Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Valitan nyt työstäni jossa on aivan liian epärealistiset vaatimukset
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 54073" data-attributes="member: 32"><p>Se kerkes, koska se on ammattilainen ja tehnyt tätä hommaa jo niin kauan, mutta vähän myöhään ”mun takia” ja se sanokin sen että mun takia meni niin myöhään :D Se osas vaikka mitä ”taikatemppuja” joita mä en ees heti oppinut ja se kommentoi sitä koomisen näköiseksi kun en osannut heti. Se puhu mulle muuten samanlailla kuin joku lastenhoitaja päiväkodissa jollekin lapselle. En tiiä kai multa puuttuu sit huumorintaju ja itseironia kokonaan mut mun mielestä ei kyllä varsinkaan ”opettajan” asemassa olevan pidä nauraa jos joku ei osaa asiaa joka on ehkä sille itelleen päivänselvää. Varmaan tässäkin mun omat oppimisvaikeudet tiellä niin en oppinut niin nopeasti. Ja oon muutenkin niin hidas ainakin alussa että osittain oma vikani kun en ehi, mutta oon mä hitaudestani huolimatta selvinnyt toisissa paikoissa ajallaan, koska siellä on työ järjestetty vähän paremmin. </p><p></p><p>Niin mäkin aion yrittää sinnitellä loppuun ku vielä ens viikko ja sitä seuraava jäljellä mutta sinne vuokrafirmaan oon kyllä laittanut viestiä että miten on mennyt lähinnä noista työn vaatimuksista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 54073, member: 32"] Se kerkes, koska se on ammattilainen ja tehnyt tätä hommaa jo niin kauan, mutta vähän myöhään ”mun takia” ja se sanokin sen että mun takia meni niin myöhään :D Se osas vaikka mitä ”taikatemppuja” joita mä en ees heti oppinut ja se kommentoi sitä koomisen näköiseksi kun en osannut heti. Se puhu mulle muuten samanlailla kuin joku lastenhoitaja päiväkodissa jollekin lapselle. En tiiä kai multa puuttuu sit huumorintaju ja itseironia kokonaan mut mun mielestä ei kyllä varsinkaan ”opettajan” asemassa olevan pidä nauraa jos joku ei osaa asiaa joka on ehkä sille itelleen päivänselvää. Varmaan tässäkin mun omat oppimisvaikeudet tiellä niin en oppinut niin nopeasti. Ja oon muutenkin niin hidas ainakin alussa että osittain oma vikani kun en ehi, mutta oon mä hitaudestani huolimatta selvinnyt toisissa paikoissa ajallaan, koska siellä on työ järjestetty vähän paremmin. Niin mäkin aion yrittää sinnitellä loppuun ku vielä ens viikko ja sitä seuraava jäljellä mutta sinne vuokrafirmaan oon kyllä laittanut viestiä että miten on mennyt lähinnä noista työn vaatimuksista. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Valitan nyt työstäni jossa on aivan liian epärealistiset vaatimukset
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja