Kyllä naiset osaa!Miksi..?
mutta tiedätkö mistä hipitkin suuttuu? jos joku keltainen apinan pylly kerää kaiken höpöheinän, tekee siinä mehua ja jakaa sen koko perkeleen kaupungille pelkän kasvismehun hinnalla!Ei hippejä haittaa kun ollaan vaan piis änd lav ja pössytellään...
Huh, tuosta voisikin hyvin suuttua, joten täytyypä pysytellä hyvän välimatkan päässä hipeistä. Tästä tulikin mieleeni, että kerran katsoin elokuvan raivotautisista hipeistä ja sitä en olisi halunnut olla todistamassa.mutta tiedätkö mistä hipitkin suuttuu? jos joku keltainen apinan pylly kerää kaiken höpöheinän, tekee siinä mehua ja jakaa sen koko perkeleen kaupungille pelkän kasvismehun hinnalla!
Voitko poistaa tän täältä.. kun itse tein noin niin minua ammuttiin kukalla..mutta tiedätkö mistä hipitkin suuttuu? jos joku keltainen apinan pylly kerää kaiken höpöheinän, tekee siinä mehua ja jakaa sen koko perkeleen kaupungille pelkän kasvismehun hinnalla!
hyvä ettei sarvekkaalla kalalla...Voitko poistaa tän täältä.. kun itse tein noin niin minua ammuttiin kukalla..