Voi ny vittu, oisin menny uuteen paikkaan tänään mut en voi koska kurkkukipu yms

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oli pakko laittaa viestiä ohjaajal koska flunssaoireet. Ahdistaa niin paljon kosk tänää ois ollu eka päivä ja joudun nyt varmaa sit johonki koronatestii. Mut teinhän oikein ku en mee sinne? Ei mul ees oo muuta ku lievää kurkkukipuu ja jotenki vähän huono olo, semmone et oisin tulos ehkä kipeeks.

En tiiä yhtään teenkö oikein vai en. Pelottaa ihan vitusti. En nyt varmaan voi sit mennä koko viikkoon sinne vai. En tajua kyl yhtään miten tää nyt toimii sitten.

Toisaalta ehkä ois pitäny vaa mennä ku nää oireet on niin lieviä. Mut ku mietin et jos ny sit oonki tulos kipeeks. Kurkku on kuitenkin iha oikeesti kipee, vaikka se ei nyt niiiiin paha ainakaan vielä olekaan. En yhtään tiedä teenkö oikein nyt. Meen tämmösestäki asiasta niin vitun ahistuneeks et en pysty suurinpiirtein ees elää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Sanokaa ny teinkö oikein vai en. Todennäköisesti joo luulisin koska eihän kurkkukipuisenakaan nyt kai saisi mennä, mutta vähän silti pelottaa jotenkin kaikki kun sattu nyt niin ikävästi taas just tähän ekalle päivälle tää. Nojaa. Kai mä painun sit takas nukkumaan, en oo nukkunukaa varmaa ees kahta tuntia pidempään.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Todellakin teit oikein! Nyt ei parane vähätellä omia oireita.

Käy myös siellä koronatestissä. Se tuntuu vähän ikävältä mutta on lopulta aika pieni juttu. Sit ainakin varmistuu että onko tuo vaan joku pikkuflunssa ja uskallat mennä sinne sit kun oireet loppuu! Eikä tarvi sit arvuutella että onko vai ei.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Teit oikein. Käy vaan testeissä varmuuden vuoks.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
oikein toimittu, itse olen käynyt 3 kertaa koronatestissä eikä se loppujen lopuksi niin paha ole ja nopeasti ohi! :) korona aikaan ei edes saisi mennä minnekään jos on vähänkään flunssaan oireita, kun ei voi koskaan tietää voiko itse olla viruksen kantaja.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
oikein toimittu, itse olen käynyt 3 kertaa koronatestissä eikä se loppujen lopuksi niin paha ole ja nopeasti ohi! :) korona aikaan ei edes saisi mennä minnekään jos on vähänkään flunssaan oireita, kun ei voi koskaan tietää voiko itse olla viruksen kantaja.
paranemisia vielä!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
paranemisia vielä!
Kiitti! Mä vaan en ihan tiedä että kannattaako mun mennä sinne testiin,tai siis kun jostain luin että sinne pitäs mennä vaan jos on oireita et se näyttää oikein mutta en tiedä onks nää oireet tarpeeks vai onks nää liian lieviä. Emt ei mulla edes nenä vuoda kunnolla. Nojaa. Ja muutenki kuulemma puolet on vääriä negatiivisia et en mä tiedä onko siinä järkeä sit ku saa negan ja se oikeesti oliski positiivinen mut nii no, siinä vaiheessa se ei oo enää mun vika jos testitulos on väärä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ah okei ehkä parempi näin, siirrettiin mun alotusta suosiolla about ~kuukaudella, joten en tiiä tarviiks mun nyt enää koronatestiin mennä. Hmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Haha naurattaa muuten ku tää mun yskähän on siis jatkunu jo vuosia, että en tiiä onkse astmaoire vai mitä se on, flunssaan se ei ainakaan liity koska mul on joka ikinen päivä yskää suurinpiirtein tai ainakin melkein joka päivä. Sit jos mä sillon yskin ku meen sinne ni kaikki on sillee tol on korona. Ja en voi päästä astmatesteihin ilmeisesti ennen kuin koronatilanne on normaali taas. Eli en voi tehdä mitään asialle, mun pitää vaan sanoa kaikille et mul on ollu vuosia tätä yskää. Mä en oikeesti tiiä mitä teen. Vai pitääkö mun jäädä kokonaan himaan joka ikiseks päiväks etten liiku enää ollenkaan tuolla kun mulla on yskää AINA. siis tarkotan: aina. Se tuskin siis liittyy flunssaan. Eli todennäköisesti joko mulla on astma tai se johtuu pölystä tai jotain, kuitenkin aika astmaan viittaavat oireet ainakin osittain on. Niin että en sitten tiedä mitä tehdä kun en kehtaisi liikkua missään tämän yskän takia. Mutta testejä ei tällä hetkellä saa joten asialle ei voi tehdä vissiin yhtään mitään. Että silleen. Kiitti vitusti terveydenhuolto, se on taas hoidettu ihan vitun paskasti.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Joo teit oikein kun et mennyt! Ei kurkkukivussakaan saa näinä aikoina liikkua yhtään missään, vaikka tiiän vitutuksen kun itse oon joka talvi enempi vähempi kipeänä koko ajan ja ärsyttää kun oon tosiaan käynyt jo tänä vuonna 3 kertaa koronatestissä vaan kun nenä vuotaa vähän koko ajan D: oon kans joskus ahistunut kun tuntuu ettei opettajat enää edes usko kipeyteeni, mutta toisaalta parempi sekin kun se että tartuttaisin koronan kaikkiin muihin siellä, joten älä pode huonoa omatuntoa. Teet ihan oikein
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Joo teit oikein kun et mennyt! Ei kurkkukivussakaan saa näinä aikoina liikkua yhtään missään, vaikka tiiän vitutuksen kun itse oon joka talvi enempi vähempi kipeänä koko ajan ja ärsyttää kun oon tosiaan käynyt jo tänä vuonna 3 kertaa koronatestissä vaan kun nenä vuotaa vähän koko ajan D: oon kans joskus ahistunut kun tuntuu ettei opettajat enää edes usko kipeyteeni, mutta toisaalta parempi sekin kun se että tartuttaisin koronan kaikkiin muihin siellä, joten älä pode huonoa omatuntoa. Teet ihan oikein
Jep. Täs on vaa tosiaan se että yskää mulla on ollut nyt vuosia ainakin lievänä suurinpiirtein joka päivä, että sen takia en oo aina jääny pois, koska silloin en astuisi jalallanikaan kotini ulkopuolelle yhtenäkään päivänä. En siis tiedä johtuuko se astamasta, onko mulla keuhkoahtaumatauti, vai onko meillä himassa vaan niin pölyistä. Mutta tämä siis oli jo ennen koronaa.
 
Ylös Pohja