Aihe vapaa Vitun ahdistavaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Itken jälleen.

Roxette, yungblud, robyn ja coverdale/page do be hitting different 🤧 alan huutoitkemään

Okei nyt tuli viel pahempi biisu :--------D ei voi muuta sanoa ku että....... Traumoja vaan nousee pintaan ja lujaa 😣

Haha ha ha ha ha....... Onnex en enää tykkää tosta ihmisestä :))))) huudan viimeöiselle unelleni niin saatanasti taas tho XD yh oksettaa oikeesti kaikki oli hyvin vielä vähän aikaa sitten mutta sit kaikki taas sekottui niin vitusti. Mun ahistus oikeesti tappaa mua täl hetkel. Yritän hukuttaa kaiken musiikkiin mut ei mun ajatukset selkiinny yhtään, ei yhtään.

Sattuu ihan vitusti oon niin rakastunu edelleen. Mua naurattaa ihan vitusti se että oon edelleen niin rakastunut hesuun ja timppaan MUTTA koska näin s:stä unta PITKÄSTÄ AIKAA niin aloin ajattelemaan sitä taas. En oo miettiny sitä varmaan koko tänä vuonna ollenkaan kunnes nyt.

Haluaisin vaan nukkua ja sillee mut mä en... Tajua tätä niin siks en pysty nukkua, itken vaan vittu edelleen.

Ahistaa nää biisit, ne muistuttaa mua pelkästään hessusta ja timpasta koko ajan. Pitääks mun vaihtaa soittolistaa D: aattelin et periaatteessa vois kuunnella s:n soittolistaa mut ei se varmaan sen parempi oo. Ahistaa varmaan yhtä paljon.

Mut en voi uskoo sitä et mul on vaa kolme ihastusta muka, ihme ettei enempää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miks toi vitun diakin mainos tulee koko ajan. i mean oon kuullu sen vähintään kolme kertaa nyt tässä enkä oo kuunnellu musaa edes kauan aikaa nytten.

En oo oikeesti hetkeen kuullu ärsyttävämpää mainosta, jopa spotify premium "tee se peterin vuoksi" yms mainokset on parempia kuuntelisin mieluummin niitä kun sekuntiakaan tota diakkia :------D räääääh

Vittu ku en taas muista yhtään mitään mitä ajattelin äsken voi vitun vittu oon niin väsyny että en muista mitään, aivot ei toimi enää normaalisti tähä aikaa

Also miks etusivulla on varmaa kolme mun kesuu, ootte vitun epäaktiivisii, lmao oon vissii ainut joka täällä spämmää mut spämmin sit vaik koko etusivun täytee jos tääl ei kukaan muu tee kesuja. Mut tääl on vaa liia vähä porukkaa vissii vielki. Eipä tunnu vieläkään yhtä helpolta vuodattaa ku demis. Tääl tuntuu ahistavalt ku kaikki aktiiviset kesujen spämmijät ei oo tääl. Nojaa spämmin sit yksin.

Vitun vitun vittu pitäs mennä nukkumaan koska väsyttää ihan helvetin paljon. Mutta kun mulla on tärkeitä asioita ajateltavana koska en vieläkään tajua mitään ja mun pitää näköjään tajuta ennen kuin voin saada nukuttua?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jotenkin ahdistaa ihan helvetisti tää epäaktiivisuus. Ei tarvi olla super aktiivinen mutta edes vähän enemmän kuin nyt. Se on ahdistavaa kun ite kirjotan tänne ihan samalla tavalla kaikkea paskaa niiku demissäki ja tuntuu et muut ei todellakaan tee näin paljon kesuja. Mutta ei siinä mitään.

Vitun vittu en jaksa kuunnella musaa enää, ärsyttää vaan mutta en toisaalta pysty olla kuuntelematta koska ahistaa. En tiedä kumpi ahistaa enemmän. Kaikki ahistaa. Haluun pois :) haluun nukkuu. En haluu mitään muuta. Mut mä en pysty. Haluun vaan oikeesti pois mä en jaksa tätä enää.

Mä en vaan tiedä. Ihan sama kuinka paljon mä yritän tietää niin mä en koskaan tiedä. En ikinä. Enkä mä myöskään muista mitään. Kaikki mitä mä yritän on vaan ihan täyttä paskaa. Ei kai mulla oo muita vaihtoehtoja enää kun yrittää nukkua.

Ylös Pohja