Työ Valitan nyt työstäni jossa on aivan liian epärealistiset vaatimukset

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Varoitan pitkästä tekstistä. Mulla on siis tämän kuun loppuun työkeikka siivoojana päiväkodissa ja siivoushommathan eivät käy käden käänteessä vaikka niin vois kuvitella.
Mö siis vaihdan kohdetta päivän aikana, ensin käyn siivoamassa toisessa paikassa jossa aikaa on 2h ja sitten mun pitää siirtyä toiseen paikkaan siivoamaan, joka on ihan hirveän iso ja sokkeloinen päiväkoti, jossa mun täytyis ehtiä siivota alle tunnissa vessat, salit, leikkihuoneet, käytävät sekä imuroimaan vielä eteiset. Niitä huoneita on paljon ja ne on isoja. Enhän minä saa siivottua ihan kaikkia nuista, koska sitten mun pitää mennä heti sen jälkeen siivoamaan ruokatilat, joiden siisteydestä ollaan ihan hirveän tarkkoja, aina tullaan valittamaan yhdestäkin murusesta joka on jäljiltäni jäänyt.
Iltapäivästä ei oo aikaa hoitaa siivouksia, koska silloin mun täytyy tiskata.
Tuntuu että pitäis olla kolmessa paikassa yhtä aikaa, huh huh tässä ei oo mitään järkeä. Ainakin mun mielestä tuo siivoushomma on organisoitu ihan tyhmästi ja epärealistisesti tossa paikassa missä oon.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Täällä on ihan hirveästi eri huoneita, joka päivä löytyy aina uus huone jonka olemassaolosta en ole ollut ollenkaan tietoinen. Siis jostain huoneestakin löytyy ovi ja sieltäkin löytyy ovi jonka takana on roskia jotka minun olisi pitänyt käydä puhdistamassa :DDD
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hyi että D: nyt kun luin tätä keskustelua niin oon todella ilonen siitä että päätin elää tän kesän ilman mitään töitä :D mutta siis kannattaahan tuosta todellakin sanoo jonnekin, ei oo miun mielestä reilua että yhelle ihmiselle asetetaan noin paljon hommia ja vielä samanaikasesti D: ja sekin että valitetaan jostain pikku murujen jäämisestä pöydälle on kieltämättä aika naurettavaa
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Toivottavati joku jaksaa lukea tämän pitkän avautumisen mutta ITKETTÄÄ tälläkin hetkellä nyt maanantaina tuleva työpäivä kun musta tuntuu etten pysty tähän ollenkaan enkä tuu ollenkaan ehtimään tekemään kaikkia työtehtäviä kun oon liian hidas vaatimuksiin nähden.



Vähän tuntuu siltä että kohta tulee kenkää. Vaikkakin kaksi viikkoa enää jäljellä niin en tiiä voiko siinä ajassa kenkää tulla. Mutta musta tuntuu että mun pitäisi olla yhtäkkiä jokin supernopea robotti vaikka no pomo sanoi että ajan kanssa oppii mutta silti tuli vähän ristiriitaiset fiilikset. Mutta mun mielestä tähän sopii paremmin joku kokeneempi siivooja tai sitten mun pitäis olla jo aamusta asti tässä yhdessä paikassa, niin se ainakin mulla toimis parhaiten ja monessa päiväkodissa onkin sillee että siivooja on aamusta saakka siivoamassa vessat ja eteiset ja se on mun mielestä paljon järkevämpää ku tuo että pitää puolessa tunnissa nuo kaikki pystyä tekemään.

Perjantaina pomo tuli näyttämään kuinka työtehtävät tulisi hoitaa ja kun tein perässä, sille ei kelvannut mikään ja se oli muutenkin vittumainen ja haluan avautua siitä.



Ja en tiiä miten mun tää pomon käytös tulisi ottaa, koska siinä tilanteessa pysyin tyynenä ja näytin tyyneltä mutta jälkeenpäin kun tilanne oli ohi niin itkin työpaikan vessassa ja nytkin olo on hirveän ahdistunut tämän takia. Enkä ainoastaan pomon käytöksen takia, se ei oikeastaan ahdista yhtä paljon ku nuo hirveät vaatimukset kun tuntuu etten oikeesti pysty tuohon hommaan ollenkaan.



Eli siis pomo tuli katsomaan mun työntekoa, hengitti niskaan ja suorastaan nauro kun en osannut. Sitten haukkui mun työnjälkeä ja puhui syyllistävään sävyyn mulle mun virheistä työntekoni aikana että ”KATO MITÄ SÄ NYT TEIT??!” ja ”ONKO TUO SUN MIELESTÄ HYVÄ??!” vieläpä ASIAKKAIDEN NÄHDEN ja tämmöset tilanteet on mulle aina hirveän ahdistavia kun asiakkaiden nähden. Sitten se meni yhessä vaiheessa henkilökohtaisuuksiin (sano kyl ettei sen juttuja tarvi ottaa vakavasti mut en tiiä kaikki ”huumori” ei oo hauskaa) kun se sano mulle kun työnsin siivouskärryjä että ”huomaa ettei sulla lapsia oo” kun se rinnasti sen tilanteen lastenvaunujen työntämiseen ja minä oon kyllä entisessä työssäni lastenvaunuja työntänyt paljon eikä se mun mielestä oo mitenkään samanlaista siivouskärryjen työntämisen kanssa :D

