Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Vituttaa taas aivan saatanasti että yhteiskunnan terveydenhoidosta ei oo yhtään mihinkään
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 87537" data-attributes="member: 34"><p>Kiitos </p><p>No tavaraa mä en pysty karsimaan mutta huoneeseen jääneitä roskia oon heittäny kyllä roskikseen, yks kerrallaan silloin tällöin :D onhan sekin jotain....... Mut hyvä jos joku samaistuu. Itelläki pitäs taas lakanat vaihtaa mutta eeeeii. Kuinkahan kauan oon nukkunut näillä samoilla</p><p>Ja toi yks hiton tyyny (joka on ihan pölynen) pitäs tuulettaa ulkona ja viedä olkkariin sinne minne se kuuluukin, joskus vaan otin sen flunssan takia lisätyynyks mut sitte se jäi tohon. Mut joo mua auttaa täs se et teen just yks kerrallaan silloin tällöin noita asioita, niin se ei ala ahdistamaan. Se hoituu ikään kuin siinä sivussa. Jos taas mietin että mun pitää nyt siivota niin en pysty tekemään mitään ja saan jonkun paniikkikohtauksen tai sen tapasen. Niinpä sitä ei oikee kannata aatella koskaan :D</p><p></p><p>Ja en tiiä onks kukaan perheenjäsen jämäkkä mutta joo en tiiä. Puhuttiin äidin kanssa että voisin soittaa sinne mihin lie terveysneuvontanumeroon. Mutta inhoon vaan sitä kun siel ei ikinä vastata enkä pysty odottaa kauaa, mun "puhelinpelko" vaan pahenee jos joudun jonottamaan. Sen takia ois helvetin hyvä jos pystyisin vaa soittaa sinne ja siel vastattais heti, sanoisin asiani ja siinä se. Mut ei, eihän se niin helppoo voi olla. Pitää jonottaa viis tuntia ja sittenkään ei vastata.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 87537, member: 34"] Kiitos No tavaraa mä en pysty karsimaan mutta huoneeseen jääneitä roskia oon heittäny kyllä roskikseen, yks kerrallaan silloin tällöin :D onhan sekin jotain....... Mut hyvä jos joku samaistuu. Itelläki pitäs taas lakanat vaihtaa mutta eeeeii. Kuinkahan kauan oon nukkunut näillä samoilla Ja toi yks hiton tyyny (joka on ihan pölynen) pitäs tuulettaa ulkona ja viedä olkkariin sinne minne se kuuluukin, joskus vaan otin sen flunssan takia lisätyynyks mut sitte se jäi tohon. Mut joo mua auttaa täs se et teen just yks kerrallaan silloin tällöin noita asioita, niin se ei ala ahdistamaan. Se hoituu ikään kuin siinä sivussa. Jos taas mietin että mun pitää nyt siivota niin en pysty tekemään mitään ja saan jonkun paniikkikohtauksen tai sen tapasen. Niinpä sitä ei oikee kannata aatella koskaan :D Ja en tiiä onks kukaan perheenjäsen jämäkkä mutta joo en tiiä. Puhuttiin äidin kanssa että voisin soittaa sinne mihin lie terveysneuvontanumeroon. Mutta inhoon vaan sitä kun siel ei ikinä vastata enkä pysty odottaa kauaa, mun "puhelinpelko" vaan pahenee jos joudun jonottamaan. Sen takia ois helvetin hyvä jos pystyisin vaa soittaa sinne ja siel vastattais heti, sanoisin asiani ja siinä se. Mut ei, eihän se niin helppoo voi olla. Pitää jonottaa viis tuntia ja sittenkään ei vastata. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Vituttaa taas aivan saatanasti että yhteiskunnan terveydenhoidosta ei oo yhtään mihinkään
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja