Mielenterveys Valitusnurkka

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Hei kaikki, tänne saa tulla valittamaan. Saatte valittaa sydämenne kyllyydestä ilman, että joku ulisee teillä turhauttavasta valituksesta. Mä voin aloittaa. ':D

Olen koulussa ja itkettää taas. Olen ihan loppu, vaikka olen mukavassa koulussa. En vaan jaksa pakkoajatuksia ja vaikeita tunteita. Mulla on vissiin liikaa traumoja, liikaa mielenterveyden ongelmia ja liikaa ongelmia ylipäätään, jotta voisin elää edes yhden hetken onnellisena. Elämä ottaa koville. Mulla on hoitokontakti, mutta siellä he tykkäävät määrätä lääkkeitä, joita mulla on jo. Ne eivät muuten edes auta. :D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
En saa mitään aikaseks, mun ruokatottumukset on ihan perseellään ja elän nykyään pelkillä nuudeleilla, kaikki vituttaa ja koko kylä lumen peitossa niin että jo pihaan kävely tuottaa ongelmia, eteinen aina täynnä lunta ja unirytmi päin helvettiä ja motivaatio kaikkeen on poissa. Menee taas niin mukavasti :)
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Meidän koiranpentu on nyt 3kk~ ja sen hepulikohtaukset on aivan perseestä. Silloin se puree ja haukkuu. Oon yrittänyt opettaa sille omaa paikkaa, mutta se ei oikein tahdo älytä sitä. Lisäksi ois ihan mukavaa nukkua joskus vaikka kymmeneen kahdeksan sijasta.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
JES IHANAA

Haluaisin tehdä lumityöt mutten jaksa. En jaksais olla saikulla mutta en pärjää töissäkään ja kouluun ei oo varaa. Lääkkeet loppu mutten halua mennä apteekkiin. Kohta on korontarkistus ja pitäis kilpailuttaa pankit mutten jaksa.Toinen koirista eroahdistuu jos menen metriä kauemmas ja toisella on virtsankarkailua ja sen vaipat loppu. Kissa huutaa ja yritti äsken pudottaa sammakot lattialle. Unohdin ottaa koirien ruoat sulamaan. En tiedä miten nuohooja tilataan ja paljonko se maksaa. En hallitse rahankäyttöä. En osaa enää syödä. Vihaan pyykkien pesua enemmän ku mitääään.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
En saa mitään aikaseks, mun ruokatottumukset on ihan perseellään ja elän nykyään pelkillä nuudeleilla, kaikki vituttaa ja koko kylä lumen peitossa niin että jo pihaan kävely tuottaa ongelmia, eteinen aina täynnä lunta ja unirytmi päin helvettiä ja motivaatio kaikkeen on poissa. Menee taas niin mukavasti :)
Hyvä, kun pääsit kertomaan tämän! On kyllä NIIN raskasta, jos etenkin todella moni asia tuottaa ongelmia. D: Et ole ainoa, jolla menee niin "mukavasti".
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Meidän koiranpentu on nyt 3kk~ ja sen hepulikohtaukset on aivan perseestä. Silloin se puree ja haukkuu. Oon yrittänyt opettaa sille omaa paikkaa, mutta se ei oikein tahdo älytä sitä. Lisäksi ois ihan mukavaa nukkua joskus vaikka kymmeneen kahdeksan sijasta.
Eikä! Hei meillekin tuli muutama kuukausi sitten koiranpentu, joka on suoraan sanottuna riiviö. Edes valjaita ei saa laitettua päälle ilman puremista. Koiramme ulvoo myös kuin susi, jos joku lähtee pois kotoa.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
JES IHANAA

Haluaisin tehdä lumityöt mutten jaksa. En jaksais olla saikulla mutta en pärjää töissäkään ja kouluun ei oo varaa. Lääkkeet loppu mutten halua mennä apteekkiin. Kohta on korontarkistus ja pitäis kilpailuttaa pankit mutten jaksa.Toinen koirista eroahdistuu jos menen metriä kauemmas ja toisella on virtsankarkailua ja sen vaipat loppu. Kissa huutaa ja yritti äsken pudottaa sammakot lattialle. Unohdin ottaa koirien ruoat sulamaan. En tiedä miten nuohooja tilataan ja paljonko se maksaa. En hallitse rahankäyttöä. En osaa enää syödä. Vihaan pyykkien pesua enemmän ku mitääään.
Kauheaa! Paljon tsemppiä sinne. Minustakin tuntuu siltä, että hommia riittää vaikka muille jakaa eikä millään meinaa jaksaa kaikkea. Kenties yksi asia kerrallaan, niin on hyvä.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Mulla on taas sellainen päivä, että kaikki on pielessä: kukaan ei varmastikaan välitä minusta, olen tyhmä, olen säälittävä, haluan kuolla ja kaikki joko itkettää tai ärsyttää tai molempia.

