Aihe vapaa Vittuuuuuuuu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Nonniin, voi vittu

Mun elämä menee päin persettä jokaisella mahdollisella tavalla :>>> vituttaa ihan sikana

Vihaan timppaa ja hessua :) vihaan kaikkea. Vihaan sitä että kuuntelen kaikkia paskoja biisejä ja itken paskaa elämääni

Vitun vitun vittu

Vihaan sitä että näin illalla on ihan valoisaa ja on ihan kevät. Vihaan sitä että kaikki on muuttunu yhtäkkiä ihan hujauksessa sysipimeästä tammikuusta tähän, vittu tuollahan on ihan täys kevät käynnissä voi saatana. Oikeest koko maailma on mua vastaan vittu ku pitää tulla kevät ja kesä voi vitun vittu saatana

En todellakaan haluu että aika menee eteenpäin, tää kevät on täyttä paskaa, vihaan sitä että mun aivot herää ja kaikki tuntuu erilaiselta. Se on ihan yhtä helvettiä. Tää koko päivä on ollu yhtä vitun painajaista ja haluun vajota vaikka koomaan. Vituttaa ihan saatanasti ku katoin kummeleit ja emt tulin siihen tulokseen että myrkyttäjä-sketseissä se timpan hahmo on varmaan söpöin sen kaikista hahmoista. Se vitun mumina :DDD vittu että vituttaaaaaa. Toisaalta sen puhetyyli kouhia-sketseissä??????? Anteeks mitä vittua? Painuis jo vittuun koko äijä, tää on varmaa pahin kerta ku mul menee oikeesti hermot siihen ja iha vaa siks että oon niin tolkuttoman rakastunu siihe eikä täs maailmas oo ketään söpömpää.

Soi päässä ut av mørket/fallen angel ja se vasta keväinen biisi onkin, voi vittu että siitä tulee jotenkin sellanen saatanan outo fiilis ja muutenki ku kuuntelen kaikkea mitä oon kuunnellu aiemmin ni nyt kaikki kuulostaa ihan erilaiselta koska VALO että vittu ookoo sit

Saatana että menee hermo. Koko elämä niin päin helvettiä eikä mikään tuu koskaan olee enää hyvin. Vituttaa ku mul ei oo mitään kontrollia tähän asiaan, mul ei niiku oo mitään vitun sanomista siihen???????? Ei mitään vitun sanomista? Niiku nähtii jo viime yönäki, vittu jos timppa pyörii mun mielessä ni sittenpähä vittu valvot, ei mulla ole mitään mahdollisuuksia saada sitä enää pois mun mielestä. Että sitten valvotaan ja nukutaan paskasti yö toisen jälkeen ja siinäpä se.

Huh tekee hyvää ragee tääl itteksee

Naurattaa kuinka oon niin vittuuntunu timppaan ja tekis mieli vaan sanoa että mee sinä helvettihin siitä mutta kuitenkin se on mulle tärkein kaikista.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
No nyt on kyllä aika tuttuja juttuja D: kevät totta hemmetissä tuli nopeesti, vastahan oli tammikuu?? Kohta on taas syksy eikä valoa. Olin itte lähössä nukkumaan tunti sithe ku luulin että kello on jo paljo :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
No nyt on kyllä aika tuttuja juttuja D: kevät totta hemmetissä tuli nopeesti, vastahan oli tammikuu?? Kohta on taas syksy eikä valoa. Olin itte lähössä nukkumaan tunti sithe ku luulin että kello on jo paljo :D
No jep :D haha mä en varmaan saa unta enää ikinä, tai aikasintaa varmaa taas neljält yöllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Itte alotin kunnon ysärimusatuokion, eli seuraavat tunnit luvassa tätä jumputusta :D sen jälkeen ei heti nukutakkaan D:
Yyyyyhhh fläsärit siihen ku kuuntelin 90s soittolistaa joskus tammi-helmikuus ja se oli jotenki ahistavaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
En haluu ees tykätä siit ja sit kaikki vaa syyttää mua siit et tykkään et okei

Tää. Laitoin noin mun yhelle kaverille (en siis syyttäny sitä vaa puhuin yleisesti siitä ku ihmiset on joskus silleen lol ooks ihastunu julkkiksee haha mikä vitun teini sä oot) ja toi oikeest tiivistää tän kaiken hyvin. Ja sekin että monesti kuulee sitä että ei saa roikkua jossain ihmisessä ja pitää päästä yli ja kyllä sä pärjäät ja eti uus ja ymsymsyms, ni vittu????? Juu eipä käyny itellä aikasemmin mielessä

ku en pysty vittu.

Vituttaa kaikki jotka on sillee "kyllä sä löydät vielä jonkun :)" sillee öö haista paska en löydä enkä edes haluu löytää, kuitenkin jää traumat timpasta enkä koskaan toivu niist.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Kaikki on niin vitun turhaa. Vitun turhaa jokanen asia elämässä. Vitun turhaa koko elämä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Mä olen uupunut, tiedän sen
Tämä sun aine on vaarallinen
Jokainen päivä on onnettomuus
Vanhatkin haavat mun kehossa sattuu
Kyllä mä tietenkin rakastan sua
Mut tämä on liikaa jo tuhonnut mua
Joo ja mä toivon et sit kun mä meen
Mä jaksan ne kaameat vieroitusoireet


noh tämähän se olis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899

Sattuu. Tää on niin samaistuttavaa enkä vittu ymmärrä enää elämää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
En voi uskoa että oon vielki tässä samassa saatanan tilanteessa. Haluun nukkumaan.
 
Ylös Pohja