Aihe vapaa Voi ei sain just kuulla että meijän vanha koira oli jääny junan alle

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Itkettää vaikka en ees muista siitä muuta ku että se raapas mua korvasta ku olin jotain kolme :C

Se siis myytiin jollekki tutuntutulle ku olin pieni, en ees muista miks D:

Oi tuli ikävä Tinkaa :cc

Tinka siis oli karannu ja juossu mettässä ja sitten juossu jonku eläimen perässä junaradalle :c
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
En käsitä ku alko itkettään enemmän ku silloin ku mummun koira kuoli vaikka en oo nähny Tinkaa varmaan melkein kymmeneen vuoteen ;(
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,982
Reaktioarvo
8,477
Muistan kun vanha pentumme jäi auton alle. En koskaan pitänyt siitä koirasta, koska olen kissaihmisiä, mutta kosketti. Itkin rippikoulun jälkeen koko automatkan ja isäkin itki.
Seuraavana, helteisenä päivänä menin katsomaan sitä kohtaa tiellä missä doggi sai osuman ja siinä oli verta. Painoin pääni alas ja tunsin tuulenvireen naamallani.
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Muistan kun vanha pentumme jäi auton alle. En koskaan pitänyt siitä koirasta, koska olen kissaihmisiä, mutta kosketti. Itkin rippikoulun jälkeen koko automatkan ja isäkin itki.
Seuraavana, helteisenä päivänä menin katsomaan sitä kohtaa tiellä missä doggi sai osuman ja siinä oli verta. Painoin pääni alas ja tunsin tuulenvireen naamallani.
:( <3333333
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Niin on :( mutta Tinka oli jo vanha :(
Joo, mutta onhan se varmasti traumaattisempaa että se kuoli noin, eikä rauhallisesti esim. lopetuspiikillä. Tai kuvittelisin ainakin että olisin itse järkyttynyt tosta enemmän kuin siitä, että vietiin meidän 15-vuotias koiru eläinlääkäriin ja se lähti tietämättä itse mitään.
 
Ylös Pohja