Aihe vapaa Vastaanko tälle miehelle vai ignoraanko vaan? (50v mies joka lähettelee kaikkii "oon voimaton ilman sua" -viestejä)

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Reaktioarvo
259
Eli siis menin yhtee puistoon kattoo et oisko yks tyyppi siel ryypiskelemässä muitten kaa ja ku se ei ollu siel nii päädyin juttelemaan parille jolleki 50v tyypille koska miks ei. Oon yksinäinen ihminen ja ne vaikutti mukavilta enkä siitä sen enempää ajatellu. Jatkettiin jutustelua siel sen yhen kämpillä koska mul alko iskee kusihätä ja muutki sielt puistosta alko poistuu muille teille.

No ilmeisesti se 50v mies ajatteli et oon kiinnostunu siitä.. Minä naiivina en tullu aatelleekskaan et joku 50v mies oikeesti luulis et sitä melkein puolet nuorempi vois millään tavalla kiinnostua siitä romanttisessa mielessä. Olin muutenki selittäny siellä puistossa mun aseksuaalisuudesta ja siitä miten epävakaan persoonallisuushäiriön takii en ees kykene seurustelemaan. Kaiken kukkuraks koen olevani harmaa aromanttinen, eli pystyn tuntemaan romanttisia tunteita vaan joinain tiettyinä hetkinä (eli käytännös vaan sillon ku on tosi ilonen/onnellinen niin sen aikaa ku se tunne tila pysyy yllä).

No nyt se sit lähettelee mulle kaikkii random viestei (vaihoin sen ja parin muunki kaa siin puistois numeroita ku en aatellu siit sen kummempaa, ku kaikki siel vaihteli puhelinnumeroita) et "mulle ois vaan tärkeetä herätä sun vierestä, jos vaan ymmärrät mitä läheisyys merkitsee" ja "mä en halua sulle mitään pahaa" ja "voin mä edetä hitaamminkin.." ja "olen vähän voimaton ilman sua"......

Mua tavallaan tosiaan vähän pelottaa oman turvallisuuteni puolesta ku tyhmänä menin kertomaan myös sen et mis rakennukses asun... Joilleki niist kerroin tyhmyyttäni oman sukunimenki ku ne pyys sitä numeron tallentamist varten (tai ne pyys vaan sukunimen etukirjainta mut menin sanoo koko sukunimen) et periaattees jos se kyselis muilta enemmän musta nii en yllättys vaik jos joskus joku seisois tossa oven takana...

Mun yks kaveri on neuvonu vaan ignoraamaan sen mut sit toisaalta se on laittanu myös semmosii viestei et "olis vaan kiva jos vastaisit, en mä pahastu jos et halua" ja jotenki tulee semmonen olo et pitäskö vaan laittaa viestii et "hei sori et kesti vastata mut kuten siel puistossa kerroin mun seksuaalisesta suuntautumisesta, niin oon aromanttinen aseksuaali eli en oo kiinnostunu niin miehistä ku naisistakaan en niin romanttisessa kuin seksuaalisessa mielessä. Jos kiinnostaa lisää, niin kannattaa googlata aiheesta." TMV. Vai ignoraanko tosiaan vaan...

Mielipiteitä kaivataan...

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Reaktioarvo
259
Siis se tyyppi vaikutti niin vitun mammanpojalta et en tajuu miten se oikeesti kuvitteli et mul vois olla minkäänlaista kiinnostusta sitä kohtaa. Ja se laitto mulle yhes vaihees viestiiki et voisin tulla kahville mut pitää tuua omat kahvit mukaan ku sil ei oo... Sillee... tosi romanttista.

Mut joo ehkä ois kerran parempi lähettää sille semmonen selkee selitys asiasta ja sitte ignorata sen jälkeen. Nii se ei ainakaa suutu siitä et ignorasin sitä jos jossain lähikaupassa törmätään (ku siin on tyylii 99% todennäkösyys et törmäät johonkuhun niistä, äskönki ku kävin hakee karkkii nii törmäsin 2 tai 3...)

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Laita viesti että et ole kiinnostunut ja toivot että jatkossa lopettaa yhteyden pidon. Paras tapa on olla suora niin ei tule väärinymmärryksiä. Vähän kuulostaa pahalta korvaan koska en tiedä ikääsi. Minkä ikäinen olet? Mulla siis on monia 50 v kavereita mutta olenkin varasijan vanhemmistoa. Pelottaa että olet teini joka on mennyt viisikybäsille kylään.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Laita viesti että et ole kiinnostunut ja toivot että jatkossa lopettaa yhteyden pidon. Paras tapa on olla suora niin ei tule väärinymmärryksiä. Vähän kuulostaa pahalta korvaan koska en tiedä ikääsi. Minkä ikäinen olet? Mulla siis on monia 50 v kavereita mutta olenkin varasijan vanhemmistoa. Pelottaa että olet teini joka on mennyt viisikybäsille kylään.
Huutista ykä-ritvalle!

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Reaktioarvo
1,052
Siis se tyyppi vaikutti niin vitun mammanpojalta et en tajuu miten se oikeesti kuvitteli et mul vois olla minkäänlaista kiinnostusta sitä kohtaa. Ja se laitto mulle yhes vaihees viestiiki et voisin tulla kahville mut pitää tuua omat kahvit mukaan ku sil ei oo... Sillee... tosi romanttista.

Mut joo ehkä ois kerran parempi lähettää sille semmonen selkee selitys asiasta ja sitte ignorata sen jälkeen. Nii se ei ainakaa suutu siitä et ignorasin sitä jos jossain lähikaupassa törmätään (ku siin on tyylii 99% todennäkösyys et törmäät johonkuhun niistä, äskönki ku kävin hakee karkkii nii törmäsin 2 tai 3...)

"Hei.,,.

Voitko tulla kahville,,?

ps.. Voitko tuoda kahvia mukanasi,,,?

-Erkki"

1658870366933.png

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Reaktioarvo
259
Päädyin sanoo sille asiasta ja se pääty pyytää neuvoi naisasiois ja sanoin sille suoraan et kandeis ehkä korjata se sen kämpän vessa ku se ei ollu lattias ees kunnolla kiinni ja et naiset ei yleensä kato hyväl jos ei oo ollenkaa käsienpesuainetta kämpässä ja sit se loukkaantu siitä ja koska olin ottanu rohkasuryyppyä siihen et uskalsin vastata sille nii päädyin selittää sille kaikkee ihan sekopäistä ja nyt hävettää mut eipähän tarvii pelätä et se enää haikailis mun perään. :D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Päädyin sanoo sille asiasta ja se pääty pyytää neuvoi naisasiois ja sanoin sille suoraan et kandeis ehkä korjata se sen kämpän vessa ku se ei ollu lattias ees kunnolla kiinni ja et naiset ei yleensä kato hyväl jos ei oo ollenkaa käsienpesuainetta kämpässä ja sit se loukkaantu siitä ja koska olin ottanu rohkasuryyppyä siihen et uskalsin vastata sille nii päädyin selittää sille kaikkee ihan sekopäistä ja nyt hävettää mut eipähän tarvii pelätä et se enää haikailis mun perään. :D
Missä forssassa kävitkään?

Ylös Pohja