Elokuvat & Sarjat Virallinen Salatut elämät -keskustelu

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
JESSS MOIII IHANAA ETTÄ TEIT TÄN :D

mira on paras ja rakastannn kattoo sitä miran ja violan juttua hahah. ja tietty superkiva kattoo tota annan piilottelua ja thats it. muuten koko sarja ismoineen ja lasseineen alkanut lähinnä raivostuttaa lol
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
mä en ees osaa sanoo lempihahmoo atm D: ismost on kyl kieltämättä tullu viime aikoina aika ärsyttävä marttyyri, mut elina ja noel on kans vähä liian suojelevaisii sen vauvan suhteen :/ nella onneks palaa vielä mut evaa en jää kaipaamaan
suoraan sanottuna mua on alkanu ärsyttää kaikki muut paitsi anna, severi, viola, mira, benjamin yms.. :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mira ja Viola on kyllä joo söpö pari. Munkin mielestä Ismo on nykyään aikamoisen rasittava, olis kiva jos sille tulis joku muu juonikuvio kuin Kallen perään kyttääminen. Ja mielellään sellanen, joka ei liity Juttaan. Voi jösses muuten toi Jutan ja Aaron "sirkustapaaminen", eikö niillä kummallakaan ole edes puhelinta millä soittaa toiselle :'D

Oon nyt kattonut salkkareita pari päivää jälkijunassa ja pääsin just jaksoon, joka päätty siihen, kun Salla ja Eva menivät katsomaan Nellan vauvaa. En ollu hirveen yllättynyt, että Salla pistää lusikkansa tuohon soppaan. :D Salla on jotenkin tosi virkistävä hahmo muiden joukossa, korvaa kivasti Ullan kaakatuksia. Ulla on mun ykköslemppari ja oon kyllä ikävöinyt sitä nyt korona-aikana! Nyt jäin pohtimaan, että onkohan Nella kuitenkin muuttanut mielensä ton vauvan pitämisen suhteen. Tosiaan, Elina ja Noel olivat aika ylisuojelevaisia. Eva on ollu viime aikoina tosi ärsyttävä, mutta tuli silti vähän tippa linssiin siinä kohdassa, kun Nella luopui lapsestaan ja sitten Evan kanssa halailivat siinä.
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
katon salkkareita ja vihaan evaa, uutta elinaa, ismoa, ismojuttalasse-kuviota, susua ja ne kajanderin penskat vaikuttaa kans aika turhilta. mirasta en myöskään tykkää. en vieläkään ymmärrä miten viola pysty unohtamaan kaiken sen mitä mira teki sille

haluaisin tykätä ismosta mutta aivoja raastaa se jatkuva suuttuminen aivan kaikesta mahdollisesta ja kallen asioihin puuttuminen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,022
Reaktioarvo
2,892
Katon salkkareita aina vaikka taso laskisikin, täytyy kyllä myöntää että itseänikin ärsyttää suurin osa hahmoista tällä hetkellä. Sabrina varsinkin ottaa niin pahasti välillä hermoon ja tota vainoojakuvioo on jankattu nyt niin kauan että aaaaaaa vittu :D en tiiä jotenki salkkarit on niin random nykyään mut silti vaa pakko kattoo.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Katon salkkareita aina vaikka taso laskisikin, täytyy kyllä myöntää että itseänikin ärsyttää suurin osa hahmoista tällä hetkellä. Sabrina varsinkin ottaa niin pahasti välillä hermoon ja tota vainoojakuvioo on jankattu nyt niin kauan että aaaaaaa vittu :D en tiiä jotenki salkkarit on niin random nykyään mut silti vaa pakko kattoo.
Joo toi vainoojakuvio on omasta mielestä ollu ihan liian pitkä
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Nyt oon ajan tasalla salkkarijaksoissa. Karinin paluu aika random, ihan kiva että Elina ja Noel saivat pitää lapsen – jotenkin aattelin, että Nella saletisti muuttaa mielensä, kun niin korostettiin Elinan ja Noelin onnellisuutta. Ja mukava saada pieni tauko Evasta :D

Kajanderin penskat on tosiaan aika... turhia, ja Susu on tylsä. Sabrina on bitch, eikä edes silleen mielenkiintoisella tavalla, niin kuin Camilla. Vainoajakuvio pitkästyttää, sitä on todellakin pitkitetty ihan liikaa. Aino on draamailija, mut toisaalta tykkään, että se auttaa Akia juonissaan. En kauheesti symppaa Mustavaaroja. Samaa mieltä, että juttalasseismo(aaro)-kuvio saisi painua unholaan. Ja totta tuo, että on vähän erikoista, että Viola pystyi antamaan Miralle anteeksi kaiken. Mulla on välillä ollut pitkiäkin taukoja salkkareiden katselussa, niin toi Violan kiusauskuvio ja esim. Evan mökkikaappausjutut jäi multa suurilta osin näkemättä. Oon siksi Aaron suhteen vähän pihalla, että onko se nyt "oikeesti" hyvis vai pahis, onko toi sen muistinmenetys totta jne.

