Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Voi oispa kumppani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="immortalem" data-source="post: 42134" data-attributes="member: 367"><p>Mietin välillä, että olisi kivaa olla parisuhteessa. Sitten muistan, että oikeasti pitäisi päästää toinen lähelle, jaksaa ylläpitää parisuhdetta, tehdä kompromisseja monissa asioissa ja paljon muuta kamalaa. Sitten en haluakaan enää parisuhdetta. </p><p></p><p>Ihastun monesti aika palavasti, mutta kun tilanne alkaa näyttää siltä, että siitä voisi tullakin jotain, lyön jarrut päälle ja tunteet häviävät aika nopeasti sen myötä. Tästä on varmaan aika helppo päätellä, etten tosiaan ole koskaan seurustellut (vaikka olen jo 23). En tiedä kumpi on syynä: se, etten vaan ole valmis suhteeseen vaiko se, etten yksinkertaisesti ole parisuhdeihmisiä. </p><p></p><p>Viihdyn älyttömän hyvin yksin ja en koe, että elämästä puuttuisi mitään vaikka ei olekaan kumppania. En usko, että tulevaisuudessakaan tulee tästä asiasta mitään ongelmaa, koska pitkän tähtäimen tavoitteeni ovat urakeskeisiä ja esim. lasten saaminen ei kuulu suunnitelmiini. Jos olen hullukissanainen-uraohjus-ikisinkku niin sitten olen, ei minua haittaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="immortalem, post: 42134, member: 367"] Mietin välillä, että olisi kivaa olla parisuhteessa. Sitten muistan, että oikeasti pitäisi päästää toinen lähelle, jaksaa ylläpitää parisuhdetta, tehdä kompromisseja monissa asioissa ja paljon muuta kamalaa. Sitten en haluakaan enää parisuhdetta. Ihastun monesti aika palavasti, mutta kun tilanne alkaa näyttää siltä, että siitä voisi tullakin jotain, lyön jarrut päälle ja tunteet häviävät aika nopeasti sen myötä. Tästä on varmaan aika helppo päätellä, etten tosiaan ole koskaan seurustellut (vaikka olen jo 23). En tiedä kumpi on syynä: se, etten vaan ole valmis suhteeseen vaiko se, etten yksinkertaisesti ole parisuhdeihmisiä. Viihdyn älyttömän hyvin yksin ja en koe, että elämästä puuttuisi mitään vaikka ei olekaan kumppania. En usko, että tulevaisuudessakaan tulee tästä asiasta mitään ongelmaa, koska pitkän tähtäimen tavoitteeni ovat urakeskeisiä ja esim. lasten saaminen ei kuulu suunnitelmiini. Jos olen hullukissanainen-uraohjus-ikisinkku niin sitten olen, ei minua haittaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Voi oispa kumppani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja