haituvainen
Työsuojeluvaltuutettu
- Reaktioarvo
- 1,689
mie oon aina ollu melko skeptinen pettämisen suhteen. en vaan pystys enää luottamaan siihen henkilöön, ainakin jos se ois joku (pitkäaikanen) salasuhde. hmm, aika kakspiippunen juttu kyllä omalla kohdallani ainakin. oon tavallaan sitä mieltä että ykskin kerta että mua petettäs niin se ois suhde poikki (tapahtupa se pettäminen millä tavalla / miten kauan / missä olosuhteissa vaan), mutta toisaalta en sit tiedä voisinko jatkaa jos kyse ois yhestä kerrasta ja se ois tapahtunu jossain humalassa tuhannen tuiterissa. en nää tommosta ns. tiedostamatonta pettämistä niin pahana kun että on oikeesti kehitelly salasuhteen tai vaikka käyny vieraissa ja paneskellu jonkun (pahimmassa tapauksessa tauteja kantavan) kanssa, pahimmillaan jo pidemmän aikaa. sitä mie en kyllä oikein tavota kun osa aattelee että "kerran pettäjä aina pettäjä".. toki se VOI olla niin, mutta ite oon kyllä sitä mieltä että ihmiset muuttuu. mun mielestä jos joku pettää kerran, niin ei se oo mikään absoluuttinen totuus että tää tapahtuu uudestaankin.
tiivistettynä vielä: en vois antaa anteeks / jatkaa suhteessa jos mua petettäs tietosesti ja selvinpäin, erityisesti pitkäaikanen salasuhde johonkin toiseen olis todella iso järkytys ja pistäsin välit kertaheitolla poikki. joku pusu annettuna baarissa ja kännissä on vähän siinä ja siinä.. sillon pitäs jutella paljon asiasta, ja en kyllä heti ekana antas anteeks tai pystys luottamaan. ajan kans ehkä, en tiedä. ainakin tälleen ajatuksen tasolla se vois olla mahdollista, mutta veikkaan että jos tommonen tilanne oikeesti tulis niin oisin liian shokissa jatkamaan.
tiivistettynä vielä: en vois antaa anteeks / jatkaa suhteessa jos mua petettäs tietosesti ja selvinpäin, erityisesti pitkäaikanen salasuhde johonkin toiseen olis todella iso järkytys ja pistäsin välit kertaheitolla poikki. joku pusu annettuna baarissa ja kännissä on vähän siinä ja siinä.. sillon pitäs jutella paljon asiasta, ja en kyllä heti ekana antas anteeks tai pystys luottamaan. ajan kans ehkä, en tiedä. ainakin tälleen ajatuksen tasolla se vois olla mahdollista, mutta veikkaan että jos tommonen tilanne oikeesti tulis niin oisin liian shokissa jatkamaan.