Ja joo, eihän salkkareiden tasossa oo kauheesti kehumista. :D Oon vaan kattonu niitä niin kauan ja ovat hyvää viihdettä aivojen nollaukseen, niin en kauheasti jaksa piitata huonouksista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,022
Reaktioarvo
2,892
Kaikkien aikojen ärsyttävin hahmo on ehdottomasti Salla mutta kaikki uudet ottaa päähän! Ja oma lemppari on varmaan kari tai aki :).
Akikin on musta nykyää jotenki sikaärsyttävä ja koko toi mustavaarojen osakekuvio on niiiiiin ärsyttävää xd mite noi jaksaa tapella noin vitusti jostain yhtiöstä??
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Akikin on musta nykyää jotenki sikaärsyttävä ja koko toi mustavaarojen osakekuvio on niiiiiin ärsyttävää xd mite noi jaksaa tapella noin vitusti jostain yhtiöstä??
No joo nykyää Aki on semi rasittava mutta se ei tipu mun kaikkienaikojen listalta vaan koska käsikirjottajat pilas sen
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Paras hahmo on Ulla ja piste.
Muakin raivostuttaa nykyään Salkkarien huonot juonet, pitäs varmaan katella taas niitä vanhoja D:
Aaargh ottaa päähän kaikki enkä jaksa ajatella.
Noh mutta, Eva on aivan perseestä, kaikkien aikojen inhokkini. Salla on myös tyhymä, ja Ismo+Lasse+Aaro+Jutta+Mustavaarat+Aino, mennyt maku.
Jere on kiva uus hahmo!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Salkkarit on nykyisin huono.
Veikkaan että tale on nellan vauvan biologinen isä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Voi kun Ulla ja Dahlia palais pian salkkareihin, haluun nähä ne samassa huoneessa Karinin kanssa. Millanen draama siitä syntyisikään XD Kun tohon komboon lisäisi vielä Helenan yllätyspaluun niin ois ihan 5/5.

Mistä vetoa, että Sabrinan hammaslääkärikäynti (tai ainakin toi kovakourainen osuus) on vaan Laurin omaa haavekuvitelmaa, ja tota vainoajakuviota venytetään edelleen seuraavat pari kuukautta.
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
Voi kun Ulla ja Dahlia palais pian salkkareihin, haluun nähä ne samassa huoneessa Karinin kanssa. Millanen draama siitä syntyisikään XD Kun tohon komboon lisäisi vielä Helenan yllätyspaluun niin ois ihan 5/5.

Mistä vetoa, että Sabrinan hammaslääkärikäynti (tai ainakin toi kovakourainen osuus) on vaan Laurin omaa haavekuvitelmaa, ja tota vainoajakuviota venytetään edelleen seuraavat pari kuukautta.
vainoajakuviota venytetty jo ihan liian pitkälle x___x

mut joo ulla, dahlia ja helena takas asap, kunnon mummodraamat tulille XDD
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
Itse en oo oikeen enään katsellut Salkkareita. Juonet ihan typeriä ja sitä samaa rataa mennään monta viikkoa. Ei tunnu olevan enään sellasta kunnon meininkiä.
Mut joo mitä nyt juonipaljastuksia kattelee niin voi olla etten edes halua enään katsoa.
Ainut hyvä hahmo varmaan Salkkareissa on Kari tai Ulla. Kaikki vanhat ja hyvät hahmot on kirjotettu pois :( Niin moni vanha hahmo sais palata tai herää kuolleista :Ddd
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Toi LasseKarin/SeveriMonica viereisissä huoneissa -kuvio oli yksi hauskimmista jutuista mitä oon vähän aikaan nähnyt salkkareissa... rima on vissiin matalalla. En tosin vieläkään ja varmaan koskaan pysty ymmärtämään mitä Monica näkee jonneSeverissä. D: Salkkareissa on viime aikoina ollut useasti kohtauksia, joissa musiikki soi ja tyypit vaan tekevät juttuja ilman puhetta (kuten Anna ja Benjamin söpöilemässä ja ottamassa kuvia), onko tää nyt joku uusi ~fancy~ taiteellinen tehokeino.
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Lempihahmot itellä Aki, Lasse, Monica, Camilla (voi kun se heräis ;-; ), Kari. Jooh. :D

