Aihe vapaa Vai että tällaista sitten

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
114
Luin äsken liikanopen wilmaviestin. Siinä sanottiin että uintikerralta saa kerran olla pois esim. kuukautisten vuoksi

Meillä on 2 kertaa viikossa liikuntaa, ja mun menkat kestää viikon. vittujen vittu sanon minä. ja ihan tiedoks mä en ossaa käyttää tamponia yms enkä mä ala niitä yhessä yössä opetteleen ku muutenki pitäs nukuttua saaha


mä en voi mennä uimaan mutten menny viimekerrallakaa


mitä teen ku mua pelottaa et se ope luulee et lintsaan

kaiken lisäksi en voi jäähä huomenna koulustakaan pois ku mulla on matikan koe ja lukiseula
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Onkohan se ihan kunnossa? :D Joitain valoja päälle. Menkat on saatanan kivuliaat ja estää usein liikunnan. Laittaisin jollekin viestiä tosta, koska mitä vittua?? Ei sen takia tarvis pyytää mitään lääkärin todistusta jne... Jumalauta
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
114
Onkohan se ihan kunnossa? :D Joitain valoja päälle. Menkat on saatanan kivuliaat ja estää usein liikunnan. Laittaisin jollekin viestiä tosta, koska mitä vittua?? Ei sen takia tarvis pyytää mitään lääkärin todistusta jne... Jumalauta
Äiti kuulemma laittaa sille viestiä :0
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
huutista liikan opelle :D jos se on vielä nainen, niin luulis että ymmärtää, kuinka menkat voi sattuu ihan perkeleesti ja olla muutenkin täyttä paskaa, kestää monta päivää yms. onneks siun äiti laittaa viestiä, toivotaan että sitten menee kaaliin sille idiootille opettajalle D:
muistan joskus lukeneeni, että joissain kouluissa on pakotettu käyttämään tamponia koulu-uintien takia D::: se jos mikä on sairasta ja väärin, koska vaikka mikä koulujuttu ois, niin vittu sentään, te opettajat ette muuten päätä kenenkään kehosta ja siitä mitä me kehoihimme laitetaan. se on vallankäyttöä.

itelläki esim. sellanen kokemus, ettei yläasteella meinattu uskoo jos jollain oli menkat, tai varsinkaan jos monella oli samaan aikaan. meillä oliki kerran kuukauden väli niissä uinneissa, niin yks tyttö joutu olemaan sen takia molemmat kerrat poissa. hienosti oli suunniteltu nuo ajankohdat :D
ja esim. iskä on kerran piipittäny siitä miten "pitää vetää burana naamaan ja mennä reippaasti kouluun" :'))) aha okei, kiitos vitusti sullekin vaan, MIES. hanki eka itelles ne menkat ja kärsi kivuista / oudosta olosta / siitä kun maha on ihan kuralla, niin katotaanpas sitten uudelleen. ottas pään pois perseestään ja tajuais, ettei hän tasan tarkkaan tiiä miltä menkat tuntuu ja ettei hän päätä miun kouluun menemisestä menkkojen aikana. itse asiassa äiti onkin kertonu miulle, että iskä suhtautuu menkkoihin ylipäätään aika huonosti, vaikka ne on maailman normaalein asia.

anteeks ku tuli kauhee avautuminen D: miulla vaan menee tää aihe pahasti tunteisiin.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Huoh hoih. Monilla menkat kestää muutaman päivän, joten on ihan ymmärrettävää, että ei voi osallistua uintiin kummallakaan kerralla. Laittoiko äitisi siis viestiä sille, mikä tilanne on nyt? D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Meillä oli viimevuonna liikan open kanssa sama juttu, se vaan sano että käyttäkää tamponeita, ja minähän olin vaan että en vitussa käytä. Muutenkin mua ahdistaa koulu-uinnit niin paljon että en ois muutenkaan menny, ja uimahallit ällöttää mua muutenkin, hyi.
En menny kummallakaan kerralla uimaan, mun ois pitäny tehä se uinninkorvaus, mutta mun äiti suuttu sille opelle niin paljon ku se oli niin vittumainen, että kirjotti sille wilmassa että mä osaan uida ihan hyvin, ja että en korvaa sitä uintia ja veti kunnon valituksen sille. Se kyllä ansaitsikin sen, koska se ope lellii tiettyjä oppilaita ja vihaa toisia, ja muutenkin on sellanen tosi ärsyttävä ja sen käytös on välillä sellasen 9v pojan tasolla. :DDD Ei muuten ikinä vastannu se ope, meni vaan ihan mykäks.
 
Ylös Pohja