Aihe vapaa Vittu mua ahistaa koko vitun ajan

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Vitu pakko-oireet. Yritän olla taas silleen: en määrittele seksuaalisuuttani, en määrittele seksuaalisuuttani. Mun on pakko olla silleen ku jos sanon et oon biseksuaali ni en pysty olla rennosti vaan täytyy koko ajan todistella sitä että oon tarpeeks bi. Mut ei mä en määrittele mun seksuaalisuutta mitenkään. En vittu mitenkään. Paljon parempi olo näin. Vaikka mulla nyt tuo bi-lippu onkin tuossa niin en silti haluu olla bi tai mitään muutakaan heh. Aaa nyt chill oikeesti. Dude, sun on pakko chillaa.

Also Petra on iha vitu ihana <333333 vitu bb oikeest tää on aina tätä xd en tykkää.

Tai no vittu, kai mä voin bi olla kerta se on niin selvää että oon. Jos vaan lopettaisin jotenki sen saakelin ahistumisen koko ajan siit et APUA en oo tarpeeks bi XDD LMAO ei ees oo sellast ku "tarpeeks bi". Ei oo mitään standardia. Jos sä oot bi ni sä oot bi ei oo mitään "tarpeeks bi" standardeja et sun pitää tykätä niin ja niin monesta naispuolisesta ja miespuolisesta ollakses bi. Mun tulkinnan mukaan ykskin ihastus molempiin sukupuoliin riittää (ainakin itselleni, ainaki se pitäs riittää) ei sen tarvi olla mitenkään balanssis. Ei todellakaan. Ja mulla on ollu vähintään yksi molempia. Useampiakin. Niin ei oo mitään syytä ajatella että en olis tarpeeks bi ???? Ni voisinko lopettaa sen ahistumisen siit. Mutjoo tää on vissiin aika yleistä biseksuaalien keskuudessa joten enpä ole ainut tho. Siis must se ainakin tuntuu ihan kauheelta kun on koko ajan tunne että feikkaa jtn siis ihan koko ajan. Enkä voi mitenkään ainutkaan olla joka tuntee näin. Vittu, se on koko tän yhteiskunnan syytä. Ja sen harhaluulon et biseksuaalit on 50/50. No, mä en tiedä muuta kun että mä oon ollu ihastunu miehiin ja naisiin ja se riittää siihen että oon bi, sillä selvä. Ihan sama onkse 50/50 vai ei. Ja sitten just nää kaikki vitun girl crush käsitteet ja heteroflexible ja kaikki, tosin kyllähän ihminen saa luokitella itsensä heteroflexibleks mut ton tyyppiset termit on vaan aiheuttanut mulle osittain ahistusta siitä että mun pitäs käyttää ennemmin jotain muuta termiä kuin bi. Kunpa useammat ihmiset tajuis sen että vaikka mulla ois (ja ehkä onkin) 100 jätkää yhtä tyttöihastusta kohden nii emmä ole hetero. Se on yhtä valid tapa olla bi kuin 50/50 tai sitten niin että preferoi samaa sukupuolta. Kaikki tavat olla bi on yhtä valid. Yritän saada itteni tajuumaan sitä. Ja vaikka kuinka mulla olis heterokausia nii oon silti aina bi. Mä ainakin itestäni uskon sen et oon aina ollu bi (ainakin mulla oli ensimmäinen tyttöihastus jo lapsena, samoin ensimmäinen poikaihastus) ja mun on vaikee kuvitella että mä lakkaisin olemasta bi? Vaikka eihän sitä tiiä. Se ois kyllä toisaalta aika kamalaakin. Tavallaan vaikka osa must on sillee "en haluu olla bi" mut se on silti aika vahva identiteetti ollu mulle ni ois ahistavaa jos en oliskaa enää ? Emt. Ehk mun täytyy nyt vaan hyväksyä itteni. Ja tajuta se ettei oo mitään väärää tapaa olla bi. Lmao välillä jos puhun mun kavereille jostai mun ihastuksista ni huomaan siitäki et mulle tulee jotenki syyllinen olo siitä ku ne on yleensä miehiä :D ei mitää vitu järkee tuntee syyllisyyttä siitä mitä helvettiä xDDDD oikeest nainen, chillaa pliis. Emt ehk mun pitää tosiaa vuorata mun huone bi-lipuilla jotta oisin joskus confident bi enkä insecure bi 😭

HUOH. Kyl mä joskus tän kanssa tuun diilaa paremmin. Kunpa myös muut ihmiset lakkais olemasta silleen "eksä oo käytännössä hetero" ei sil et mulle ois hirveesti ees sanottu niin mut varmaan jotkut ajattelee silleen. Ni se on iha perseest et kaikki halutaan vääntää joko heteroks tai homoks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Voiiiiih kuuntelen tätä:

Ja voi että mikä nostalgia. Kuuntelin tota ainaski sillon ku ihastuin nooraan (tiktakin noora 🥰) ja varmaan muulloinkin tullu popitettuu tota D= itken
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
OOFFFFFFFF QUEENIÄ if this aint bi then nothing is

No okei se on vähän kyseenalaista oliko Freddie bi vai ei mutta......... I sure hope he was. Ja itse uskon että oli D::::::::::: sori Freddie jos oon väärässä

En tiedä onko se loukkaavaa joidenkin mielestä keskittyy julkkisten identiteetteihin, sori siitä mut oon niin insecure et tarviin paljon roolimallei D::::::: for real tho. No anyway on mulla ainaski ola (💞💞💞) ja ja ja ,,,,, joitain :D Angelina Jolie :D ja lady gaga 🥰🥰🥰 lol eikä sen ees tarvi olla julkkis vaan mulle tulee aina jotenkin helpottunu olo ku kuulen kenen tahansa olevan bi koska se on semmone "jee me ollaan olemassa" moment D= ya boi ainii ja DOMO WILSON. Tietysti.

