapuolellamme ja pesemme toistemme korvat. Olen joskus huomannut haaveilevani pikku-tortuista, säntäilemässä milloin minkäkin itikan perässä ja leikkimässä lankakerällä.. En tiedä olemmeko valmiita pentuihin. Kiima-aika lähestyy taas ja en tiedä voinko pysyä Hänestä erossa, tai hän minusta.... Saa nähdä miten käy, ehkä kesän tullessa meitä navetanullakkokissoja on enemmän kuin kaksi!
 
Ylös Pohja