Aihe vapaa Voi ei mun pitäisi varmaan alkaa etsiä asuntoa

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
On kyllä top 3-rasittavin asia hankkia asunto, kun siinä pitäisi viihtyä alusta alkaen ja kokea se kodiksi eikä hotellihuoneeseen verrattavaksi olevaksi paikaksi, jossa käy nukkumassa.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
On kyllä top 3-rasittavin asia hankkia asunto, kun siinä pitäisi viihtyä alusta alkaen ja kokea se kodiksi eikä hotellihuoneeseen verrattavaksi olevaksi paikaksi, jossa käy nukkumassa.
No sepä. Oon asunut omillani viidessä eri asunnossa ja ainoastaan kaksi niistä on tuntunut millään tapaa omalta. Tää nykyinen on niistä toinen niin harmittaa luopua tästä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
No sepä. Oon asunut omillani viidessä eri asunnossa ja ainoastaan kaksi niistä on tuntunut millään tapaa omalta. Tää nykyinen on niistä toinen niin harmittaa luopua tästä.
Itsellä on ollut kanssa vain kaksi asuntoa, jotka tuntuneet lopullisilta ja kivoilta. Tämä nykyinen asunto @Makkachin'in kanssa on väliaikainen, vaikka asuttaneen vielä vuosia tässä. Mutta melkein jokainen asunto Helsingissä tuntui siltä, että masentaa (olivat kyllä Oulunkylässä ja Roihuvuoressa, yksi Kumpulassa). Roihuvuoressa sinkkuna asuessa se taloyhtiö oli mukava ja hyvin hoidettu ja katunäkymä oli viihtyisä talvellakin.
 
Ylös Pohja