Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Vanhempien riitely alkaa kyllästyttää..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="snowflake" data-source="post: 31693" data-attributes="member: 188"><p>Joka viikonloppu kun ollaan kaikki kotona, viime viikonloppuna sama juttu. Milloin mistäkin, yleensä kaikista pienimmistä jutuista syntyy suuri riita kuten siitä että joku unohti viedä uuden vessapaperirullan vessaan, kuka on käyttänyt koiraa eniten ulkona tai sitten raha-asioista. Lisäksi ärsyttää katsella sivusta isäni alkoholi ongelmia, lauantaina sillä on sauna vuoro ja tulee sitten tuhannentuiterissa kotiin. Juo myös pitkin viikkoa, joka päivä on pakko saada alkoholia. Ei ole luokkaa "yksi tölkki kaljaa" vaan yleensä pullollinen viiniä ja sen lisäksi pari kaljaa. Suuttuu kun ottaa asian puheeksi eikä myönnä tekojaan, väittää että lopettaa mutta eihän se koskaan ole toteutunut. Tän lisäksi aina ne repii mut siihen heidän riitaan niin että alkavat syyllistämään yhtäkkiä asioista mitä en ole tehnyt, kaikki pas*a meidän elämässä on mun syy ja takertuvat joka sanaan mitä sanon. Ulkopuolisille ei saa puhua *mitään* "koti asioista" ja sukulaisilla aina esittävät kohteliaita ja hyväntuulisia. Siksi en edes halua mennä mihinkään heidän kanssa kun en jaksa sitä kaksinaamaisuutta. Eivät edes ymmärrä jos olen omassa huoneessa ja haluan olla yksin etenkin heidän riitelyn aikana (mulle on ollut aina tärkeää saada omaa aikaa ja nautin siitä) sitten suututaan jos en jaksa puhua: tulkitsevat heti että kiukuttelen ja alkavat riitelemään lisää. Jos menen riidan väliin/pyydän että voitteko lopettaa tai olla hiljempaa saan huudot ja sitten vielä ihmetellään miksi olen yksin huoneessani ja "onko kaikki hyvin". huoh olisi niin ihanaa saada olla viikko yksin kotona. :c</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowflake, post: 31693, member: 188"] Joka viikonloppu kun ollaan kaikki kotona, viime viikonloppuna sama juttu. Milloin mistäkin, yleensä kaikista pienimmistä jutuista syntyy suuri riita kuten siitä että joku unohti viedä uuden vessapaperirullan vessaan, kuka on käyttänyt koiraa eniten ulkona tai sitten raha-asioista. Lisäksi ärsyttää katsella sivusta isäni alkoholi ongelmia, lauantaina sillä on sauna vuoro ja tulee sitten tuhannentuiterissa kotiin. Juo myös pitkin viikkoa, joka päivä on pakko saada alkoholia. Ei ole luokkaa "yksi tölkki kaljaa" vaan yleensä pullollinen viiniä ja sen lisäksi pari kaljaa. Suuttuu kun ottaa asian puheeksi eikä myönnä tekojaan, väittää että lopettaa mutta eihän se koskaan ole toteutunut. Tän lisäksi aina ne repii mut siihen heidän riitaan niin että alkavat syyllistämään yhtäkkiä asioista mitä en ole tehnyt, kaikki pas*a meidän elämässä on mun syy ja takertuvat joka sanaan mitä sanon. Ulkopuolisille ei saa puhua *mitään* "koti asioista" ja sukulaisilla aina esittävät kohteliaita ja hyväntuulisia. Siksi en edes halua mennä mihinkään heidän kanssa kun en jaksa sitä kaksinaamaisuutta. Eivät edes ymmärrä jos olen omassa huoneessa ja haluan olla yksin etenkin heidän riitelyn aikana (mulle on ollut aina tärkeää saada omaa aikaa ja nautin siitä) sitten suututaan jos en jaksa puhua: tulkitsevat heti että kiukuttelen ja alkavat riitelemään lisää. Jos menen riidan väliin/pyydän että voitteko lopettaa tai olla hiljempaa saan huudot ja sitten vielä ihmetellään miksi olen yksin huoneessani ja "onko kaikki hyvin". huoh olisi niin ihanaa saada olla viikko yksin kotona. :c [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Vanhempien riitely alkaa kyllästyttää..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja