Seurustelu Voi oispa kumppani

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Haluaisin ehkä poikaystävän... tai en ehkä sittenkään, rakastun usein poikiin mutta en haluais suhdetta... ehkä....
Oispa tyttöystävä... olen ihastunut pari kertaa... mutta oonko mä ees valmis parisuhteeseen?

Okei törmäillää uudestaan kun oon lukiossa parin vuoden päästä :)

Oispa kumppani jonka syliin painaa pää ja itkeä tai ei sentään mulla on melkein kaikki elämässä hyvin... paitsi ettei ole kumppania eikä ystäviä
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Iso mood. Seurustelin syksyllä erään tytön kanssa, mutta hän jätti minut jo muutaman viikon jälkeen. Aiemmin olen ihastunut todella herkästi, mutta hänen jälkeensä en ole onnistunut kokemaan mitään selkeää mihinkään suuntaan. Kesti muutenkin yllättävän kauan päästä yli, vaikka suhde ei ehtinyt edes alkaa kunnolla. Taisin todella olla rakastunut.

Mulla on ikävä sitä tunnetta.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Mietin välillä, että olisi kivaa olla parisuhteessa. Sitten muistan, että oikeasti pitäisi päästää toinen lähelle, jaksaa ylläpitää parisuhdetta, tehdä kompromisseja monissa asioissa ja paljon muuta kamalaa. Sitten en haluakaan enää parisuhdetta.

Ihastun monesti aika palavasti, mutta kun tilanne alkaa näyttää siltä, että siitä voisi tullakin jotain, lyön jarrut päälle ja tunteet häviävät aika nopeasti sen myötä. Tästä on varmaan aika helppo päätellä, etten tosiaan ole koskaan seurustellut (vaikka olen jo 23). En tiedä kumpi on syynä: se, etten vaan ole valmis suhteeseen vaiko se, etten yksinkertaisesti ole parisuhdeihmisiä.

Viihdyn älyttömän hyvin yksin ja en koe, että elämästä puuttuisi mitään vaikka ei olekaan kumppania. En usko, että tulevaisuudessakaan tulee tästä asiasta mitään ongelmaa, koska pitkän tähtäimen tavoitteeni ovat urakeskeisiä ja esim. lasten saaminen ei kuulu suunnitelmiini. Jos olen hullukissanainen-uraohjus-ikisinkku niin sitten olen, ei minua haittaa.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Samaistun sun fiiliksiin... Ainakin osittain.
Ois ihanaa jos ois tyttöystävä..... Mut oikeestaan en ehkä oo viä valmis uuteen suhteeseen. Parisuhteista seuraa aina vaan huolia ja murheita, toisaalta oispahan joku jonka kanssa jakaa murheet. Kaipaan vähän ihastumista. En kyllä missään tapauksessa halua vielä ihastua kehenkään... Ja tätä rataa jatkuu mun ajatus..
 

Mymmeli

Uusi
Liittynyt
22.4.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
23
Haluisin kans parisuhteen mut en tiiä oisinko ite valmis panostaan suhteeseen täysillä. Ehkä oon tai sitten en, en ite osaa tällä hetkellä sanoa olisinko..
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Mietin välillä, että olisi kivaa olla parisuhteessa. Sitten muistan, että oikeasti pitäisi päästää toinen lähelle, jaksaa ylläpitää parisuhdetta, tehdä kompromisseja monissa asioissa ja paljon muuta kamalaa. Sitten en haluakaan enää parisuhdetta.

Ihastun monesti aika palavasti, mutta kun tilanne alkaa näyttää siltä, että siitä voisi tullakin jotain, lyön jarrut päälle ja tunteet häviävät aika nopeasti sen myötä. Tästä on varmaan aika helppo päätellä, etten tosiaan ole koskaan seurustellut (vaikka olen jo 23). En tiedä kumpi on syynä: se, etten vaan ole valmis suhteeseen vaiko se, etten yksinkertaisesti ole parisuhdeihmisiä.

Viihdyn älyttömän hyvin yksin ja en koe, että elämästä puuttuisi mitään vaikka ei olekaan kumppania. En usko, että tulevaisuudessakaan tulee tästä asiasta mitään ongelmaa, koska pitkän tähtäimen tavoitteeni ovat urakeskeisiä ja esim. lasten saaminen ei kuulu suunnitelmiini. Jos olen hullukissanainen-uraohjus-ikisinkku niin sitten olen, ei minua haittaa.
Samaistun tähän niin paljon. Joskus harvoin kun näen seurustelevia pareja niin tuntuu pieni pisto sydämessä, kunnes sitten tajuan miten hankalaa kaikki varmaan olis jos seurustelisi ja miten joutuisin luopumaan urahaaveistani jne. Ja lopuksi totean että mennään näillä mitä on :D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Samaistun tähän niin paljon. Joskus harvoin kun näen seurustelevia pareja niin tuntuu pieni pisto sydämessä, kunnes sitten tajuan miten hankalaa kaikki varmaan olis jos seurustelisi ja miten joutuisin luopumaan urahaaveistani jne. Ja lopuksi totean että mennään näillä mitä on :D
Miksi pitäisi luopua urahaaveista seurustelun takia? Pitää löytää kumppani, joka tukee niitä haaveita.

T: Muutin ulkomaille opiskelemaan ja kumppani jäi Suomeen, mutta ei missään vaiheessa kyseenalaistanut sitä miksi haluan lähteä, koska tiesi miten tärkeää tää mulle on. Nyt on etäsuhde ja se toimii ihan hyvin.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Ilmaisinpa itseäni huonosti. Ei siis PIDÄ löytää kumppania, jos ei halua, tai jos sopivaa ei löydy.

Eikä musta myöskään pidä etsiä kumppania sen pelkän seurustelun takia. Paras tilanne on se, jossa olisi ihan tyytyväinen yksin, ja pystyy toteuttamaan itseään ja niin edelleen, mutta valitsee olla kumppaninsa kanssa siksi että haluaa, ja se tuo jotain hyvää sun elämään, mutta ei rajoita sitä merkittävällä tavalla. Ei siksi että tuntuu ettei ole muutakaan vaihtoehtoa.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Toivottavasti en oo nyt jotenkin tosi tahditon, koska ymmärrän kyllä siis myös sen läheisyyden kaipuun. En halua siis tulla kenellekään sanomaan, että hyihyi, et saa kaivata suhdetta!
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Miksi pitäisi luopua urahaaveista seurustelun takia? Pitää löytää kumppani, joka tukee niitä haaveita.

T: Muutin ulkomaille opiskelemaan ja kumppani jäi Suomeen, mutta ei missään vaiheessa kyseenalaistanut sitä miksi haluan lähteä, koska tiesi miten tärkeää tää mulle on. Nyt on etäsuhde ja se toimii ihan hyvin.
Se onkin enemmän sellasta uhkakuvien maalaamista kun ei ole minkäänlaista suhdetta :D tyylillä happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista
 
Ylös Pohja