Camilla ja Aki on miun mieleen, koska molemmat niin juonikkaita ja häikäilemättömiä. Monica on hyväsydämminen ja tosi kaunis :). Ja Lasse on.. en ees tiiä. :D No ensinäkin Lassen näyttelijä Timo on salkkareiden yks parhaista näyttelijöistä miun mielestä. Tykkään siitä, miten lojaali se on aina ollut perheelleen. Ja Kari on hauska ja äijä, vaikka ei vieläkään asu omillaan.. :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Lempihahmot itellä Aki, Lasse, Monica, Camilla (voi kun se heräis ;-; ), Kari. Jooh. :D

Camilla ja Aki on miun mieleen, koska molemmat niin juonikkaita ja häikäilemättömiä. Monica on hyväsydämminen ja tosi kaunis :). Ja Lasse on.. en ees tiiä. :D No ensinäkin Lassen näyttelijä Timo on salkkareiden yks parhaista näyttelijöistä miun mielestä. Tykkään siitä, miten lojaali se on aina ollut perheelleen. Ja Kari on hauska ja äijä, vaikka ei vieläkään asu omillaan.. :D
Toivon kanssa hirveesti, että Camilla heräisi vielä joskus. Ne on Akin kanssa hyvä pari ja Camilla on muutenkin aika ikoninen "kylmä ämmä" (sanon tän kohteliaisuutena) salkkareiden historiassa. :D Mäkin tykkään Lassesta, ja Timosta näyttelijänä. Onhan Lasse rasittava konservatiivinen setämies toisinaan, mutta myös sellanen sydämellinen. Ja Kari on kyllä kävelevä sketsihahmo, tykkään siitäkin paljon, ainakin yleensä. :D
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Jee salkkari kesu, mä katon niitä! :) Ite en osaa sanoo tän hetkistä lempi hahmoa mut jostain syystä kaipaan Sannin, Talen ja Iljan perhettä. Ullan höpötyksiä ois kans kiva kuulla, mut esim. Ismo ja Salla kieltämättä ärsyttää.
Mun mielestä ois kiva jos tonne tulis jotain uudempia juonia, eikä pyörittäs vaan noissa vainoaja tms kuvioissa. Oon kans pitkään odotellu et millon selviää herääkö Camilla.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
En jaksa jos Akille ja Sabrinalle tulee joku suhdekuvio ಠ︿ಠ

Voi kun Lauri jäisi nyt kiinni tai muuten vaan sattuisi jotakin mielenkiintoista, alkaa jo tosissaan tylsistyttää toi vainoajapaska. Mitenköhän Kalle tulee handlaamaan Laurin mahdollisen paljastumisen, oon tohonkin jotenkin tympääntynyt, että Kallella ei oo melkein koskaan onnellista ja "normaalia" parisuhdetta. Onkohan Lauri millään tavalla oikeesti kiinnostunut Kallesta, epäilen että ei.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Oon kyllä tyytyväinen, jos Aki on tosiaan saanut Ingvarin osakkeet ja pääjehun paikan Mustavaaroissa. Ihan oikein Sabrinalle ja Gunnarille XD Tosin eiköhän tuossakin tule jotain mutkia matkaan. Tosta Mira&Viola&Matti-kuviosta taas mietin, että saattaisikohan Matti yrittää vielä värvätä Violankin itselleen "varastotöihin" (ja Viola suostuisi kun rahapulassa ovat), ja millainen soppa tästä syntyisi.
 

GoneGirl

ei enää uusi
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
32
Reaktioarvo
32
katon salkkareita enää välillä vaan että voin selittää niille jotka ei kato enää, että kuinka paskoja ne nykyään on ja suurin osa hahmoista ottaa hermoon.

en ollu koskaan kattonut Up:ta joten nyt kun ne on areenassa nii katon nyt ne kaikki kauden kertaalleen läpi yleissivistyttääkseni itteäni hieman.
 
Ylös Pohja