Uutiset Voiko muka olla et demi suljetaa huomenna D:

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Tai et siis huomen on viimene päivä demittämistä*
Tuntuu niin jotenki,, epätodelliselta D:
Sitte ollaan kaikki levittäytyneinä vähän sinne sun tänne D:
Olisivat vaa kertoneet aijemmi tai antaneet jollekki demin tai jotai D:

Täytyy kai nauttia viimeisistä demihetkistä sitten ja toivoo ettei koko yhteisö hajoa ja kuole D::

Edit, vai meneeks se vast 8 päivä, vai mitä D:
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Niin onko se nyt niin, että huominen on viimeinen päivä demitykselle (viestien lähetykselle) ja heti kun vuorokausi vaihtuu 8.2. ei voi enää kirjoitella, vai mitenköhän D: tai saletisti demin sulkeutuminen jotenkin viivästyy
Tosiaan mainiosti hoidettu homma kun tästäkään ei mitään selkeää tiedotusta :D
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Laitoin demifi vieraskirjaan viestin ja oon niitä eri kesuissakin tägännyt ja siinä sulkemisesta ilmoitetussa kesussa myös tägäillyt demifi:ä, että hoitaisivat nyt vittu edes tämän asian kunnolla. Tässä on tuölut monilta niin paljon kysymyksiä mihin ei ole kunnon vastauksia, mutta ei mitään reaktiota D:

Varmaan ne kokee etteivät ole enää vastuussa mistään kun koko sivu täytyy ajaa alas :D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Niin onko se nyt niin, että huominen on viimeinen päivä demitykselle (viestien lähetykselle) ja heti kun vuorokausi vaihtuu 8.2. ei voi enää kirjoitella, vai mitenköhän D: tai saletisti demin sulkeutuminen jotenkin viivästyy
Mäki oon miettiny tätä D:
Vai aikooko ne olla vielä surkeempia ihmisiä ja sulkee sen 8.2 ihan randomina aikana, vaik 13.47 D::
Ehk ne on jo unohtanu demin olemassaolon, ja se jäiski sinne auki :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mäki oon miettiny tätä D:
Vai aikooko ne olla vielä surkeempia ihmisiä ja sulkee sen 8.2 ihan randomina aikana, vaik 13.47 D::
Ehk ne on jo unohtanu demin olemassaolon, ja se jäiski sinne auki :D
Toi sulkeminen klo. 13.47 maanantaina olis kyl ihan perus demimeininkiä XD En yllättyis yhtään.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En pahemmin sure, itsehän päätin lähteä sieltä hieman ennen vuodenvaihdetta. Olin demissä kaikkiaan pari vuotta. Onhan se tietenkin erään aikakauden loppu. Enemmän harmittaa että lehti lopetetaan, siitä tuli minulle tärkeä.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
En oo todellakaan valmis.
Ihan kauhee ajatella ettei sitä kohta enää oo, ja ku miettii että kuinka monta vuotta ja tuntia oon jo demittäny D::
Mut ihana tosiaan että tänne on silti edes pieni osa evakuoitunut, tosin eihän juttu täällä kauheen vilkasta oo ainakaan vielä )':
En mäkää, mut yhessä pienel porukal mennää yli siit 3:
Pitäis varmaa vielä mennä mainostamaa lisää tätä et kaikki tulis D:
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
No jep, kyl se itteeki harmittaa vaikken sielä mitään kesuja tehny mutta oon lueskellu toisten keskusteluja. Jotenki haikeeta se et siel oli hyvä yhteishenki ja hauskoja keskusteluja joille sai itekki nauraa vedet silmissä
mm. se syövätär keskustelu :D ja nyt se on ohi.. :(
Mut tsemppiä kaikille, kyl me tästä yhdessä selvitään ja koitetaan tehä tästä kiva paikka
 

SuloKissa

7v pissis
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
72
Pitäis kyl saada tätä forkkaa viel enemmän nostettuu! En kyllä sinänsä ihmettele miksei kaikki tule, osa saa hyvän taitekohdan lopettaa forkkaileminen, osa epäilee turvallisuutta, osa kokee discordin helpommaksi.
 
Ylös Pohja