Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Virallinen Salatut elämät -keskustelu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Jorgos777" data-source="post: 11157" data-attributes="member: 317"><p>Katsotteko Salkkareita?: kyllä katson joka jakson. olen katsonut vuodesta 2017 aktiivisesti.</p><p></p><p>Kuka on ärsyttävin/kivoin hahmo: Aki on mun lempihahmo koko sarjassa tällä hetkellä. Mutta kaikista paras on kyllä Seppo!</p><p></p><p>Mitä ajattelette viime aikojen tapahtumista, mitä veikkaatte tuleviksi juonenkäänteiksi?</p><p></p><p>hiukan jos spekuloin.</p><p></p><p>-Ainakin se Marika on aika varmasti Susun sisko, tai Mikin. Niissä on aika paljon samaa näköä, mun mielestä.</p><p></p><p>-Ismo lähtee ulkomaille, kun Lauri ja Kalle ovat kertoneet lähtevänsä, mutta eivät välttämättä oikeasti mene.</p><p></p><p>-Se kartano on varmaankin Isabellan/Pirjon perheen.</p><p></p><p>-Aaro saa minun mielestäni muistinsa takaisin tänä keväänä.</p><p></p><p>-Viola saa tietää Miran puuhista, mutten usko heidän eroavan. Viola saattaa antaa anteeksi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jorgos777, post: 11157, member: 317"] Katsotteko Salkkareita?: kyllä katson joka jakson. olen katsonut vuodesta 2017 aktiivisesti. Kuka on ärsyttävin/kivoin hahmo: Aki on mun lempihahmo koko sarjassa tällä hetkellä. Mutta kaikista paras on kyllä Seppo! Mitä ajattelette viime aikojen tapahtumista, mitä veikkaatte tuleviksi juonenkäänteiksi? hiukan jos spekuloin. -Ainakin se Marika on aika varmasti Susun sisko, tai Mikin. Niissä on aika paljon samaa näköä, mun mielestä. -Ismo lähtee ulkomaille, kun Lauri ja Kalle ovat kertoneet lähtevänsä, mutta eivät välttämättä oikeasti mene. -Se kartano on varmaankin Isabellan/Pirjon perheen. -Aaro saa minun mielestäni muistinsa takaisin tänä keväänä. -Viola saa tietää Miran puuhista, mutten usko heidän eroavan. Viola saattaa antaa anteeksi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Virallinen Salatut elämät -keskustelu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja