Varaaneja kohta 300

redneck276

Asiantuntija
Reaktioarvo
422
Pitäisköhän pitää enemmän meteliä täällä. En ole seurannut kuin Dömiä ja Discordia. Onko joku siirtynyt muuallekin kuin edellä mainittuihin ja Varasijaan?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Pitäisköhän pitää enemmän meteliä täällä. En ole seurannut kuin Dömiä ja Discordia. Onko joku siirtynyt muuallekin kuin edellä mainittuihin ja Varasijaan?
En tiedä. Itse olen luonut noiden lisäksi tilin myös jodeliinD:

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
Tein sen redditin sillon ja olin siellä hetken, mutta tää oli aktiivisempi niin hylkäsin sen aika äkkiä D:

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Vielä tarvittaisiin yksi uusi varaani, niin voitaisiin pistää varaanibileet sen kunniaksi pystyyn.

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Olis kyllä aika coolia olla Varasijan 300. käyttäjä... 😎 *katsoo merkitsevästi paikalla olevia vierailijoita*
Sanopa muuta! Siitä saa mainetta, mammonaa ja kunniaa... Ehkä jopa Varasijan kaupung...öh, siis foorumiavaimen. Varaanikuvalla varustettuna! *nyökkäilee vierailijoiden ja liittymispainikkeen välillä*

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Jep! Vois pittää etäryyppybileet sen kunniaksi!
Olen jo aloittanut ryyppäämisen etukäteen kippaamalla teetä kurkkuuni enemmän kuin laki sallii! (Ja onhan se tietysti ihan toivottavaa, että se menee kurkkuun eikä esim. näppäimistölle.)

Ylös Pohja