Aihe vapaa Voi jumalauta ton miehen kans

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Voisko se lopettaa

Niiku why don't you just stop.

Tosi kiva olla täs silleen "en todellakaan tykkää siit enää" (you know, kun oon alunperin ihastunut siihen joskus helmikuussa 2019) vaikka samalla tiedät että ennemmin tai myöhemmin taas mennään, ja todennäköisesti ennemmin. Oon nyt jo silleen "vittu rakastan sua edelleen" vaikka samalla oon silleen "vitut mä sitä enää rakastan"

Vittu et tää on hauskaa. Ja sit jotkut saatanan kyrvät viel kehtaa olla silleen "nii no mikset sä vaa oo ajattelematta" niiku haistakaapa vaik vittu :D en voi edes ottaa tosissaan tollasia ihmisiä jos totta puhutaan

Noh, sitä odotellessa että kohta taas kuollaan sisältä ton äijän takii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Jaa no jos edelleeb tota rakastan niin mul on atm se 14 ihastusta. Et ok.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Niin siis miksi mulle tulee mieleen risteilymuistot vaikka en oo IKINÄ ollu rissellä ja ajatellu sitä??? Joo olin rissel sillon about just ennen ku tää keissi alko mut ei mulla muuten oo mitään rissemuistoja siihen liittyen. Joskus vaa muistot näköjään sekottuu oudosti.

No, anyway. Näköjään ajattelen sitä nyt taas ihan helvetisti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Tai nii ehkä se johtuu just siitä kun se oli kuitenkin sitä aikaa kun aloin ihastuu siihen. Ku viimeks oon ollu rissel ni en tienny tota ihmistä sinänsä enkä viel ollu ihastunu siihen. Mut se tapahtu hyvin nopeasti sen jälkeen. Nii oon nyt näköjään henkisesti taas niissä ajoissa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Juuh juuh juuh turha se on yrittää edes uskotella olevansa yli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
MITÄ VITTUA juho

Aina tätä samaa paskaa??????????????????????????????

Since 2015 tai jotain

Snif snif missäköhän mun yhteiskuvat juhon kaa on varmaa jossain vanhas puhelimes tai jossai huitsin helvetissä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Hmm hmm nyt kun on mielessä vaan nuo neljä, ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, niin on oudon helpottunu olo 🤔 tuntuu että hetken saa jotenki hengähtää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Hauskaa kun nää vaihtuu päivittäin. Nyt en oo taas kattonu santusta mitään (kuvia tai mitään) joten se on taka-alalla mutta jarkosta taas olen joten se EI ole taka-alalla.
 
Ylös Pohja