Ihastuminen Vihaaaaan sitä ku näin käy

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,748
Reaktioarvo
2,893
Eiiiiiii HEMMETTI en tajuu nyt taas miten voi ihastua näin paljon about pelkän ulkonäön perusteella. Aaaaaaaaaaaa. Mut siis näin vaa jonku randomin kuvan tai siis kuvia jossai redditis ja se oli niin kaunis et must tuntuu et about hajoon palasiks. Siis oikeesti. En kestä ollenkaan. En ees tiedä sen nimee lmaoooooioooodikd

I DIED.

mut se muistuttaa yhtä mun ihastusta kyl naamast vähän ja siis mua itteenikin toki niin eipä ihme että melkeen kuolin oikeest😭😭😭😭😭😭 mul lähtee henki tätä menoo!!!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,748
Reaktioarvo
2,893
Ok nvm i don't care

I mean se on tosi kaunis mut emt idc. Tykkään silti (obviously) timpasta miljoona kertaa enemmän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,748
Reaktioarvo
2,893
Aaaa huutista näin mun ex-säädön ei saatana :--------D

Tää tästä vittu vielä puuttuki! :Dddddddd

No ei siinä......................

Jumalauta, onpa muuten outoa että kerrankin mäkin voin tuntee sen fiiliksen ku näkee "eksänsä" jossain yhtäkkiä, hahaha awkward jutustelua ja se vaikutti siltä niiku se vielki haikailis mua XD vaikka ei se silleen varsinaisesti eksä olekaan mut melkein xDFFFFDDDGJS

outoo vaa tää tunne ku en oo taas hetkeen törmänny siihen Skskskskskskskskksksk

Ja niiku ku en oo tottunut siihen et mä koskaan seurustelisin tai ees säätäisin kenenkään kaa ni aina se tuntuu nii hassult nähä toi tyyppi ku sit muistan et ainii onhan mullaki ollu sentää joskus jotain säätöö lmaooooo i died

Mut ok ei siin mitään toi oli vaa awkward jotenki hahhahhhhsh

Mut basically mietin timppaa liikaa ja muitaki kyl vähän mut lähinnä kai timppaa

Ehkä j:täki vähän D:

Just joooooooo vittu mä jo luulin etten ees mieti sitä enääåäääääööäöä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,748
Reaktioarvo
2,893
Ei oikeesti emmä jaksa miks mä edelleen rakastan j:tä tää on ihan helvetin naurettavaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Mulle kävi tälleen, siis niin perseestä oikeesti ;____;
Ku yleensä en oo ihastunu iliman et ees tiiän ihmisen nimeä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,748
Reaktioarvo
2,893
Mulle kävi tälleen, siis niin perseestä oikeesti ;____;
Ku yleensä en oo ihastunu iliman et ees tiiän ihmisen nimeä
Mä oon aiemminkin muutamii kertoi. Mut joo se on outo tunne ku se fiilis vaa iskee satasella vaikkei tiiä siit melkein mitään. Uskon et se johtu siit ku se oli jotenki nii superisti mun tyyppinen ja samanlaisii kasvonpiirteit ku mulla ni sen takii kai se tuntu nii voimakkaalt. Huoh en tykkää yhtään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,748
Reaktioarvo
2,893
En ookaa muute yli e:stäkää. Aloin muistelemaan asioita siitä mm. Kaikkia halauksia yms. Luulin et oon ihan fine sen kaa ja sen kaa et sil on tyttöystävä ilmeisesti. Mut ei en mä oo mä edelleen rakastan sitä.

Mua ärsyttää ku se rupes käyttäytyy ni ristiriitasesti ja lähetti mixed signals. Koska kelasin et se ei tykkää must ku periaatteessa sain pakit sillon joskus siltä mut ärsyttää ku välil se on ollu niin halaileva ja semmone ihmeelline. Oikeasti vituttaa niin paljon, en sitten näköjään ookaan yli voi vittu. Ja mä kun oon koko ajan ollu sillee yay oon niin ylpee itsestäni ku en haikaile sitä enää. Jaa vittu.
 
Ylös Pohja