Pahinta on, että ehkä olen osittain oikeassa. ':D Kyllä joku varmasti minusta välittää, kuten rakas tyttöystäväni. Myös kissa pitää minusta (tai siitä, kun vien häntä ulos). Kuitenkin on jotenkin todella yksinäinen olo.
Mulle on myös lapsesta saakka vihjailtu, että olen vähän tyhmä ja säälittävä olen ollut myös miltei aina. :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oon hyvää vauhtia polttamassa itteäni loppuun, kun mulla on niin paljon töitä koulun lisäksi. Työpäivinä ehdin just käydä kotona koulun jälkeen, ennen ku pitää lähteä töihin. Kotona oon sitte vasta 22.30. Niinä päivinä en tietenkään ehdi tiskata, pestä pyykkiä jne, joten ne jää vapaapäiville/-illoille. Sillon oon sit niin väsynyt, etten jaksa välttämättä tehä oikein mitään. Eli mun kämpässä on kauhee sotku. Tänään olisin tietty voinu siivota, mut halusin ehtiä ommella ja käydä lenkillä ekaa kertaa varmaan viikkoon.
Sen lisäksi, et työt vie suuren osan mun ajasta, mulla menee n. 10€ bensaan joka työpäivä. Sen takia nyt on aika tiukkaa rahasta ennen ku saan viime kuun palkan. Syyskuussa oli taas sit niin vähän töitä, että palkka ei oikein riittänyt.

Mut tsemppii meille kaikille!
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
Vituttaa. Piti olla siis raskauden loppuvaiheen sokerirasitus tänään klo 7:30 ja ennen labroja pitää olla 12h syömättä joten olin. Sitten menin labralle ja nämä työntekijät kertovat että heillä on tietokoneet kaatuneet eli eivät voi ottaa asiakkaita vielä labroihin. Sai jäädä odottamaan, lähteä kotiin tai vaihtaa toiseen labraan. Eivät tienneet kuinka kauan korjauksessa menisi. Odotin yli puoli tuntia ja sitten luovutin. Alkoi olemaan jo sellainen olo että pyörryn koska verensokerit alhaalla. Noh huomenna uusiksi.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
349
Reaktioarvo
517
Sähkön, bensan, dieselin ja ruuan hinnan nousu sekä ilmaisen urheilukanavan puute vituttaa mua eniten.
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
aattelin keväällä et tässä vaiheessa vuotta tilanne on jo ihan eri mut mikää ei oo sit kuitenkaa edenny mihinkää ja eniten vituttaa se ettei asialle voi tehä mitää koska kaikki on isompien tahojen käsissä ja en tiiä jos sitä olis vaikka vuoden päästä siinä tilanteessa missä piti olla jo tänä kesänä saaatana
 

Birdy

Uusi
Liittynyt
22.4.2022
Viestejä
72
Reaktioarvo
43
Vituttaa kun mun ADHD-lääkityksen saanti takaisin käyttöön viivästyy ensivuodelle ja olis kova hinku päästä taas työstämään mun esikoiskirjaa, mutta kun ei focusointi ja keskittyminen ilman lääkettä riitä.. (:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Itseäni ärsyttää ihmiset, jotka käyttävät anglismeja ja sen perään ihan täysin samaa suomalaista vastinetta tuottaen turhaa toistoa tekstiinsä. Really pisses me off ärsyttää tosi paljon.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Ärsyttää valehteleva VR-sovellus! Väitti junan olevan myöhässä, eipä ollutkaan ja jouduin juoksemaan paikalle että pääsin kyytiin!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Mutta jos VR myöntää olevansa myöhässä niin se voi ollakin myöhässä koska VR = venaa rauhassa. Ja lisäksi talvella raiteilla on lunta.
Se ei vain ole VR:n syytä, jos raiteilla on lunta tai muuta ongelmaa.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Ai miten? Tuolla logiikalla autoilija on itse vastuussa myöhästymisestään, jos jää ruuhkaan minkä on aiheuttanut toisten ajama kolari.
Vr ei ole aina itse vastuussa omasta myöhästelystään, mutta se on usein myöhässä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Vituttaa kun mun ADHD-lääkityksen saanti takaisin käyttöön viivästyy ensivuodelle ja olis kova hinku päästä taas työstämään mun esikoiskirjaa, mutta kun ei focusointi ja keskittyminen ilman lääkettä riitä.. (:
Joo mulla sama, eivät anna ennen kuin tilanne on "stabiilimpi":))
 

Barefootbandit

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
107
Reaktioarvo
133
Sisällä on kylmä ja se haittaa asioihin keskittymistä. Pitäisi siivotakin, minulla on nyt yllä vaate, jossa on norsun kokoiset hihat, ilman sitä olisi helpompi siivota, mutta en voi olla t-paitasillanikaan viileyskylmyyden vuoksi ja pyykkivuorotkin on viety ja ei ole toisia housujakaan. :cautious:
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Aina pelottaa kun avovaimo avaa auton oven että koska se osuu jonkun muun autoon. Oon nykyään ihan samanlainen kun oma isä näissä asioissa, se auton ovi ei ole ladan ovi että sitä ei tarvi pamauttaa kiinni. Ne kengät alas kurastamasta sisustaa jne. :DDD
 
Ylös Pohja