Keho Voi olla vähän hassu kysymys mutta kuinka paljon aikaisemmin teillä voi alkaa menkkakivut ennen ku ite menkat alkaa?

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ku itellä niitä kipuja saattaa olla sillai et viikko tai kaks ennen on vaa semmosia random kahen minuutin kramppeja :D
Ja välillä ei oo ollenkaan ja välillä voi olla vaikka kaks päivää putkeen kipuja
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Onko ne kuinka voimakkaat? Mul on vähän ollut sellasia kramppeja (ei kovin isoja) ja oon oottanu et ne ois menkat mut niitä ei kuulunu sillo. Kerran muistaakseni tais alkaa viikon sen jälkeen. Tänää oli vähä jotai menkkamaisia kramppeja mut ne meni ohi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Onko ne kuinka voimakkaat? Mul on vähän ollut sellasia kramppeja (ei kovin isoja) ja oon oottanu et ne ois menkat mut niitä ei kuulunu sillo. Kerran muistaakseni tais alkaa viikon sen jälkeen. Tänää oli vähä jotai menkkamaisia kramppeja mut ne meni ohi.
Ei yleensä kovin voimakkaita, semmosia pikku nipistyksiä lähinnä et tuntuu hieman epämukavalta mut ei juuri pahempia
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
No mulla oireet on enimmäkseen pahoinvointia yleensä, mutta vaihtelee mutta mitä oireet sillä kertaa sattuvatkin olemaan niin voisin veikata että ehkä 2-3pv ennen siis mielialan romahdus tulee toki viikkoa ennen ettei olisi liian mukavaa elämä :D
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Riippuu, mutta yleensä päivää ennen. Joskus ei ole mitään kipuja ja joskus saattaa kivut tulla vasta ekana tai tokana vuotopäivänä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No mulla oireet on enimmäkseen pahoinvointia yleensä, mutta vaihtelee mutta mitä oireet sillä kertaa sattuvatkin olemaan niin voisin veikata että ehkä 2-3pv ennen siis mielialan romahdus tulee toki viikkoa ennen ettei olisi liian mukavaa elämä :D
No mulla oli tämä tänkertasten menkkojen kanssa (alkoivat tänään)
Muutama mental breakdown ja kauhee oksetuksen tunne ja nyt ne alako ja makaan sängyssä kärsimässä xd
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Oon tässä 5 päivää odotellut menkkojen alkua kun on satunnaista kipuilua
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Voiko olla ovulaatiokipuja jos 2vk ennen tuntuu?

Mulla ainakin on niitä, mahdolliset menkkakivut sitten päivän pari ennen
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Voiko olla ovulaatiokipuja jos 2vk ennen tuntuu?

Mulla ainakin on niitä, mahdolliset menkkakivut sitten päivän pari ennen
No sitäkin voi kyllä olla, mut yleensä mun ovulaatiokivut on vähä voimakkaampia ja tuntuu yleensä sillai selkeesti joko oikealla tai vasemmalla puolella
 
Ylös Pohja