Yllätys yllätys mua jännitti siinä tilanteessa ja se huomas sen ja mainitsikin siitä ja se ilmeisesti innosti sitä lisää pään aukomiseen.
Siis siinä tilanteessa en tuntenut mitään koska pystyin dissosioimaan ja pystyin olemaan loukkaantumatta, mutta kun olin yksin niin kaikki tunteet tuli päälle ja kun olin jotenkuten suorittamalla suorittanut viimeiset työtehtävät ylitöinä niin mä menin työpaikan vessaan itkemään ja purkamaan vähän paineita. Mutta siis kaikista eniten mua ahdistaa nuo vaatimukset että ei helvetri miten mä pystyn tähän voi saatana mitä jos mä saan potkut voi vittuuu.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Hyi että D: nyt kun luin tätä keskustelua niin oon todella ilonen siitä että päätin elää tän kesän ilman mitään töitä :D mutta siis kannattaahan tuosta todellakin sanoo jonnekin, ei oo miun mielestä reilua että yhelle ihmiselle asetetaan noin paljon hommia ja vielä samanaikasesti D: ja sekin että valitetaan jostain pikku murujen jäämisestä pöydälle on kieltämättä aika naurettavaa
Jep. Ja minusta tuntuu että yhet asiakkaat varmaan pitää mua jotenkin yksinkertaisena ja haukkuu mua selän takana mä jotenki aistin sen. Mutta oikeesti mulla on niin vitunmoinen kiire koko ajan enkä mä ees huomaa pienempiä murusia eikä kaikki ees lähe pois vaikka kuinka hinkkaan.
Ja pomo on myös sanonut mulle että ne saattaa tehä mulle ansoja tyylii nurkkiin että hoksaanko siivota siitä kohdasta voi JUMALAUTA miten lapsellista aikuiset ihmiset :DD Ja vieläpä pomo painaa tuon asian villaisella.

En tiiä meneekö tää jo työpaikkakiusaamisen puolelle? Kuitenkin tää on varmaan yks hirveimmistä työpaikoista joissa oon ikinä ollu. Jos saan potkut niin ei oo mun vika vaan sen vika kun tää työ on järjestetty niin huonosti.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Mitä hittoa? Ei toi pomonkaan käytös oo ok. Kerkeskö se ite hoitaa kaiken sit puolessa tunnissa kun kerta tuli näyttämään? Mitä se pomo olettaa, siivoustyöt kyseessä joten se ei ole varmaan kenenkään hengestä kiinni jos sulla on oma tyyli työntää esim. kärryjä.
Jos saat potkut niin pääsetpähän pois tuolta. Itse yrittäisin sinnitellä tuon loppuajan, varsinkin jos et oo enää koeajalla.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mitä hittoa? Ei toi pomonkaan käytös oo ok. Kerkeskö se ite hoitaa kaiken sit puolessa tunnissa kun kerta tuli näyttämään? Mitä se pomo olettaa, siivoustyöt kyseessä joten se ei ole varmaan kenenkään hengestä kiinni jos sulla on oma tyyli työntää esim. kärryjä.
Jos saat potkut niin pääsetpähän pois tuolta. Itse yrittäisin sinnitellä tuon loppuajan, varsinkin jos et oo enää koeajalla.
Se kerkes, koska se on ammattilainen ja tehnyt tätä hommaa jo niin kauan, mutta vähän myöhään ”mun takia” ja se sanokin sen että mun takia meni niin myöhään :D Se osas vaikka mitä ”taikatemppuja” joita mä en ees heti oppinut ja se kommentoi sitä koomisen näköiseksi kun en osannut heti. Se puhu mulle muuten samanlailla kuin joku lastenhoitaja päiväkodissa jollekin lapselle. En tiiä kai multa puuttuu sit huumorintaju ja itseironia kokonaan mut mun mielestä ei kyllä varsinkaan ”opettajan” asemassa olevan pidä nauraa jos joku ei osaa asiaa joka on ehkä sille itelleen päivänselvää. Varmaan tässäkin mun omat oppimisvaikeudet tiellä niin en oppinut niin nopeasti. Ja oon muutenkin niin hidas ainakin alussa että osittain oma vikani kun en ehi, mutta oon mä hitaudestani huolimatta selvinnyt toisissa paikoissa ajallaan, koska siellä on työ järjestetty vähän paremmin.

Niin mäkin aion yrittää sinnitellä loppuun ku vielä ens viikko ja sitä seuraava jäljellä mutta sinne vuokrafirmaan oon kyllä laittanut viestiä että miten on mennyt lähinnä noista työn vaatimuksista.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei meen huomenna tiskaajaksi hotelliin. Vähän jännittävää kun ikinä en ole edes käynyt hotellissa.
 
Ylös Pohja