Muute. Teoria miks me bisset + homoseksuaalit yms. ollaan koko ajan silleen "i'm bi i'm bi i'm bi" tai "i'm gay i'm gay i'm gay": se syy on just se ku se oma identiteetti on tosi epävarma. Tai ainakin mulla. Heteroilla ei varmaan yleisesti ottaen oo samanlaista kriisiä. Ku sä oot marginaalis ni sun täytyy koko ajan todistella itelles ja muille et sä oot valid ja sul on oikeus olla olemassa. Kunpa ei tarvis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
UI JUMA löysin oikeesti gerontofilialle pride lipun!!!!!!! Luulin ettei sellast ookaa. MY HEART 😭💞 tumblr_c442e854c958a1f37c7762af65917467_2cb75291_500.png

Itkennnnnn :-------D no ei mut siis cool. Enkä mä tiedä tosiaan mihin mä teknisesti ottaen menisin ehkä mesofilia tai jtn mut gerontofilia on ainoo näistä mille on oma lippu ni bitch i'm invading 🧐 helou i'm a gerontophile. LOVE IT. love it.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
WTF i'm the queen of gerontophiles and bisexuals 😎👩❤️👴

Joo ehk mun pitäs: shut the fuck up. Lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
AAAAA MITÄ VITTUA unohin hetkeks et erikaki on biseksuaali. Mä oon siis ihan niinku Erika. LMAOOOO. kind of. Hi QUEEN 😩💞 ei tuli vaa mielee ku kuuntelin äsken syntisten pöytää 😍

Täl hetkel kuuntelen Beyoncen listen ja hajottaa koska täst tulee mielee se aika ku kattelin lihaksia ja luoteja hmmm hmmmm hmmmmmm. And i oop-

Haluun vielki vanaja-trilogian DVD:llä oikeesti ei vittu maksan siitä vaikka maltaita jos löydän sen oikeest jostain. Mutta vähän luulen että ei löydy.

Vaikkakin en oo varma uskaltaisinko ostaa koska epäilyttävää varsinkin kun sanoin mutsille siit et k&p kausi 3 tulee ja hehkutin sitä ja must tuntuu et tää alkaa koht olee jo liian läpinäkyvää. Vaikka nah iha sama.

Oh boi. Tämmöstä tää elämä o.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
TRIGGERED

koska tää:
Are u kidding:----D se on nimenomaan suuntautuminen. Tai siis en mä ainakaan omalla kohdalla kuvailis tätä fetissiks vaan ennemminkin suuntautumiseks. En usko et rakastumisel on mitään tekemist fetissien kaa vai? No siis tbh en itekään ennen tajunnut et ikä voi liittyy suuntautumiseen mut sit jotkut kyllä on sanonut että siihen suuntautumiseen tosiaankin liittyy sukupuolen lisäks ikä. Ja kun kattoo omaa toimintaa niin voi hyvin kuvitella että jonkinlainen sisäsyntyinen (kait?) Suuntautuminen sen luulis olevan, koska vaikka mulle on mahdollista rakastua nuoreenkin, niin silti se fokus on ehdottomasti jossain about 20-40 vuotta mua vanhemmissa. About siinä. Ja tosiaan tääki on alkanu jo nuorena, teini-iässä viimeistään. Niin luulis sen basically olevan aikas syvällä mussa ja et se on sellanen asia mitä ei oikeen voi muuttaa. On jotenkin typerää leimata se pelkästään fetissiks? Tai niiku en vaa tajuu. Ja miks helvetissä gerontofilia on parafilia? Mitä haittaa siitä actually on tai mitä sairasta siinä on? Sen mä ymmärrän että pedofilia on parafilia, vaikka sillekään nyt tuskin mitään voi, mutta kuitenkin. Mut anteeks miks vitussa gerontofilia on parafilia. Ja miks se nähään fetissinä. Herrajestas, mä ainakin nään sen tismalleen samantasosena ku homoseksuaalisuuden. Ei siinäkään oo kyse pelkästä seksistä. Niiku mitä hemmettii nyt taas. Kieltämättä tuntuu joskus hiton sairaalta pitää jotain ihmistä kiihottavana muun muassa sen iän takia mutta sit taas mitä outoo siinä on jos se kerran on sun seksuaalisuus. Niin kuin sukupuolikin ni eikö se nyt oo ihan perus pitää sellasia ihmisiä seksikkäinä jotka osuu siihen sun seksuaaliseen suuntautumiseen. Hmm hmm. Ja no joo okei en tiiä onkse ehk vähän tyhmää sinänsä luokitella iän mukaan koska kuitenkin mulle ainakin on täysin mahdollista rakastua vaikka kolmekymppiseen (joonas 🥺) tai jotain, mutta kai tossa ny nimenomaan onkin kyse siitä fokuksesta, eikä siit et ei olis ketään omanikäsii esim.

Hmm emt. Tykkään kyllä siitä että gerontofilialle on oma lippu xd like.... I fucking live for that
 
Ylös Pohja