Voi että teatteri taas houkuttelis apua

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Kus siis mullahan ei todellakaan riittäisi varmaan aika sellaiseen kun mulla on harrastuksia jo aikapaljon
Katoin tossa jo yhtä teatteria jonka pääsykokeisiin vois mennä puoli läpällä mutta tuo aikataulu ja jaksaminen on oma asiansa.
Joku ulkopuolinen auttakaa mua mä oon tunnetusti niin hyvä arvioimaan menemisiäni että huhuh

Ma: yksi harrastus joka voisi koko illan, ei kuitenkaan mikään ihan pakollinen läsnäolo
Ti: treenaamis mahdollisuus(ei pakollinen mut kiva käydä)
Ke: treenaamis mahdollisuus(ei pakollinen mut kiva käydä)
To: lasten ryhmän vetäminen (pakko)
Pe: joskus satunnaisesti jotain
Su:lasten ryhmän veto

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,672
Oispa teatteria (ei sitä ravintelia Helsingissä).

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Juuri muutin pois kunnasta, jossa avautui lukiolaisten teatteri meemikaranteenin jälkeen yli vuoden jälkeen. Sekin olisi kelvannut näytelmän nälkään.
Ah minä haluaisin sinne teatteriin näyttelemään taas

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,672
Kirjoittelen aina vitsejä, joskus kulutan parikin päivää parhaimpiin ja lähetän ne kirjeellä ystävälleni Helsinkiin ja hän vastaa niihin wa-viestillä, jos on heh heh tai kirjeellä, jos kertoo edespäin illanistujaisissa tai baarissa.

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Ite käyn kahessa teatteriryhmässä, joista toinen alko ja toinen alkaa tällä viikolla. Toisessa olin jo viime vuonna, mutta tänä vuonna en pääse kummankaan ekoille kerroille flunssani vuoksi. Mutta on ollut tosi kivaa, en tiiä millaseen teatteriin oot oikein menoissa, kun ei meillä mitään pääsykokeita ollut vaan kaikki halukkaat pääsee mukaan niin pitkään, kuin paikkoja riittää. Mutta vaikka tosiaan suosittelisinkin teatteriharrastusta niin toi sun aikataulus kuulostaa aika rankalta, kun melkein joka päivä on jotain. Pitäähän sun nyt kuitenkin myös rentoutua, tehä läksyjä, lukea kokeisiin yms.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Ite käyn kahessa teatteriryhmässä, joista toinen alko ja toinen alkaa tällä viikolla. Toisessa olin jo viime vuonna, mutta tänä vuonna en pääse kummankaan ekoille kerroille flunssani vuoksi. Mutta on ollut tosi kivaa, en tiiä millaseen teatteriin oot oikein menoissa, kun ei meillä mitään pääsykokeita ollut vaan kaikki halukkaat pääsee mukaan niin pitkään, kuin paikkoja riittää. Mutta vaikka tosiaan suosittelisinkin teatteriharrastusta niin toi sun aikataulus kuulostaa aika rankalta, kun melkein joka päivä on jotain. Pitäähän sun nyt kuitenkin myös rentoutua, tehä läksyjä, lukea kokeisiin yms.
Joo siis oon ollu teatterissa parivuotta sitten vuoden verran va sitä ennen semmoisessa teatterikerhossa muutaman vuoden ja oli kyllä tosi kivaa.
Ja Joo onhan mulla aika täyttä...

Ylös Pohja