Tää ois varmasti hyvä!Valitse hintakäsittely, ja taistele inflaatiota vastaan!
Onneks ei oteta siinä järjestyksessä missä niitä hakemuksia täytetään :DDElä huoli, itellä veny sinne ihan vikoille päiville asti se hakeminen. Ja mää sentään hain lukioon johon periaatteessa on se ja sama et mihin meet ku ite opinnoissa ei oo paljoa eroja =D
Harmi :( mihin menit sitten?Mä sain muutama vuosi sitten opiskelupaikan sieltä ja harmittaa edelleen etten mennyt kun olis pitänyt vaihtaa paikkakuntaa :-( Olis varmaan ollut kiva ala
Tietty..Tää ois varmasti hyvä!
Mä hain sinne lukion jälkeen ja pääsin seuraavana vuonna sit yliopistoon.Harmi :( mihin menit sitten?
No ei tietenkään, eihän siinä ois sillon edes mitään järkeä :'D Jotku joilla onki paremmat pisteet saattais jäähä pois hakemaltaan alalta ku joutus hyväksyy sellasia joilla ei oo nii hyvätOnneks ei oteta siinä järjestyksessä missä niitä hakemuksia täytetään :DD
No niin onneks :DNo ei tietenkään, eihän siinä ois sillon edes mitään järkeä :'D Jotku joilla onki paremmat pisteet saattais jäähä pois hakemaltaan alalta ku joutus hyväksyy sellasia joilla ei oo nii hyvät
Ainahan niitä voi opiskella lisää!:DHuh, itselläkin pitäisi alkaa pohtimaan aloja. Kunpa voisi palata ajassa ja käydä lukion uudestaan ja panostaa aineisiin, olis niin paljon enemmän mahdollisuuksia.
Mulla on A paperit, niin sillä osaamistasolla ei hirveästi ole halua opiskella lisää muuta kuin pääsykokeisiin :’)Ainahan niitä voi opiskella lisää!:D
Parasta A-luokkaa?Mulla on A paperit, niin sillä osaamistasolla ei hirveästi ole halua opiskella lisää muuta kuin pääsykokeisiin :’)
Aa no höh D:Mulla on A paperit, niin sillä osaamistasolla ei hirveästi ole halua opiskella lisää muuta kuin pääsykokeisiin :’)